Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Minimālismā veidots plakāts izskatās pavisam citādāk nekā gaidīts

Minimālisms ne vienmēr ir labākā ideja mārketinga aktivitātēm

Minimālisms dizainā kļūst arvien populārāks un patiesi – tas ir lielisks, ja tiek pareizi izmantots.

Taču dažreiz rezultāts var pakļaut sevi plašām interpretācijām…

Runājot konkrētāk, mākslinieka Leu Cangs (Lehu Zhang)no San Francisko veidotais plakāts par godu Ķīniešu Jaunajam – mērkaķa gadam (kas sākās vakardien) gala rezultātā vairāk izskatījās pēc seksuāla tēla.

“Es izlēmu, ka plakāta – tātad mērkaķa sejas veidošanai, izmantošu tikai pamatformas,” pats autors teica intervijā, “tāds bija mans nodoms, es spēlējos ar formām un beigās tas sanāca tāds, kādu to šobrīd redzat”.

Cangs gan atzinis, ka ir gan satraucies, gan pārsteigts par komentāriem, ko nācies dzirdēt saistībā ar ar plakātu un tā ātro izplatību internetā.

 

 

Avots: http://www.adweek.com/adfreak/designers-minimalist-year-monkey-poster-looks-lot-something-else-169515

Foto: https://www.flickr.com/photos/aotaro/24801985901/ / https://creativecommons.org/licenses/by/2.0/