mārketings

Random entry RSS

  • Posted in:

    Mārketinga pamatprincipi

    Mārketings sniedz jums labāku izpratni par potenciālajām izdevībām tirgū, kas palīdzēs attīstīt kompānijas spējas. Tādēļ tas noteikti ir process, kuru ir vērts kultivēt. Šoreiz mēs noteiksim mārketinga pamatprincipus, kas palīdzēs jums attīstīt mārketinga plānu. Vai šeit ir tirgus jūsu precei vai pakalpojumiem? Šim jābūt pirmajam jautājumam, uz ko jums jāatbild, jo jums ir vajadzīgs zināt, […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Septiņi soļi kā izveidot veiksmīgu mārketingu

    1. Atrodiet kaut ko īpašu savā piedāvājumā.

    Galu galā jūs plānojiet pelnīt naudu pārdodot produktus vai pakalpojumus vai abus kopā. Iemeslam, kāpēc cilvēki no jums pērk, ir jāizriet no īpašā piedāvājuma. Kaut kam jūsu piedāvājumā jābūt saistošam, citādi nav jēgas to izlikt pārdošanā. Piemēram, “The mother nature” brokastu pārslām tas ir vitamīnu un minerālvielu augstās koncentrācijas avots.

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    10 ienākumu avoti, ko var pievienot komercdarbībai

    Daudzējādie ienākumu avoti nozīmē, ka jūsu uzņēmējdarbībā ir vairāk par vienu veidu kā pelnīt naudu. Piemēram, jūs pārdodat produktus un veicat pakalpojumus, kas ir divi dažādi ienākumu avoti. Bet tas ir tikai sākums. Tālāk būs minētas 10 idejas par dažādiem ienākumu avotiem, ko jūs varat izmantot, lai uzlabotu savu uzņēmējdarbību. 1. Pārdodiet dažādus pakalpojumus. Vai […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Kāpēc tik daudzas kampaņas, kas sākas spoži, beidzas ar izgāšanos

    Pasaule mainās. Patērētājs mainās. Taču mārketings nemainās… un tas ir slikti, jo tam ir izmisīgi jāpielāgojas, jāattīstās un jāatbilst vienīgajam mūsdienu nemainīgajam – izmaiņām. Viens no galvenajiem „Jaunā mārketinga” lauka principiem ir ideja par sabiedrisko aktivizēšanu. Pamatsabiedrībā mēs pret to varētu attiekties kā pret „saistībām”, piem., likt cilvēkiem rūpēties tik daudz, lai tie sāktu rīkoties […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Kāpēc zīmoliem ir vajadzīgs jauna veida līderis?

    Arvien vairāk zīmolu meklē sociālo mediju sludinātājus. Uzņēmums ‘’Ford’’ atzīst, ka sociālo mediju ziņā ir iesācējs. Pirmos soļus šajā jomā tas spēra, īstenojot savu ‘’Bold moves’’ kampaņu 2006. gadā, kura tika atzinīgi novērtēta, kā arī nolīgstot sociālo mediju konsultāciju uzņēmumu, lai veidotu blogiem draudzīgus paziņojumus presei. Taču lielā mērā ‘’Ford’’ tomēr ir stāvējis maliņā, neizmantojot […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Koučings

    Pasaulē dzīvo miljoniem cilvēku, un katrs ir unikāla personība. Ikvienam ir savs raksturs un ieradumi, kā arī pārliecība, vērtības un dzīves skatījums. Kādam, lai īstenotu uzdevumus un sasniegtu rezultātu, ir nepieciešams tikai apzināties, ka viņa izvēlētais ceļš ir pareizais, kāds par mērķiem vispār nekad nav domājis un ļaujas straumes plūdumam, līdzīgi kā Ezītis Miglā – […]

    Lasīt tālāk