Mobilo sakaru operatora Latvijas Mobilais Telefons (LMT) jaunais reklāmas video radīts, lai uzrunātu Latvijas uzņēmējus un atklātu tiem LMT sniegtās priekšrocības. Reklāma atgādina asa sižeta īsfilmu, kas caur metaforām atspoguļo, ar ko mazajiem un vidējiem uzņēmumiem nākas saskarties biznesa vidē.
Pateicoties mainīgajiem kadriem un sakāpinātajam muzikālajam pavadījumam, video ir dinamisks, un tas burtiski atklāj kampaņas vēstījumu. Taču veids, kādā tas tiek izteikts, ir ne visai veiksmīgs – vārdu spēle, kas nepārliecina līdz galam, kā arī izmantotie slenga vārdi, kas īsti nesaistās ar kompānijas tēlu, rada nepabeigtības un nepilnības sajūtu.
Video gaitā veiksmīgi ieintegrēta oranžā krāsa, kas darbojas kā atsauce uz kompānijas vizuālo identitāti.