sociālā kampaņa

Random entry RSS

  • Posted in:

    Sociālā kampaņa, kas brīdina par tabakas negatīvo ietekmi uz mājdzīvniekiem

    Amerikāņu pretsmēķēšanas organizācija Truth  ar sava jaunā sociālā video starpniecību atgādina visiem dzīvnieku mīļotājiem, ka smēķēšana var būt nāvējoša ne tikai cilvēkiem, bet arī mājdzīvniekiem. Lai nodotu šo skaudro vēstījumu, organizācija informatīvā īsfilmā attēlo pārsteidzošus faktus, brīdinot, ka, ja mēs nesaudzēsim sevi, cietīs arī mūsu mājdzīvnieki. Video atklāj, ka kaķi divreiz spēcīgāk izjūt cigarešu dūmu […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Izmaini vides piesārņojuma apmēru, pirms tas izmaina tevi

    Vides aizsardzība ir aktuāls mūsdienu temats, kas ik gadu tiek apspēlēts neskaitāmos sociālajos video, vēršot pasaules uzmanību uz izzūdošajām dabas bagātībām. Šis temats ir īpaši nozīmīgs tādām blīvi apdzīvotām valstīm kā Ķīna, kurā arvien pieaugošais gaisa piesārņojums nopietni apdraud dabas un iedzīvotāju labklājību. Vides aizsardzības organizācija WildAid  un reklāmas aģentūra McCann  jaunajā sociālajā video iztēlojas […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Bez neatkarīgiem reportieriem karš pārvērstos jaukā šovā

    “Ja žurnālisti neatspoguļos karadarbību, tad sabiedrība redzēs vienīgi aizsardzības nozares radīto šovu,” par neatkarīgo korespondentu nozīmi teikts organizācijas Reporters Without Borders (Reportieri bez robežām) sociālajā reklāmā. Parīzes reklāmas aģentūras BETC  radītais video atspoguļo kadrus no militārajām parādēm un dažādu politiķu oficiālajām uzrunām. Tiek rādīti tādi ietekmīgi politiķi kā Vladimirs Putins, Džoržs Bušs ar bēdīgi slaveno plakātu Mission […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Sociālā kampaņa, kas uzrunājusi miljoniem cilvēku

    Šis sociālās kampaņas ietvaros #IAmAWitness radītais video ir aizkustinošs piemērs tam, kā sociālie mediji var apkarot huligānismu un izsmiešanu. Aptuveni pirms gada kāda meitene, kura skolā tika izsmieta par briļlu valkāšanu, vērsās pie aizstāvības organizācijas The Bully Project, un tika aizsākta vērienīga sociālā kampaņa, kas guvusi ievērojamus panākumus. Ar organizācijas atbalstu, meitene portālā Facebook  publicēja […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Sociālais video, kas vēsturiskas vērtības atspoguļo mūsdienu skatījumā

    Īrijas Vēja enerģijas asociācija  radījusi uzrunājošu reklāmas video, kas aicina īriešus noticēt sev un savam iekšējam spēkam. Par iedvesmas avotu video izmantots Džona Kenedija, viena no 20. gadsimta ievērojamākajiem politiķiem, balss ieraksts. Pašlaik Īrija iekšzemē saražo tikai 15 % enerģijas, savukārt atlikušie 85 % tiek importēti. Bijušā ASV prezidenta Džona Kenedija vēsturiskie vārdi atklāj Īrijas […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Sociālais video, kas atklāj svētku laika drūmās puses

    Starptautiskā organizācija International Association of Victims of Incest, kas cīnās pret vardarbību ģimenē, aizvadītā gada nogalē radīja video, kas atspoguļo svētku laika drūmās puses, akcentējot vardarbības ģimenē pieaugumu. Sociālais video parāda to, ka ne visās ģimenēs Ziemassvētki tiek gaidīti ar prieku – dati liecina, ka 75 % seksuālās vardarbības gadījumu notiek tieši ģimenēs. Video galvanais […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Drošu ceļu 2016. gadā

    Statoil Latvia sadarbībā ar Drošas braukšanas skolu rada īsu pamācību satiksmes dalībniekiem, kas atspoguļo no 2016. gada 1. janvāra spēkā stājušos satiksmes noteikumus, kas skar ne vien autovadītājus, bet arī riteņbraucējus un gājējus. Video vienkāršā un viegli uztveramā veidā parāda nozīmīgākās ceļu satiksmes kārtības izmaiņas, vairojot drošību uz Latvijas ceļiem. Uzmanību! Līdz ar 2016. gada 1. janvāri […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Interaktīva reklāmas kampaņa, kas mudina aizsargāties no saules staru kaitīgās iedarbības

    Austrālijas vēža institūts NSW sadarbībā ar vadošo vides reklāmas operatoru JCDecaux uzsācis izklaidējošu sociālo kampaņu ar mērķi mudināt cilvēkus, apmeklējot Bondi pludmali Sidnejā, aizsargāties no saules staru kaitīgās iedarbības. Pētījumi atklāj, ka Austrālijā ir vērojama krasi paaugstināta saslimstība ar ādas vēzi, īpaši ar melanomu. Kampaņas Pretty Shady  (Diezgan ēnains) ietvaros garāmgājējiem tiek piedāvāts uzspēlēt atraktīvu spēli, kurā […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Sociālā reklāma, kas radīta, lai ikviens bērns atrastu vecākus

    Krievijas reklāmas un mārketinga portāls publicējis 2015. gada labākās sociālās reklāmas, īpaši akcentējot labdarības fonda Change One Life (Izmaini vienu dzīvi) video ar nosaukumu Viena seja. Sociālā kampaņa tika radīta šī gada pavasarī ar mērķi palīdzēt bērniem no bērnu namiem un potenciālajiem vecākiem atrast vienam otru. Kampaņas ietvaros tika izmantotas sejas atpazīšanas tehnoloģijas, kas ļāva […]

    Lasīt tālāk