mārketings

Random entry RSS

  • Posted in:

    10 sociālā mārketinga likumi

    Izmantojot sociālā mārketinga iespējas sava produkta virzīšanā, ir iespējams sasniegt pārsteidzošu mērķauditorijas pieaugumu. Taču, bez iepriekšējām zināšanām par sociālā mārketinga instrumentiem, šis komunikācijas veids varētu šķist sarežģīts. Ir svarīgi izprast sociālā mārketinga pamatus, un šie 10 padomi palīdzēs jums izveidot stabilus pamatus, kas kalpos par labu jūsu klientiem un zīmola attīstībai. 1. Klausīšanās likums Sociālā […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Partizāņu mārketinga jaunie noslēpumi

    Vissvarīgākās lietas par mārketingu, kas jums ir jāzina, ir ietvertas šajā rakstā. Šī raksta lasīšana Jums aizņems tikai dažas minūtes, bet jūs iemācīsieties vairāk patiesības par mārketingu nekā iegūstot maģistra grādu biznesa vadībā un izlasot visas mārketinga grāmatas, kas jelkad uzrakstītas, ieskaitot manējās. Tā kā mārketings turpina mainīties, tad nepārtraukti mainās arī partizāņu mārketings. Sākumā […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Par firmas zīmju ieviešanu tirgū

    Ir kļūdains pieņēmums, ka „tukša” vieta tirgū nozīmē vajadzības un citas stratēģiskās firmas zīmju izplatīšanās kļūdas. Jaunizveidotās firmas zīmes daudzās kategorijās piedzīvo neveiksmi vairāk kā 90% gadījumu, bet pieprasījums pēc izaugsmes ir kā vēl nekad, un nav jau pārsteigums, ka uzņēmumu vadītāji glābiņu meklē firmas zīmju paplašināšanā. Nesaprotamā loģika Šķiet, ka šajā neapstrīdamajā loģikai ir […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Mārketings un psiholoģija

    Jebkuru mūsu domu, kustību un rīcību kontrolē smadzenes. Un vai tad mārketings nav māksla, kā panākt sev vēlamu cilvēka rīcību, kas ļautu mums turpmāk šo cilvēku mīļi dēvēt par patstāvīgo klientu? Ja pieļaujat, ka šis varētu būt viens no “neoficiālajiem mērķiem”, tad ir vērts iedziļināties mārketinga teorijā, kas balstīta uz psihologu atklāto smadzeņu funkcionālo asimetriju […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Mārketinga pamati

    Vajadzīgas ir tikai trīs mārketinga stratēģijas komercdarbības attīstībai: 1. palielināt klientu skaitu, 2. palielināt vidējo darījumu apjomu, 3. palielināt atkārtota pirkuma biežumu. Ņemot vērā šos trīs faktorus būtu jāizvērtē katras mārketinga stratēģijas spēja tieši ietekmēt un uzlabot. Palielinot tikai vienu faktoru komercdarbība attīstīsies lineāri. Visu trīs faktoru palielināšana dos ģeometrisku tās attīstību. Mārketinga stratēģija Nr.1. […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Septiņi izplatītākie konflikti, kas veidojas starp aģentūru un klientu

    Strīdi starp reklāmdevēju un aģentūru nav nekāds retums. Tomēr, ja izpēta visus šo strīdu iemeslus, tad visus konfliktus var sagrupēt dažos scenārijos. Dažreiz attiecības, kas valda starp aģentūru un klientu, mēdz atgādināt drīzāk ģimenes strīdu, kad viens bez otra nevar, bet arī kopā būt ir grūti. Konflikti ne vienmēr ir skaidri atrisināmi, viendabīgi un izprotami, […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Mārketings, mārketings, mārketings…

    Patiesībā šī frāze nozīmē „atrašanās vieta”. Internetā nav tādas atrašanās vietas. Tas viss ir par „mārketingu”. Tātad- kā jūs piesaistīsiet vairāk uzmanības savai mājas lapai? Interneta mārketinga eksperts Daniels Žanals paskaidros kā. • Kā piesaistīt vairāk cilvēku savai mājas lapai? Ja nu jūs izveidojiet mājas lapu un neviens to neapmeklē? Tas nav debatējams jautājums, patiesībā, […]

    Lasīt tālāk