mārketings

Random entry RSS

  • Posted in:

    Sagatavojiet sociālo mediju mārketinga stratēģiju Ziemassvētkiem!

    Ziemassvētku sezona – tas ir viss par spilgtām gaismām, mirdzošām kleitām, dāvanām un zīmoliem, kas vēlas vislabāk izmantot visaktīvāko iepirkšanās periodu! Tieši tā – svētki vairs nav tālu un ir pienācis laiks sākt domāt par savu, unikālo un neatkārtojamo mārketinga stratēģiju! Ziemassvētki ir laiks, kad cilvēki mēdz daudz vairāk apmeklēt veikalus, meklējot ideālās dāvanas saviem […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Alberts Jodis: Efektīvs mārketings – atslēga uzņēmuma straujākai attīstībai

    Mārketings ir viens no galvenajiem instrumentiem veiksmīgai uzņēmējdarbībai. Teorētiski to apzinās gandrīz ikviens uzņēmuma vadītājs, bet kā ir ar praksi? Uzņēmēji visbiežāk neizvērtē konkurentus, tirgus situāciju un paļaujas paši uz savu skanīgo vārdu vai lielu darba sparu un personisku ieguldījumu. Bet visa pamatatslēga ir veiksmīgs mārketings, īstie cilvēki un savlaicīgi sāktas aktivitātes, kuru rezultāti redzami […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Alberta Uzņēmumu grupa palīdz uzņēmumiem augt un attīstīties

    Tempora mutantur, nos et mutamur in illis* — mārketings joprojām ir viens no galvenajiem uzņēmumu attīstības un izaugsmes virzītājspēkiem. Mūsdienās ikvienam uzņēmumam ir svarīgi gūt dinamisku virzību tirgū, veicināt atpazīstamību un nostabilizēties attiecīgajā jomā, un, lai to panāktu, nāk talkā mārketings, kas palīdz veiksmīgi veidot dialogu ar savu patērētāju. Mārketings sniedz labāku izpratni par potenciālajām […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Kad respondents izvēlas neatbildēt – sabiedriskās domas un tirgus izpēte jaunu izaicinājumu priekšā

    Sabiedriskās domas izpēte joprojām ir galvenais veids, ar kura palīdz rast atbildes uz svarīgiem jautājumiem saistībā ar politiskās vides dinamiku un atklāt cilvēku attieksmi pret konkrētām reālijām un sociālām parādībām. Uz to rezultātiem paļaujas gan dažādas organizācijas un politiskās partijas, gan plašsaziņas līdzekļi, gan, protams, sabiedrība. Tāpat nevar aizmirst par tirgus izpēti, kas ir viens […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Par inovatīvu pieeju veiksmīgām reklāmas kampaņām

    Ko es varu darīt, lai mans uzņēmums attīstītos? Kā piesaistīt plašāku klientu loku? Kā veidot sava uzņēmuma tēlu tā, lai tas atstātu patīkamu iespaidu? Šie ir jautājumi, kas ik pa laikam rodas katram uzņēmējam, kurš alkst strauju attīstību un ilgtermiņa panākumus. Viens no veidiem, kā panākt vēlamo, ir reklāmas kampaņa. Tā ir iespēja ikvienam uzņēmumam […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Instagram palīdzēs uzlabot zīmolu komunikācijas efektivitāti

    Mobilā aplikācija Instagram  šobrīd testē analītikas instrumentu ar nosaukumu Insights, kas palīdzēs mārketinga speciālistiem iegūt detalizētu pārskatu par publikācijām un sekotājiem. Iegūtā informācija ietvers sevī sekotāju vecumu, ģeogrāfisko atrašanās vietu, dzimumu un aktivitāti konkrētā diennakts laikā. Insights  sniegs labāku izpratni par to, kurā dienas laikā publikācijas sasniedz lielāku auditoriju, kā arī, kurus lietotājus tās efektīvāk […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Pedigree atspoguļo cilvēka pirmo tikšanos ar suni

    Dzīvnieku barības ražotājs Pedigree  savā jaunajā reklāmas video atspoguļoja pirmatnējā cilvēka pirmo tikšanos ar tā uzticamāko draugu – suni. Šis video ir turpinājums zīmola uzsāktajai kampaņai, kas stāsta par dzīvnieku nozīmi cilvēka dzīvē. Īsfilma atspoguļo pirmatnējā cilvēka ikdienu, kas lielākoties tiek aizvadīta, meklējot iztiku. Negaidīti vienmuļo ainu papildina suns, kas sākotnēji izrāda agresiju, taču vēlāk rod […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Instagram “iegriež” video karuseli

    Mobilā aplikācija Instagram  paplašina reklāmas formāta Carousel (Karuselis) iespējas. Tagad, papildus foto sludinājumiem, šī reklāmas platforma ļaus augšupielādēt arī video minūtes garumā, vēsta mārketinga portāls AdWeek. Pirmoreiz šo reklāmas formātu Instagram  iespējoja aizvadītā gada martā. Jauninājums ļāva reklāmdevējiem  demonstrēt lietotājiem uzreiz vairākus attēlus viena sludinājuma ietvaros. Turpmāk mobilā aplikācija ļaus šāda veida reklāmās ievietot ne tikai […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Mode cauri gadsimtam

    Modele vārdā Bo Gilberta, kas dzimusi 1916 gadā, kļuvusi par modes žurnāla Vogue  simtajai gadadienai veltītās kampaņas centrālo tēlu. Komunikācijas aģentūras Adam&Eve/DDB London  izstrādātā ideja sabiedrībai tiks atspoguļota Jūnijā Vogue  ekskluzīvajā jubilejas izdevumā, kura vāku pirmo reizi rotās simtgadīgas modeles foto. Taču šobrīd jau ir apskatāma modes zīmola Harvey Nichols  radītā īsfilma, kas atspoguļo Vogue  jubilejas numura […]

    Lasīt tālāk