mediji

Random entry RSS

  • Posted in:

    Tiešsaistes medijus patērē arvien vairāk – NMG vērienīgi izaugsmes plāni

    Pagājušais gads un šī gada pirmā puse daudziem uzņēmumiem, kā arī sabiedrībai kopumā bijusi sarežģīta un izaicinājumiem pilna – nācies vairāk domāt par to, kā piesaistīt klientus, kā nodrošināt attālināto komunikāciju un pielāgoties jaunajai realitātei. Arī Nacionālā mediju grupa (NMG) šo laiku ir izmantojusi, lai pārdomātu savas prioritātes un izveidotu fokusētu redzējumu par mediju grupas […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Publiskots maija apmeklētāko vietņu TOP 20

    Maijā neuzrādot krasas auditorijas izmaiņu tendences, piecas apmeklētākās vietnes gan kopējās statistikas topā, gan apmeklējumā atsevišķi pa ierīcēm saglabājušas savas pozīcijas, liecina starptautiskā interneta pētījumu un tehnoloģiju uzņēmuma Gemius publicētais Latvijas interneta lietotāju apmeklētāko vietņu TOP 20. Hokeja un Eirovīzijas mēnesī skaitliski lielāko auditorijas pieaugumu no datoriem uzrādījis portāls lsm.lv, tikmēr kopējās un mobilās statistikas […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Pēdējo 6 mēnešu laikā radio ik dienu klausījušies 1 miljons 12 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju

    2021. gada ziemas un pavasara periodā radio klausījušies 65,8% jeb 1 miljons 12 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju vecumā no 16 līdz 74 gadiem. Savukārt šajā laikā kopumā nedēļā vidēji radio klausījās 84,9% jeb 1 miljons 307 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju šajā vecuma grupā. 2021. gada ziemas un pavasara laikā viens radio klausītājs vidēji dienā radio klausīšanai veltījis […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Strauji pieaug podkāstu kultūras attīstība Latvijā

    Podkāsti jeb raidieraksti ir jauna un strauji augoša mediju kategorija Latvijā. Podkāstus kopumā klausās 44% jeb aptuveni 613 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju vecumā no 16-74 gadiem, liecina Latvijas Radio veiktā aptauja sadarbībā ar Snapshots. Pēdējā gada laikā podkāstu patērētāju loks audzis par 233 tūkstošiem klausītāju. Statistikas dati liecina, ka podkāstus klausās gan Rīgā, gan Latvijas mazpilsētās […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Kreatīvā pieeja attiecībām ar medijiem: iegriba vai nepieciešamība?

    Daudzi PR-speciālisti darbā ar medijiem labprāt izmanto radošu pieeju: piemēram, preses relīžu izsūtīšanu vai nestandarta preses konferences. Viņi uzskata, ka tas rada žurnālistiem labvēlīgus emocionālos priekšnoteikumus sakarā ar piedāvāto jauninājumu, izceļot to starp līdzīgiem, spēj padarīt jaunumu būtisku un interesantu. Eksistē arī pretējs viedoklis: ja jaunums ir interesants, tad par to tāpat uzrakstīs, bet, ja […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Preses izdevēji iebilst autoratlīdzību režīma atcelšanai

    Pašreizējais nodokļu režīms autoratlīdzībām ir pietiekami labi nostrādāts, un tas nav jāmaina. Tā uzskata Latvijas Preses izdevēju asociācija. Finanšu ministrijas piedāvājumā to likvidēt nelāgas tendences saskata daļa deputātu, kas pirms lēmuma pieņemšanas sola konsultēties ar nozares pārstāvjiem, vēsta NRA.lv. Autoratlīdzības pašlaik var saņemt plašs radošo profesiju loks ‒ sākot ar arhitektiem, mūziķiem un beidzot ar […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Sabiedrisko mediju programmas var tikt atšķaidītas ar atkārtojumiem

    Jau iepriekš raidītu raidījumu atkārtojumi un noplicināta programma, tādi savus skatītājus un klausītājus nākamā gadā varētu uzrunāt sabiedriskie mediji – “Latvijas televīzija” un “Latvijas radio”, ja valdošā koalīcija jau tagad nesniegs garantijas, ka sabiedriskās domas veidošanai un valsts drošībai tik nozīmīgie mediji nākamā gada budžetā tiks finansēti adekvātā apmērā, vēsta NRA.lv. Saeima pirms diviem gadiem […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Krieviskajiem TV kanāliem ierāda vietu un lomu

    Valdošajā koalīcijā strādājošajai “Attīstībai/Par!” bikli iebilstot, ka Latvija pret krieviskajiem televīziju kanāliem vēršas nevis to satura kvalitātes, bet valodas dēļ, kādā tie raida, Saeimas vairākums galīgajā lasījumā apstiprinājis likumu, kas krievisko televīzijas kanālu proporciju TV programmu pamatpiedāvājumā nosaka ne lielāku par 20%. Tāpat krieviskajiem telekanāliem ar likumu noteikta atrašanās vieta kanālu piedāvājumā – saraksta beigās, […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Arvien vairāk uzņēmēju par galveno komunikācijas platformu izvēlas sociālos tīklus

    Sociālie tīkli ir kļuvuši par neatņemamu mūsdienu dzīves sastāvdaļu – tā daudziem ir pašsaprotama komunikācijas forma, kas ļauj cilvēkiem jebkurā vietā un laikā ātri saņemt informāciju. Sociālie tīkli gan nav tikai saziņas platforma, bet arī mārketinga iespēja – pieaugot interneta lietotāju skaitam, turpina palielināties arī uzņēmumu skaits, kas komunikāciju sociālajos tīklos arvien biežāk izmanto reklāmas […]

    Lasīt tālāk