sociālā kampaņa

Random entry RSS

  • Posted in:

    Arvien vairāk uzņēmēju par galveno komunikācijas platformu izvēlas sociālos tīklus

    Sociālie tīkli ir kļuvuši par neatņemamu mūsdienu dzīves sastāvdaļu – tā daudziem ir pašsaprotama komunikācijas forma, kas ļauj cilvēkiem jebkurā vietā un laikā ātri saņemt informāciju. Sociālie tīkli gan nav tikai saziņas platforma, bet arī mārketinga iespēja – pieaugot interneta lietotāju skaitam, turpina palielināties arī uzņēmumu skaits, kas komunikāciju sociālajos tīklos arvien biežāk izmanto reklāmas […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Microsoft Stokholmā uzstāda reklāmas stendu, kas projicē garāmgājēju stājas nepilnības

    Korporācija Microsoft  savas reklāmas kampaņas ietvaros Stokholmā uzstādījusi neparastu reklāmas stendu, kas mudina garāmgājējus sekot savai stājai. Viedais stends ir aprīkots ar kustību atpazīšanas tehnoloģiju Microsoft Kinect  un skeneri. Ikreiz, kad baneris uztver garāmgājēju, tas projicē cilvēka siluetu, uzskatāmi uzrādot konkrētā garāmgājēja stājas nepilnības. Ar šīs kampaņas palīdzību Microsoft  aktualizē svarīgu mūsdienu sabiedrības problēmu – mugurkaula deformāciju, […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    PETA atspoguļo sabiedrībai “neglīto” patiesību

    Dzīvnieku aizsardzības aktīvistu organizācija PETA (People for the Ethical Treatment of Animals – Cilvēki, kas iestājas par ētisku attieksmi pret dzīvniekiem) radījusi šokējošu sociālo kampaņu, kas ar spēcīgiem izteiksmes līdzekļiem atspoguļojusi cilvēku nežēlīgo dabu. Kampaņa tika realizēta kādā tirdzniecības centrā Bangkokā. Taizeme ir viens no pasaulē lielākajiem krokodila ādas piegādātājiem. Īpašās fermās ik gadu tiek […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Aizkustinošs video, kas aicina novērtēt rūpes

    Fonds Bezos Family Foundation, kas darbojas, lai nodrošinātu jauniešiem radošu mācību vidi un sniegtu iespēju apgūtās zināšanas pielietot darbībā, sadarbībā ar radošo aģentūru Johannes Leonardo  radījis aizkustinošu Mātes dienai veltītu video. Šī īsfilma ir īpaša ar to, ka pateicība tiek izteikta visa veida aprūpētājiem, kas dažkārt bērna dzīvē spēlē neatsveramu lomu, piemēram, audžuvecākiem, tantēm, kā […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Taizemieši rada unikālu palīgu cīņā ar aptaukošanos

    Reklāmas aģentūras BBDO  pārstāvniecība Bangkokā sadarbībā ar Taizemes Veselības fondu radījusi unikālu trauku, kas sēj mazināt kaloriju daudzumu ēdienā. Projekts īstenots, balstoties uz faktu, ka taizemieši priekšroku dod treknam un ar garšvielām piesātinātam ēdienam, kas bieži vien nopietni kaitē veselībai. Noslēpums slēpjas tajā, ka uz šķīvja pamatnes atrodas vairāk nekā 500 nelieli padziļinājumi, kas spēj […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Procter & Gamble atspoguļo mātes mīlestības spēku

    Simts dienas pirms Riodežaneiro Olimpisko spēļu oficiālās atklāšanas kompānija Procter & Gamble  savas sociālās kampaņas Thank You Mom (Paldies, māmiņ) ietvaros laidusi klajā emocionālu video. Pasaulē lielākais patēriņa preču ražotājs savā projektā atspoguļo mātes mīlestības spēku, kas palīdz sasniegt jebkuras virsotnes. Video ar nosaukumu Strong (Spēcīgs) atspoguļo četru sportistu stāstus, sākot no bērnības līdz pat […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Uber uzsāk kreatīvu cīņu ar braukšanu dzērumā

    Tehnoloģiju kompānija Uber, kas radījusi mobilo aplikāciju taksometra izsaukšanai, nākusi klajā ar jaunu sociālo kampaņu, kas mudina sabiedrību sēsties pie stūres skaidrā. Kampaņas ietvaros Maskavas restorānu tīklā Žans – Žaks  parādījušās vīna pudeles ar jēgpilnu etiķetes dizainu, kura mērķis ir pārliecināt restorāna apmeklētājus doties mājup, izmantojot taksometra pakalpojumus. Kreatīvo projekta #ubermehome koncepciju izstrādāja reklāmas aģentūra Leo Burnett Moscow. Pēc […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Virtuālā realitāte – trends, kas ļauj cilvēkiem izdzīvot savus sapņus

    Virtuālās realitātes tehnoloģija kļuvusi par vienu no aizvadītā gada lielākajiem patēriņa tirgus trendiem. Strauji pieaug interese par gadžetiem, kas ļauj nokļūt virtuālajā realitātē: cilvēki ir gatavi skatīties sporta pārraides, uzņemt 3D pašbildes, kā arī iepazīties virtuālajā vidē. Virtuālās realitātes tehnoloģijas arvien biežāk tiek pielietotas arī reklāmas projektos, piešķirot tiem jaunu dimensiju. Taču šim mūsdienīgajam izgudrojumam […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Mārketinga kampaņa, kas atspoguļo sievietes gara spēku

    Par godu Starptautiskajai sieviešu dienai amerikāņu papīra dvieļu ražotājs Brawny  uzsācis kampaņu #StrengthHasNoGender (Spēkam nav dzimuma), kas izceļ sievietes daudzpusību un gara spēku. Kampaņas galvenās varones ir četras sievietes, kas tērpušās zīmola Brawny  titultēla leģendārajā rūtainajā kreklā, kas šajā kontekstā simbolizē abu dzimumu vienlīdzību. Kampaņas ietvaros zīmols radījis četras dokumentālas īsfilmas par sievietēm, kas pārstāv […]

    Lasīt tālāk