Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

OCTA: Nezīlē, bet ielādē LTAB OCTA aplikāciju!

Vērtējums

  • Attieksme, emocijas
  • Ideja, radošums
  • Ietekme uz zīmola vērtību
  • Uzmanības piesaistīšana
  • Vēstījums, mērķis
7.8 10 Ir OK!

LTAB OCTA mobilās aplikācijas video reklāma ir īpaša ar to, ka tās tēlus un ainas zīmējis talantīgais latviešu karikatūrists Gatis Šļūka. Video nav garš, taču tas satur gan noderīgu informāciju, gan arī ietver sevī nelielu humora devu, kas atvasina informatīvo saturu.

Interesanti ir tas, ka video ir ietverti diametrāli pretēji tēli, kas kopējam stāstam piešķir interesantu raksturu, kā arī akcentē to, ka aplikācijas lietotāji var būt visdažādākie cilvēki. Reklāmas vēstījums ir viegli uztverams – video ir izspēlētas situācijas, kas varētu skart arī kādu no tā skatītājiem, tādēļ ir saprotams, kādas problēmas aplikācija risina.

Šāda veida reklāma varētu piesaistīt arī bērnu uzmanību tās izteiksmes līdzekļu dēļ, taču bērni, protams, nav šī produkta mērķauditorija.

Komentāri

Dalies, , Google Plus, Pinterest,