sadarbība

Random entry RSS

  • Posted in:

    Alberts Jodis: Vērtīga sadarbība, kas atmaksājas ilgtermiņā

    Ikviens uzņēmējs noteikti ir aizdomājies par mārketinga aktivitāšu nozīmi sava biznesa attīstībā, kā arī centies izprast, kādēļ mārketinga un reklāmas aģentūru piedāvājumu izcenojumi ir tik atšķirīgi. Protams, iemesls ir loģiski izsverams – runa ir par kvalitāti, aģentūras pieredzi un reputāciju, taču vai zīmola un komunikācijas plāna izstrādes augstā cena nozīmē arī augstu kvalitāti un efektivitāti? […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Zīmols Nestle iesaistās kosmētikas nozarē

    Pasaulē lielākais pārtikas uzņēmums Nestle  vienojies ar kosmētikas kompāniju Guthy-Renker  par kopuzņēmuma izveidi. Sīkāka informācija par projektu izpausta netiek, bet zināms, ka jaunā uzņēmuma lielākā daļa nonāks Nestle  īpašumā. Guthy-Renker  nodarbojas ar kosmētikas ražošanu, tostarp uzņēmuma portfelī ietilpst viens no vislabāk pārdotajiem zīmoliem – Proactiv. Eksperti norāda, ka Nestle  jau sen ir ieinteresēta sadarbībā ar […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Kā celt sava zīmola vērtību Ziemassvētku laikā

    Pirmie svētku rotājumi un noformējumi, patīkamā mandarīnu un piparkūku smarža, tradicionālās svētku reklāmas, krāšņās virtenes pilsētu laukumos – tas viss liecina, ka straujiem soļiem tuvojas Ziemassvētki, kas uzņēmumiem nozīmē korporatīvo dāvanu laiku! Korporatīvās dāvanas piederas pie uzņēmuma darbības un ar tām tiek stiprināta ne tikai saikne starp klientiem un sadarbības partneriem, bet arī kalpo par […]

    Lasīt tālāk