Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Pissi.ee: Pissi duši all!

Vērtējums

  • Attieksme, emocijas
  • Ideja, radošums
  • Ietekme uz zīmola vērtību
  • Uzmanības piesaistīšana
  • Vēstījums, mērķis
6.8 10 Ir OK!

f7fbd56e6894ebefb7-73940055

Šī neparastā vides reklāma neapšaubāmi piesaista garāmgājēju uzmanību sava neordinārā saukļa dēļ, kas aicina cilvēkus taupīt dzeramo ūdeni, čurājot dušā.

Reklāmas vizuālais noformējums ir diezgan klasisks un estētiski pievilcīgs, atgādinot skaistumkopšanas līdzekļa reklāmu, taču, vides reklāmas moto atklāj tās patieso vēstījumu.

Šāda veida reklāma cilvēkos izraisa smaidu un liek justies neērti, jo tā apgāž vispārpieņemtos higiēnas standartus un aizskar tēmu, par kuru parasti publiski netiek diskutēts. Plakāts noteikti ir atmiņā paliekošs un, iespējams, liek aizdomāties par tajā pausto informāciju, kas norāda, ka katru reizi, kad mēs podā nolaižam ūdeni, tiek izniekoti līdz pat desmit litri dzeramā ūdens.

Šajā gadījumā reklāma ir unikāla nevis tās vizuālā risinājuma, bet gan vēstījuma dēļ, taču veids, kā cilvēki to uztver, ir visnotaļ atšķirīgs – kādu tā šokē, savukārt cits, iespējams, aizdomāsies par dzeramā ūdens problēmu pasaulē.

Avots: Pissi.ee/ http://www.pissi.ee/
Vairāk informācijas: Tvnet.lv: http://www.tvnet.lv/izklaide/jocigi/600109-igauni_aicina_curat_dusa

Komentāri

Dalies, , Google Plus, Pinterest,