mārketings

Random entry RSS

  • Posted in:

    Mūsdienu popkultūra jeb sabiedrības makdonaldizācija

    Apzinoties mūsdienu tehnoloģiju attīstību un iespējas, mēs prasām no tām arvien vairāk un nesamierināmies ar to nepilnīgu darbību. Mums vajag visu un uzreiz tā, lai tas būtu ātri, ērti un apstiprinātu mūsu priekšstatus par saņemto pakalpojumu. Mūsdienu sabiedrība tiecas uz maksimālas efektivitātes sasniegšanu, un šo parādību mēdz dēvēt par makdonaldizāciju. Makdonaldizāciju raksturo četri pamatprincipi – […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Dienas Bizness sadarbībā ar Alberta Uzņēmumu Grupu rada Mārketinga rokasgrāmatu

    Laikraksts Dienas Bizness sadarbībā ar dažādu nozaru vadošajiem pārstāvjiem saviem lasītājiem piedāvā vērtīgu pielikumu – rokasgrāmatas, kas veidotas, apkopojot gan teoriju, gan arī praktiskos piemērus, kas paplašina lasītāju redzesloku, atklājot visdažādākās profesionālās dzīves situācijas un pieejas to efektīvai atrisināšanai. Izdoto rokasgrāmatu skaits tuvojas trešajam desmitam, tādējādi jau vairāk nekā desmit gadus izdevniecība Dienas Bizness palīdz Latvijas […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Franču literatūras kopiena mudina cilvēkus vairāk lasīt

    Francijas pilsētā Grenoblē tika uzstādīti neparasti aparāti, kas izraisījuši lielu interesi vietējo iedzīvotāju un mediju vidū. Dzērienu un uzkodu vietā šī automātiskā ierīce izsniedz cilvēkiem interesantus stāstus, kas uzdrukāti uz čekiem. Aparāta konceptu izstrādāja literatūras kopiena Short Édition, kas savā portālā galvenokārt publicē nelielus stāstus un dzejoļus. Apvienība ar šo kampaņu vēlas vērst sabiedrības uzmanību uz to, ka […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Philips rada aizkustinošu mārketinga kampaņu

    Elektrotehnikas ražotājs Philips uzsāka kampaņu ar mērķi mainīt savu patērētāju viedokli par zīmola vērtībām. Projekts ar nosaukumu Breathless Choir atklāj kompānijas Philips inovācijas, kas ne tikai uzlabo dzīves kvalitāti, bet spēj pat glābt cilvēku dzīvības. Video, kurā 18, ar dažādām plaušu slimībām sirgstoši, brīvprātīgie izpildīja dziesmu Every Breath You Take, ir radīts, lai atbalstītu SimplyGo Mini […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Humors reklāmās – vai tas atmaksājas?

    Kāpēc tik daudzi reklāmdevēji savās reklāmās izmanto humoru? Lūk, vienkārša atbilde – reklāmai ir jāspēj pievērst cilvēku uzmanību, un smieklīgas reklāmas tiešām to spēj. Ja apdomā, kādas ir pēdējās reklāmas, ko esat apsprieduši ar draugiem vai dalījušies savā “Facebook” profilā, tad ir skaidrs, ka lielākajā daļā no tām ir iesaistīts humors, un jūs tās būtu gatavi noskatīties […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Lego izrāda rūpes par konstruktoru entuziastu drošību

    Ikviens vecāks, naktī dodoties pēc ūdens, noteikti kaut reizi ir uzkāpis uz cietā Lego klucīša. Šāds atgadījums spēj sagādāt nepatīkamas sajūtas un, iespējams, pat pamodināt pārējos mājiniekus. Saliekamo rotaļlietu un konstruktoru ražotājs Lego šīs sūdzības ir sadzirdējis un, sadarbībā ar franču reklāmas aģentūru Brand Station, radījis specializētas čības, kas pasargā kājas no savainojumiem. Šis unikālais izgudrojums ir […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Spānijā tiek radīts Animācijas video par godu nacionālajai loterijai

    Spānijas reklāmas aģentūra Leo Burnett Madrid radījusi sirsnīgu animācijas video par godu nacionālajai loterejai Lotería de Navidad, kas ir gada gaidītākais notikums Spānijā. Video atspoguļots kāda pusmūža manikenu fabrikas nakts sarga dzīvesstāsts, kurš ik dienu priecē kolēģus ar neparastu rīcību. Spāņu Ziemassvētku lotereja ir tautas tradīcija jau kopš 1812. gada. Šo pasākumu organizē Spānijas valdība, un […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Vai tendences var ietekmēt identitāti?

    Zināms, ka mūsdienu globalizācijas laikmetā ātri izplatās ne tikai informācija, bet arī tendences, kas atspoguļojas visdažādākajās jomās, piemēram, mākslā, mūzikā, arhitektūrā, dizainā, bet ir jēdzieni, kas jau pašā to būtībā norāda uz unikalitāti un nepakļaušanos tendencēm, un viens no šādiem piemēriem ir identitāte. Kā jebkurai personībai, arī katram zīmolam ir sava identitāte – sava koncepcija, […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Franču digitālā aģentūra darbinieku piesaisti pārvērš asprātīgā kampaņā

    Franču digitālā aģentūra Lost Boys izstrādājusi nestandarta risinājumu jaunu darbinieku meklēšanā, aicinot kandidātus uzspēlēt spēli “Guess the ad. Get the job” (Atmini zīmolu. Iegūsti darbu). Reklāmas speciālisti piedāvā topošajiem kolēģiem uzminēt zīmolu nosaukumus, kas ilustrēti ar emociju ikonu palīdzību. Šī asprātīgā spēle ir kā rēbuss, kura atnimēšana prasa lielu koncentrēšanos un bagātīgu iztēli. Šis ir […]

    Lasīt tālāk