mediji

Random entry RSS

  • Posted in:

    Strauji pieaug podkāstu kultūras attīstība Latvijā

    Podkāsti jeb raidieraksti ir jauna un strauji augoša mediju kategorija Latvijā. Podkāstus kopumā klausās 44% jeb aptuveni 613 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju vecumā no 16-74 gadiem, liecina Latvijas Radio veiktā aptauja sadarbībā ar Snapshots. Pēdējā gada laikā podkāstu patērētāju loks audzis par 233 tūkstošiem klausītāju. Statistikas dati liecina, ka podkāstus klausās gan Rīgā, gan Latvijas mazpilsētās […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Kreatīvā pieeja attiecībām ar medijiem: iegriba vai nepieciešamība?

    Daudzi PR-speciālisti darbā ar medijiem labprāt izmanto radošu pieeju: piemēram, preses relīžu izsūtīšanu vai nestandarta preses konferences. Viņi uzskata, ka tas rada žurnālistiem labvēlīgus emocionālos priekšnoteikumus sakarā ar piedāvāto jauninājumu, izceļot to starp līdzīgiem, spēj padarīt jaunumu būtisku un interesantu. Eksistē arī pretējs viedoklis: ja jaunums ir interesants, tad par to tāpat uzrakstīs, bet, ja […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Preses izdevēji iebilst autoratlīdzību režīma atcelšanai

    Pašreizējais nodokļu režīms autoratlīdzībām ir pietiekami labi nostrādāts, un tas nav jāmaina. Tā uzskata Latvijas Preses izdevēju asociācija. Finanšu ministrijas piedāvājumā to likvidēt nelāgas tendences saskata daļa deputātu, kas pirms lēmuma pieņemšanas sola konsultēties ar nozares pārstāvjiem, vēsta NRA.lv. Autoratlīdzības pašlaik var saņemt plašs radošo profesiju loks ‒ sākot ar arhitektiem, mūziķiem un beidzot ar […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Sabiedrisko mediju programmas var tikt atšķaidītas ar atkārtojumiem

    Jau iepriekš raidītu raidījumu atkārtojumi un noplicināta programma, tādi savus skatītājus un klausītājus nākamā gadā varētu uzrunāt sabiedriskie mediji – “Latvijas televīzija” un “Latvijas radio”, ja valdošā koalīcija jau tagad nesniegs garantijas, ka sabiedriskās domas veidošanai un valsts drošībai tik nozīmīgie mediji nākamā gada budžetā tiks finansēti adekvātā apmērā, vēsta NRA.lv. Saeima pirms diviem gadiem […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Krieviskajiem TV kanāliem ierāda vietu un lomu

    Valdošajā koalīcijā strādājošajai “Attīstībai/Par!” bikli iebilstot, ka Latvija pret krieviskajiem televīziju kanāliem vēršas nevis to satura kvalitātes, bet valodas dēļ, kādā tie raida, Saeimas vairākums galīgajā lasījumā apstiprinājis likumu, kas krievisko televīzijas kanālu proporciju TV programmu pamatpiedāvājumā nosaka ne lielāku par 20%. Tāpat krieviskajiem telekanāliem ar likumu noteikta atrašanās vieta kanālu piedāvājumā – saraksta beigās, […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Arvien vairāk uzņēmēju par galveno komunikācijas platformu izvēlas sociālos tīklus

    Sociālie tīkli ir kļuvuši par neatņemamu mūsdienu dzīves sastāvdaļu – tā daudziem ir pašsaprotama komunikācijas forma, kas ļauj cilvēkiem jebkurā vietā un laikā ātri saņemt informāciju. Sociālie tīkli gan nav tikai saziņas platforma, bet arī mārketinga iespēja – pieaugot interneta lietotāju skaitam, turpina palielināties arī uzņēmumu skaits, kas komunikāciju sociālajos tīklos arvien biežāk izmanto reklāmas […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Vēršas pret valstij nedraudzīgas propagandas izplatītājiem

    Proaktīvi vēršoties pret Latvijai nedraudzīgiem medijiem, Ministru kabinets apstiprinājis grozījumus noteikumos, kas precīzāk regulēs kārtību, kādā tiek akreditēti masu informācijas līdzekļu žurnālisti. Žurnālistu profesionālā organizācija, ar kuru konsultējoties izmaiņas tapa, pret tām iebildusi, taču, nesagaidot valdības pretimnākšanu, tā labticīgi, līdzšinējā pieredzē balstoties, cer, ka pret varai netīkamiem žurnālistiem jaunā kārtība netiks vērsta, vēsta NRA.lv. Darbs pie […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Pētījums: puse Latvijas influenceru mānās ar ietekmi

    Līdzās tradicionālajām reklāmas platformām – laikrakstiem, žurnāliem, radio, televīzijai, kā arī reklāmai uz dažādiem vides objektiem un internetā, ar dažādu preču un pakalpojumu reklamēšanu nodarbojas arī inluenceri – sociālo tīklu un blogu zvaigznes. Diemžēl 53 procentos gadījumu Baltijā ir novērojamas krāpšanas pazīmes, liecina Komunikācijas aģentūras A. W. Olsen & Partners un sociālo tīklu analīzes platformas […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Valsts mediju pārvaldība ir totāli izgāzusies

    Mirstošā Nacionālā elektronisko plašsaziņas līdzekļu padome (NEPLP) ir nostājusies uz kara takas ar Saeimas Cilvēktiesību un sabiedrisko lietu komisiju, Latvijas Radio darbinieki – ar padomi, komisiju un savu valdi. Komisija ar visiem, izņemot radio valdi. Valde netiek galā ar ziņu dienestu. Un lielākam situācijas dramatismam vērts atgādināt Valsts kontroles secināto, ka sabiedriskā pasūtījuma pārvaldība ir […]

    Lasīt tālāk