Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Staburadze: Dienas bez Cielaviņas ir parastas dienas

Vērtējums

  • Attieksme, emocijas
  • Ideja, radošums
  • Ietekme uz zīmola vērtību
  • Uzmanības piesaistīšana
  • Vēstījums, mērķis
8.2 10 Labi!

Iemīļotā Latvijas konditorejas zīmola Staburadze  video reklāma, kas aicina leģendārās kūkas Cielaviņa  cienītājus novērtēt klasiskās vērtības, ir patiesi estētiski pievilcīga un iedvesmojoša. Ierastā kūka “atplaukst” pavasara krāsās, izceļot unikālās garšas nemainīgo nozīmību ne tikai svētkos, bet arī ikdienas gaitās.

Reklāmas vizuālais noformējums ir gaumīgs un atbilstošs aktuālajai sezonai, kā arī izvēlētais mūzikas noformējums ir pacilājošs un veiksmīgi sintezējas ar vizuālo risinājumu.

Šī video reklāma ir lielisks piemērs tam, kā “atdzīvināt” un aktualizēt vēsturiskas vērtības, atspoguļojot tās citādā veidolā.

Video vēstījums ir viegli uztverams, un tas vēlreiz atgādina mums, ka svētkus radām mēs paši!

Komentāri

Dalies, , Google Plus, Pinterest,