• Posted in:

    Preses lasīšanas ieradumos saglabājas stabilitāte

    Vidēji 85,4% jeb 1 miljons 332 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju vecumā no 16 līdz 74 gadiem ir lasījuši vai caurskatījuši kādu no pēdējiem sešiem preses izdevumu numuriem, liecina Kantar 2019.gada pavasarī veiktā Nacionālā preses auditorijas pētījuma rezultāti. Pētījumā apkopota informācija par 180 drukāto preses izdevumu auditoriju. 2019.gada pavasarī lasītākie preses izdevumi pēc viena numura vidējās auditorijas […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Nacionālā preses auditorijas pētījuma rezultāti 2016.gada pavasarī

    Pētījumu kompānija TNS ir apkopojusi jaunākos Nacionālā preses auditorijas pētījuma rezultātus par 2016.gada pavasara periodu. Saskaņā ar pētījuma rezultātiem pavasarī vismaz viena pētījumā iekļautā preses izdevuma kādu no pēdējiem sešiem numuriem ir lasījuši vai caurskatījuši vidēji 90% Latvijas iedzīvotāju vecumā no 15 līdz 74 gadiem. Pavasara pētījumā tika apkopota informācija par 171 drukātā preses izdevuma […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Lasītākie preses izdevumi 2015. gadā

    Pētījumu kompānija TNS ir apkopojusi Nacionālā preses auditorijas pētījuma rezultātus par 2015.gadu. Laika posmā no 2014.gada 27.oktobra līdz 2015.gada 25.oktobrim pētījumā piedalījās 12 024 Latvijas iedzīvotāji vecumā no 15 līdz 74 gadiem. Gada periodā tika apkopota informācija par 163 Latvijā izdotu drukāto preses izdevumu auditoriju. Saskaņā ar TNS pētījuma rezultātiem vismaz viena pētījumā iekļautā preses […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Publikācijas vērtas ziņas - inovācija, nozīmīgums un laiks

    Ikviena uzņēmuma attīstībā svarīgu lomu spēlē publicitāte jeb sabiedriskās attiecībās. Tā ir iespēja reprezentēt jaunas biznesa idejas, popularizēt savus pakalpojumus un preces, kā arī radīt interesi par savu uzņēmumu, tā iecerēm un sasniegumiem. Ja jūs vēlaties, lai uzņēmuma vārds parādās vietējā, reģionālā vai pat valsts mēroga ziņās, jums ir jāpiedāvā informācija par jūsu uzņēmumu, kas […]

    Lasīt tālāk