dizains

Random entry RSS

  • Posted in:

    Abavas vīna darītava vizualizē Līgo svētku sajūtas

    Tuvojoties gada latviskākajiem svētkiem – Līgo, Abavas ģimenes vīna darītava  radījusi tematisku etiķešu dizainu, kas piešķir produktam pavisam citu, unikālu vērtību. Savā Facebook  profilā zīmols nopublicējis sadarbībā ar konditoreju Beze  izloloto kopdarbu, kas ietver sevī tematisko sidru un cepumus, kas radīti latvju zīmju veidolā. Pēc idejas autoru teiktā, šis latviskais dāvanu komplekts ir lieliska dāvana […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Guinness pārstrādā sava simbola - arfas dizainu

    Leģendārais alus zīmols Guinness, atzīmējot savu jubileju, izmainījis centrālā etiķetes elementa – arfas dizainu. Pēc idejas autoru teiktā, arfai jāiemieso kvalitatīvā un smalkā alus darītāju darba atspoguļojums. Kompānijai Diageo  piederošais alus zīmols Guinness  ir kļuvis par Īrijas leģendu un Svētā Patrika dienas simbolu. Šodien Guinness  tiek uzskatīts par populārāko stiprā alus brendu, ko iemīļojuši simtiem […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Zīmols Sсhweppes atgriežas pie pirmsākumiem

    Atspirdzinošo dzērienu ražotājs Sсhweppes  nolēmis pārstrādāt iepakojuma dizainu un zīmola komunikācijas stratēģiju. Jaunais pudeļu dizains atgādinās patērētājiem par kompānijas mantojumu –  tās pirmsākumiem sodas dzērienu ražošanas industrijā, kas meklējami 1783. gadā. Kāds juveliermeistars no Ženēvas vārdā Jakobs Švepps visa mūža garumā sapņojis par bezalkoholiskā šampānieša ražošanu. Viņš gadiem ilgi eksperimentējis, meklējot īsto recepti un izmēģinot visdažādākās […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Pasaulslavenais brends Jim Beam maina vizuālo identitāti

    Pasaulē pārdotākais burbona brends Jim Beam  uzsācis pirmo globālo rebrendingu. Izmaiņas skars gan pudeles formu, gan arī zīmola etiķeti. Jim Beam Apple, Jim Beam Honey, Jim Beam Maple  un Red Stag  turpmāk būs atrodami racionālāka dizaina pudelēs – etiķetes augšējo daļu rotās zīmola nosaukums, savukārt pārējo tās virsmu segs ilustrācija, kas attēlo dzēriena būtību. Tajā pat […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Minimālismā veidots plakāts izskatās pavisam citādāk nekā gaidīts

    Minimālisms dizainā kļūst arvien populārāks un patiesi – tas ir lielisks, ja tiek pareizi izmantots. Taču dažreiz rezultāts var pakļaut sevi plašām interpretācijām… Runājot konkrētāk, mākslinieka Leu Cangs (Lehu Zhang)no San Francisko veidotais plakāts par godu Ķīniešu Jaunajam – mērkaķa gadam (kas sākās vakardien) gala rezultātā vairāk izskatījās pēc seksuāla tēla. “Es izlēmu, ka plakāta […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Augstā mode pievēršas sadzīvei

    Itāļu luksusa zīmols Moschino  radījis kārtējo pārsteidzošo sieviešu parfīmu ar nosaukumu Fresh Couture. Zīmola jaunā radošā direktora Džeremija Skota vadībā kompānija izstrādāja neparastu flakonu, kas atgādina logu tīrīšanas līdzekli. Aromāta radītāji iedvesmojušies no Moschino  2016. gada pavasara – vasaras apģērbu kolekcijas skates, kurā modeles demonstrēja kleitas ar tīrīšanas līdzekļu printu. Aromāts Fresh Couture  ietver sevī […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    NelleUlla - koncepts, kas iedvesmo

    Produkta dizains ir nozīmīgs koncepta un vēstījuma nesējs. Tā ir prasme “ietērpt” ideju gaumīgā veidolā. Šobrīd pasaulē ir daudz unikālu produktu, zīmolu un konceptu, kas pārsteidz ar savu oriģinalitāti, piešķirot vienkāršiem produktiem iedvesmojošu ampluā. Šī tendence ir iesakņojusies arī pārtikas nozarē, idealizējot ēdienus un piešķirot tiem mākslas darba vērtību. Šo tendenci ir radījuši ektētiķi – […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Zīmols H&M aizvaino ebreju reliģiskās jūtas

    Zviedru apģērbu zīmols H&M  iekļāva savā jaunajā kolekcijā šalli, kuras dizains atgādina ebreju lūgšanu šalli tallit. Šis produkts aizskāris dažu pircēju reliģiozās jūtas, un zīmolam nācās šo šalli izņemt no pārdošanas H&M  veikalos Izraēlā. Krēmkrāsas šalle ar melnām svītrām un garām bārkstīm maksā 18 dolārus, un šis produkts ir pieejams daudzās pasaules valstīs. Taču pēc tā, […]

    Lasīt tālāk