Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Mārketinga kampaņa, kas atspoguļo sievietes gara spēku

#StrengthHasNoGender

Par godu Starptautiskajai sieviešu dienai amerikāņu papīra dvieļu ražotājs Brawny  uzsācis kampaņu #StrengthHasNoGender (Spēkam nav dzimuma), kas izceļ sievietes daudzpusību un gara spēku.

Kampaņas galvenās varones ir četras sievietes, kas tērpušās zīmola Brawny  titultēla leģendārajā rūtainajā kreklā, kas šajā kontekstā simbolizē abu dzimumu vienlīdzību.

Kampaņas ietvaros zīmols radījis četras dokumentālas īsfilmas par sievietēm, kas pārstāv tā sauktās vīriešu profesijas, laužot stereotipu par to, ka sievietes ir vājais dzimums.

Zīmola menedžere Francisa Morgana atklāj, ka šī projekta virsuzdevums ir iedvesmot zīmola mērķauditoriju – sievietes vecumā no 25 līdz 54 gadiem, liekot tām noticēt saviem spēkiem.

“Mēs vēlējāmies izrādīt cieņu sievietēm, kas spējušas tikt pāri dzīves likstām, parādot savu gara spēku un izturību un neļaujot nekam stāties ceļā viņu apņēmībai,” turpina Brawny  menedžere.

Kampaņa #StrengthHasNoGender aicina ikvienu idejas atbalstītāju dalīties stāstos un atziņās par pārliecību, izturību un iekšējo spēku, izmantojot mirkļbirku #StrengthHasNoGender.