Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Tendences, kas noteiks mārketingu 2022. gadā

Cilvēcīgums būs panākumu atslēga!

Mēģinot darīt visu, lai sasniegtu savu B2B un B2C auditoriju digitālajā pasaulē ar saistošu saturu, mārketinga speciālisti arvien vairāk sliecas uz automatizāciju un uz mākslīgo intelektu balstītiem risinājumiem. Turklāt viņi dara visu iespējamo, lai saviem klientiem un potenciālajiem klientiem radītu uz vērtību orientētu daudzkanālu pieredzi.

Bet, ja mēs runājam par 2022. gadu, tad neapšaubāmi, ka digitālie un virtuālie mediji arī turpmāk būs nozīmīgi, lai zīmolus savienotu ar cilvēkiem, taču vēl nozīmīgāka būs cilvēciskā pieeja.

Zīmoliem būs nozīmīga daudzkanālu pieeja

Tā kā vīruss ātrāk nekā cilvēki pielāgojas jaunajai pasaules kārtībai, sagaidāms, ka digitālā adopcija turpinās pieaugt. Un otrādi, palielināts ekrāna izmantošanas laiks daudziem patērētājiem liks pievērsties digitālās attīrīšanas periodam, tādējādi liekot zīmoliem atrast alternatīvus, ne digitālus veidus, kā sazināties ar saviem patērētājiem.

Paredzams, ka, lai gan pakalpojumi tiešsaistē turpinās augt, arī bezsaistes veikalu skatlogiem joprojām būs ļoti liela nozīme, un zīmoli, kas izmanto daudzkanālu pieeju, šogad iegūs optimālus rezultātus visos demogrāfiskajos un ģeogrāfiskajos reģionos.

Personalizētas pieejas loma pieaugs

Eksperti prognozē, ka lielāks uzsvars tiks likts uz ļoti personalizētu individuālu reklāmu, mobilajām ierīcēm paredzētām reklāmām lietotnēm un spēlēm, videoreklāmām, vietējai paātrinātai automatizācijai, programmatiskajai reklamēšanai un pat reklamēšanai bez sīkfailiem.

2022. gadam ieinteresēto pušu mārketings kļūs arvien atbilstošāks. Būtisks būs darbs pie vērtības radīšanas visām ieinteresētajām pusēm, tostarp klientiem, darbiniekiem, pārdevējiem, kopienām, pilsētām utt. Turklāt līdz ar pandēmijas uzliesmojumu cilvēki ir kļuvuši apzinīgāki par apkārtējo sabiedrību un vidi kopumā, un tādējādi viņi vēlas sadarboties ar zīmoliem, kuriem ir kopīgas vērtības darīt labu sabiedrībai kopumā.

Attīstīsies spēļu industrija

2021. gads ir bijis atklājumu gads visiem, un ir notikušas nepārtrauktas pārmaiņas tradicionālajos produktu un zīmolu mārketinga un reklamēšanas veidos. Tāpat tiek uzskatīts, ka 2022. gads būs interesants visai spēļu industrijai, kas jau tagad strauji attīstās, un lietderīgi izmantos šos kanālus.

Klientu privātums – joprojām svarīgs

Tāpat klientu privātums ir kļuvis par ļoti svarīgu tēmu tiešsaistes telpā. Ir svarīgi, lai zīmoli ievērotu privātumu un klientu datus un tos izmantotu saprātīgi. Jebkurš saziņas zīmols, kas izmanto datus, ir noderīgs klientam, un tas nekad nedrīkst aizskart privātumu vai būt nepatīkams vai pārmērīgi apgrūtinošs.

Influenceri tiks izmantoti arvien biežāk

Arī ietekmētāju mārketings turpmākajos gados attīstīsies no tendences uz kopīgu mārketinga taktiku. Ietekmētāji bieži pārvalda izmantotās platformas un jomu vai tēmu, par kuru viņi runā. Viņiem jau ir auditorija, kas ir iesaistīta, interesējas par to saturu un ko ietekmē viņu sniegtie dati.

Cilvēcīgums – nozīmīgākais

Lai gan tādas tehnoloģijas kā AI un uz datiem balstītais mārketings turpina attīstīties, šogad ir vēlme mārketingu atkal padarīt cilvēcīgu. Mārketinga tendences, kas dominēs nākamajos 12 mēnešos, ietvers klientu pieredzi, satura vizualizāciju un darbinieku iesaisti. Uz pieredzi balstītas mārketinga kampaņas varētu atgriezties un ļaut auditorijai iesaistīties aizraujošā pieredzē, kas bieži notiek fiziskā vietā vai izmantojot AR/VR platformu. Turklāt uzņēmumi centīsies būt sociāli atbildīgāki, jo klienti, visticamāk, atbalstīs zīmolus, kas demonstrē rūpes par visiem klientiem, darbiniekiem un kopīgiem mērķiem.