mārketings

Random entry RSS

  • Posted in:

    Boba Mārlija dēls nes pasaulē tēva atstāto mantojumu

    Pasaules slavenā regeja mūziķa Boba Mārlija dēls Roans (Rohan Marley) pievērsis uzmanību savam straujā attīstībā esošajam kafijas zīmolam “Marley Coffee”, savienojot tajā sava tēva lirisko mantojumu un uzticību ilgtspējīgam dzīvesveidam. Lai gan Boba Mārlija mūzika tika izdota sešdesmitajos, septiņdesmitajos un astoņdesmitajos gados, fani visā pasaulē vēl joprojām jūtas tuvi Mārlija mūzikai un tajā paustajam vēstījumam, […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Augstā mode pievēršas sadzīvei

    Itāļu luksusa zīmols Moschino  radījis kārtējo pārsteidzošo sieviešu parfīmu ar nosaukumu Fresh Couture. Zīmola jaunā radošā direktora Džeremija Skota vadībā kompānija izstrādāja neparastu flakonu, kas atgādina logu tīrīšanas līdzekli. Aromāta radītāji iedvesmojušies no Moschino  2016. gada pavasara – vasaras apģērbu kolekcijas skates, kurā modeles demonstrēja kleitas ar tīrīšanas līdzekļu printu. Aromāts Fresh Couture  ietver sevī […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Unikāla vides reklāma – monumentāls bišu stops

    Lai pierādītu, ka brokastu pārslas Honey Nut Cheerios  tiek ražotas, izmantojot īstu medu, zīmols pārvērta savu vides stendu Floridā par īstenu bišu stopu. Kāds biškopis un viņa 500 000 bites palīdzēja radīt nepieciešamo medus daudzumu un nodot vēstījumu, pārsteidzot ikvienu garāmgājēju. “Medus ir kas vairāk par vienkāršu sastāvdaļu – tā ir svarīgākā Honey Nut Cheerios  […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Ar Realeyes radītās tehnoloģijas palīdzību mārketings nonāk jaunā attīstības līmenī

    Mediju aģentūra MediaCom  un kompānija Realeyes  noslēdza darījumu, ko eksperti jau nosaukuši par leģendāru. Partneri vienojušies par tehnoloģiju izmantošanu, kas ļautu izsekot cilvēku emocijas. Tagad video reklāmas pievilcību varēs novērtēt vēl pirms rādīšanas klientam. MediaCom  šis ir pirmais šāda veida darījums – aģentūra iepriekš nav strādājusi ar biometriju. Vārds biometrija ir radies no grieķu bios […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Heineken rada minūti garu mūziklu

    Vieglo alkoholisko dzērienu zīmols Heineken  nācis klajā ar video, kurā atspoguļota sieviešu himna pret vīriešu alkoholismu. Īsfilma līdzinās īstenam mūziklam grupas ABBA  stilā, kas aizrauj ar savu enerģiskumu. Par video galvenajām varonēm kļuva sievietes, kuras apbēdinājusi iereibušu vīriešu uzvedība – aizmigšana naktsklubā, nepieklājīga uzvedība un nespēja pieņemt pārdomātus lēmumus. Īsfilmas finālā kāds vīrietis bārā atsakās no […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    NelleUlla – koncepts, kas iedvesmo

    Produkta dizains ir nozīmīgs koncepta un vēstījuma nesējs. Tā ir prasme “ietērpt” ideju gaumīgā veidolā. Šobrīd pasaulē ir daudz unikālu produktu, zīmolu un konceptu, kas pārsteidz ar savu oriģinalitāti, piešķirot vienkāršiem produktiem iedvesmojošu ampluā. Šī tendence ir iesakņojusies arī pārtikas nozarē, idealizējot ēdienus un piešķirot tiem mākslas darba vērtību. Šo tendenci ir radījuši ektētiķi – […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    PepsiCo kampaņa gūst ievērojamu popularitāti interneta lietotāju vidū

    Korporācijas PepsiCo  Ķīnas pārstāvniecība radījusi Ugunīgā pērtiķa gadam veltītu īsfilmu, kura divu nedēļu laikā guvusi ievērojamu popularitāti interneta vidē. Kopš video publicēšanas, īsfilmu noskatījušies jau aptuveni 20 miljoni cilvēku. Gandrīz deviņas minūtes garais video stāsta par ķīniešu literatūras personāžu Pērtiķu karali, kas zināms no romāna Ceļojums uz Rietumiem. Šis tēls tiek uzskatīts par vienu no […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Latvijas tēla veidošana nonāk jaunās Latvijas Institūta vadītājas pārraudzībā

    Par Latvijas tēla veidošanu un valsts starptautisko atpazīstamību atbildīgo Latvijas Institūtu  turpmāk vadīs Aiva Rozenberga – vakar valdība viņu šajā amatā apstiprināja, vēsta LNT  raidījums 900 sekundes. “Man patīk veidot stratēģiskus plānus, veidot partnerības – tad ir daudz vieglāk īstenot mērķus, ko vēlies sasniegt. Līdz ar to es domāju, ka Latvijas Institūtam  šajā laikā ir […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Intel projekts Drone 100 iekļauts Ginesa rekordu grāmatā

    Amerikāņu kompānija Intel Corporation  vienlaicīgi palaida debesīs simts bezpilota aparātu (dronu), lai uzstādītu pasaules rekordu. Droni radīja īstenu gaismas šovu Ludviga van Bēthovena 5. simfonijas pavadījumā, ar savām kustībām papildinot skaņdarba spēcīgo skanējumu. Projekts ar nosaukumu Drone 100  tika iekļauts Ginesa rekordu grāmatā.  Intel  projekta ietvaros tika pieredzēts  līdz šim  lielākais  vienlaicīgi lidojošu bezpilota aparātu skaits. […]

    Lasīt tālāk