mārketings

Random entry RSS

  • Posted in:

    Sociālais video, kas vēsturiskas vērtības atspoguļo mūsdienu skatījumā

    Īrijas Vēja enerģijas asociācija  radījusi uzrunājošu reklāmas video, kas aicina īriešus noticēt sev un savam iekšējam spēkam. Par iedvesmas avotu video izmantots Džona Kenedija, viena no 20. gadsimta ievērojamākajiem politiķiem, balss ieraksts. Pašlaik Īrija iekšzemē saražo tikai 15 % enerģijas, savukārt atlikušie 85 % tiek importēti. Bijušā ASV prezidenta Džona Kenedija vēsturiskie vārdi atklāj Īrijas […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Old Spice uzsāk kampaņu ar jaunu reklāmas seju

    Vīriešu skaistumkopšanas līdzekļu zīmols Old Spice uzsācis sadarbību ar jaunu reklāmas seju. Tumšādainā un ar spēcīgu temperamentu apveltītā oratora vietā zīmols izvēlējies ne mazāk kolorītu tēlu, kas ir ļoti drosmīgs, taču nedaudz muļķīgs. “Sviedri ir iemesls, kādēļ vīrieši nav spējuši sasniegt maksimālo potenciālu – līdz šim,” vēsta jaunā Old Spice  kampaņa. Pirmajā reklāmas video galvenais […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Tīrīšanas līdzekļu ražotājs uzkopšanu pārvērš dejā

    Kurš gan būtu domājis, ka uzkopšanas darbi spēj sagādāt tik daudz patīkamu emociju? Tīrīšanas līdzekļu ražotājs Cillit Bang savā jaunajā reklāmas video parāda enerģisku paraugdemonstrējumu patiesi kaislīgai tīrīšanai. Dejotājs un horeogrāfs Daniels Kampos sniedz paraugstundu uzkopšanā, dejojot pie 80. gadu klasikas Maniac no kinolentes Flashdance. Uzsākot netīrās remontdarbnīcas uzkopšanu, Kampos ieliek ausīs austiņas, un viņa […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Booking.com: Padari 2016. par labāko gadu

    Janvāris atzīts par vieno no TOP mēnešiem atvaļinājumu plānošanai un viesnīcu rezervācijai, un, balstoties uz šo pieņēmumu, tiešsaistes rezervēšanas vietne Booking.com radījusi nelielu īsfilmiņu ar nosaukumu Best 2016 ever (Labākais 2016. gads), kas mudina skatītājus pārvērst savas ieceres rezervācijās, t.i. nesapņot par ceļojumiem, bet doties tajos. Lai palīdzētu klientiem īstenot savas ieceres un apņemšanās, zīmols radījis […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Pizza Hut rada “garšīgu” apģērbu līniju

    Amerikāņu restorānu ķēde Pizza Hut nākusi klajā ar apģērbu līniju Hut Swag. Zīmols skaidro, ka šī īpašā apģērbu līnija ir radīta tiem, kas uzskata picu par savu “labāko draugu” – īsteniem picas cienītājiem. Apģērbu kolekcijā ir cepures, šalles, krekli, zeķes un arī aksesuāri, piemēram, īpašās picas saulesbrilles. Katra produkta dizainā ietverts picas motīvs, kas rada […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    First Utility savā jaunajā reklāmas video atklāj unikālu enerģijas avotu

    “Vienradži liek laternām spīdēt spožāk, televizoriem rādīt spilgtāku attēlu un ēdienam krāsnī pagatavoties ātrāk,” tā teikts  Apvienotās Karalistes enerģijas piegādātāja First Utility  jaunajā reklāmas video. Reklāma ir patiesi savdabīga – tās centrālais tēls ir vienradzis, kurš, kā teikts video, ir HD elektrības vēstnesis, kas apgādā pilsētu ar vēl nepieredzētu elektroenerģijas spēku. Tas viss izklausās komiski, […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Twitter testē “sarunvalodas reklāmu” funkciju

    Sociālais tīkls Twitter  senšas patērētājiem atvieglot dalīšanos ar iemīļoto zīmolu jaunumiem, izmantojot jaunās “sarunvalodas reklāmas”. Reklāmas šobrīd ir pieejamas beta testēšanas režīmā, ietverot pogu call-to-action. Kad lietotājs nospiež šo pogu, parādās tvīts ar zīmola jaunumiem, un lietotāji, kas vēlas šo ziņu pirms dalīšanās padarīt personiskāku, var to papildināt. Jau vairākus gadus vietne Twitter tiek veiksmīgi […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Honda jaunajā reklāmas video ļaujas domas lidojumam

    Japāņu autoražotājs Honda prezentējis jauno Honda Civic reklāmas video The Dreamer (Sapņotājs), kurā automobīļu dizaineris “uzspridzina” savu prātu, radot patiesi iespaidīgu automobīļa modeli. Video ir dinamisks un pārsteidz ar vizuālo bagātību, kas iepriecinās jebkuru fantastikas žanra piekritēju. Video sauklis Dirrect from our imagination (Tieši no mūsu iztēles) atspoguļo to rūpību un izdomu, ar kādu dizaineri radījuši […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Drošu ceļu 2016. gadā

    Statoil Latvia sadarbībā ar Drošas braukšanas skolu rada īsu pamācību satiksmes dalībniekiem, kas atspoguļo no 2016. gada 1. janvāra spēkā stājušos satiksmes noteikumus, kas skar ne vien autovadītājus, bet arī riteņbraucējus un gājējus. Video vienkāršā un viegli uztveramā veidā parāda nozīmīgākās ceļu satiksmes kārtības izmaiņas, vairojot drošību uz Latvijas ceļiem. Uzmanību! Līdz ar 2016. gada 1. janvāri […]

    Lasīt tālāk