mārketings

Random entry RSS

  • Posted in:

    Digitālā komunikācija

    Mēs dzīvojam laikmetā, kad cilvēki tiecas pēc iespējas ātrāk un vienkāršāk uzņemt daudzveidīgu informāciju, pārlieku neiedziļinoties tās saturā. Bieži vien mēs izlasām tikai publikāciju virsrakstus vai labākajā gadījumā ātri pārskrienam pāri tekstā izceltajām rindām. Šī parādība ir pilnībā pamatota, jo mūs ieskauj neizmērojama informācijas plūsma, kas atjaunojas īsā laika posmā, tādēļ mēs nespējam kvalitatīvi izzināt […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Instagram mudina iegādāties produktus

    Pētījumu centra Takumi apkopotie dati liecina, ka mobilajā aplikācijā Instagram ievietotie fotoattēli biežāk rosina cilvēkus iegādāties konkrēto produkciju, nekā sociālajā portālā Facebook publicētā informācija. Balstoties uz pētījuma rezultātiem, 68 % cilvēku vecumā no 18 līdz 24 gadiem atzinuši, ka labprāt iegādājas kādu produktu, ja kāds ar informāciju par to ir dalījies mobilajā aplikācijā Instagram vai ja […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    YouTube izstrādā muzikālo pielikumu

    Interneta vietne YouTube izstrādājusi muzikālo pielikumu YouTube Music. Pieeju šim pielikumam vietnes lietotāji var iegūt bez maksas, kā arī tā tiks ietverta jaunajā maksas abonimentā YouTube Red, kas bloķē reklāmas. YouTube Music licence tiek attiecināta uz aptuveni 30 miljoniem kompozīciju. Datubāzē ir iekļauti ne tikai mūzikas albūmi un singli, bet arī videoklipi, koncertieraksti un karaoke. Šīs […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Kompānija PepsiCo likvidē starptautisko mārketinga un iepirkumu nodaļu

    Ietekmīgais pārtikas produktu un dzērienu ražotājs PepsiCo  likvidējis sarptautisko mārketinga un iepirkumu nodaļu. Turpmāk par sadarbību ar aģentūrām un medijiem atbildēs atsevišķi zīmoli. Šis nozīmīgais lēmums var ietekmēt PepsiCo attiecības ar sadarbības aģentūrām. Kompānija turpina uzlabot savu darbības modeli, lai tā kļūtu vēl efektīvāka un rezultatīvāka. Visi pieņemtie lēmumi tika nopietni apsvērti, un to pieņemšana turpmāk palīdzēs […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Xbox pārsteidz ar ekstrēmu reklāmas kampaņu

    Londonā, jaunās reklāmas kampaņas ietvaros, kompānija Xbox uzsāka neparastu izdzīvošanas spēli. Astoņi konkursa dalībnieki diennakti stāvēs uz vides reklāmas stenda, un ikviens varēs vērot viņu gaitas speciālizveidotā interneta vietnē. Konkurss tiek rīkots par godu Xbox jaunajam produktam – spēlei par Laru Kroftu Rise of the Tomb Raider, kas Amerikas Savienotajās Valstīs tika prezentēta šīs nedēļas sākumā. Spēles […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Efektīvākais mārketinga instruments maziem uzņēmumiem

    Neatkarīgi no tā, vai uzņēmums darbojas tehnoloģijas, arhitektūras, modes, juridisko pakalpojumu vai būvniecības nozarē, svarīgi, lai katrs maza uzņēmuma īpašnieks saprot, cik svarīgu lomu tirdzniecībā spēlē uzņēmuma zīmols. Neapšaubāmi ikviena uzņēmuma attīstībā svarīgu lomu spēlē mārketinga komunikācija, jo tas ir viens no veidiem, kā viss veiksmīgāk sasniegt savu patērētāju un parūpēties par attiecīgā uzņēmuma reputāciju […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Pasaules vadošais ziemas apģērbu ražotājs Canada Goose rada īsfilmu

    Ziemas apģērbu ražotājs Canada Goose uzsāka pirmo globālo reklāmas kampaņu, kuras ietvaros tika uzfilmēta četru minūšu gara īsfilma, kas balstīta uz patiesiem notikumiem. Īsfilmas režisors ir Pols Hadžiss, kas Holivudā zināms ar tādiem kino šedevriem kā “Miljons dolāru mazulīte” un “Sadursme”. Reklāmas kampaņas konceptu izstrādāja komunikācijas aģentūra Creative Artists Agency. Īsfilmas filmēšana norisinājās Jaunzēlandē. Tā […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Canon pierādā, ka fotogrāfa attieksme pret cilvēku spēj mainīt viņa portretu

    Attēlveidošanas un optikas produktu ražotājs Canon veica neparastu mārketinga aktivitāti. Kompānijas Austrālijas pārstāvniecība veica eksperimentu, lai uzskatāmi attēlotu, kā fotogrāfa attieksme pret cilvēku spēj mainīt viņa portretu. Eksperimentā tika iesaistīti seši fotogrāfi un viens profesionāls fotomodelis vārdā Maikls. Katram fotogrāfam par modeli tika sniegta atšķirīga informācija – vienam tika pavēstīts, ka Maikls ir miljonārs, cits domāja, ka […]

    Lasīt tālāk