• Posted in:

    Tendences, kas noteiks mārketingu 2022. gadā

    Mēģinot darīt visu, lai sasniegtu savu B2B un B2C auditoriju digitālajā pasaulē ar saistošu saturu, mārketinga speciālisti arvien vairāk sliecas uz automatizāciju un uz mākslīgo intelektu balstītiem risinājumiem. Turklāt viņi dara visu iespējamo, lai saviem klientiem un potenciālajiem klientiem radītu uz vērtību orientētu daudzkanālu pieredzi. Bet, ja mēs runājam par 2022. gadu, tad neapšaubāmi, ka […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Vīruss, kas ietekmēja paradumu maiņu… vai iepirkšanās ir mainījusies uz visiem laikiem?

    Pēc gandrīz divu gadu pārtraukuma Covid-19 krīze ir uz visiem laikiem mainījusi veidu, kā mēs iepērkamies. Pandēmija ir mainījusi ne tikai to, ko mēs pērkam, bet arī to, kā mēs to pērkam. Lieli pirkumi šodien ir saistīti ar klikšķiem, nevis fizisku došanos uz veikaliem, un attālinātais darbs ir pārvērtis mājas interjera tirgu par ātro modi. […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Ieskats TV mārketinga un reklāmas nākotnes tendencēs

    Mārketinga speciālisti prognozē, ka televīzijas reklāmām paredzētie izdevumi tuvākajā nākotnē aizņems arvien mazāku mārketinga budžetu, kas nozīmē, ka digitālo reklāmu rentabilitāte ir krietni apsteigusi TV reklāmu, atstājot TV mārketinga nākotni neskaidru. Sociālo tīklu izaugsme ir piespiedusi mainīt TV reklāmu taktikai, lai tā arī turpmāk būtu dzīvotspējīga reklāmas iespēja. Kaut arī agrāk televīzijas reklāma bija mārketinga […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Brīnišķīgas mārketinga idejas Jaunajā gadā

    Mārketings ir nozīmīgs jebkurā gadalaikā, bet īpaši svarīgs tas ir brīvdienu sezonā. Ikreiz, kad ir svētki, jums vajadzētu to izmantot, lai palielinātu pārdošanas apjomu ar dažām konkrētām mārketinga idejām. Jaungada mārketinga idejas ir īpaši noderīgas, jo cilvēki, visticamāk, šajā laikā tērēs vairāk naudas kā ierasts un pat neskatoties uz to, ka tikko aizvadīti Ziemassvētki! Lielo […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Tiešsaistes iepirkšanās pārveido digitālo tirdzniecību

    Pandēmija bija laiks, kad vairāki uzņēmumi bija spiesti slēgt savus veikalus klātienē. Tā rezultātā mārketinga speciālisti vairāk eksperimentēja ar citu veidu, kā sasniegt klientus un veicināt pārdošanu. Kā novērots ne tikai pasaulē, bet arī Latvijā, veikali pieskarās tādai tēmai kā “iepirkšanas tiešraidē”. Tā saucamā iepirkšanās tiešsaistē ir saistīta ar kopienas veidošanu un klientu iesaistīšanu e-komercijā. […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Kas jāņem vērā, izvēloties SEO pieeju?

    SEO (Search Engine Optimization) ir neatņemama mārketinga sastāvdaļa uzņēmumos visā pasaulē. SEO mērķis ir palīdzēt mājaslapai vai ziņai ierindoties maksimāli augstu, balstoties uz konkrētiem atslēgas vārdiem Google un citos meklētājos. Viena gan no lielākajām SEO kļūdām, ko uzņēmumi pieļauj, ir pašā SEO satura stratēģijā. Nereti vien tik daudz laika un uzmanības tiek veltīts atslēgvārdiem, lapu […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Izplatītākās personalizācijas kļūdas

    Personalizēti piedāvājumi, personalizēti e-pasti un personalizētas atlaides – ikviens uzņēmums zina to, cik svarīgi ir koncentrēties uz klientu personalizāciju. Nereti gan ar to rodas problēmas, jo uzrunāt klientus personiskā līmenī nemaz nav tik vienkārši, kā varētu šķist. Taču nedrīkst aizmirst, ka personalizēšana ir izaugsmes un stabilas klientu pieredzes pamatakmens. Lūk, pieci izplatītākie trūkumiem, no kuriem […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Digitalizācija un reklāma – kā tas ietekmē pārdošanas rādītājus?

    Reklāmas gadu gaitā ir ievērojami mainījušās – ja agrāk bija tikai drukātā prese, TV un radio, tad tagad ikvienam ir pieejams bezgalīgs kanālu saraksts, kur auditorija sastopas ar reklāmām, un to visu apkalpo izsmalcināts tehnoloģiju labirints. Reklāmdevējiem šodien ir lieliska iespēja panākt, lai viņu ziņa tiktu ievietota pēc iespējas vairāk kanālos, tādējādi sasniedzot pēc iespējas […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Kāpēc zīmoliem jāveido unikāli un uz klientu orientēti mārketinga risinājumi?

    Nereti vien dažādu konkurējošu zīmolu piedāvātie produkti / pakalpojumi ir vienlīdzīgi, un tiem gandrīz nav atšķirību – vairums tādā gadījumā izvēlas vienkārši lētāko produkciju. Un tā ir viena no lielākajām problēmām, ar kuru saskaras zīmoli to komunikācijā un mārketingā. Līdz ar to arvien aktuālāks kļūst jautājums – kā piesaistīt un noturēt patērētājus, nodrošinot viņu uzticību […]

    Lasīt tālāk