Augļu un dārzeņu pārstrādātāja Spilva jaunās Ziemassvētku reklāmas ir patiesi asprātīgas, un tās sevī ietver nelielu pārsteiguma momentu, kas, noskatoties reklāmu, liek pasmaidīt.
Sūtījumu pārvadājumu kompānijas SUTIJUMS.LV jaunā video reklāma ir veidota minimālisma stilā. Uz melnbaltās, vienkāršās aplikācijas izcelta tikai kompānijas vizuālā identitāte – logo, kas tādējādi paliek cilvēku atmiņā.
Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcija (VBTAI) ar ES Eiropas infrastruktūras savienošanas instrumenta finansējuma palīdzību projekta Net-Safe Latvija ietvaros ir izveidojusi vairākus sociālās reklāmas klipus un informatīvas video filmas, kas stāsta par aktuāliem apdraudējumiem internetā vidē.
Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) reklāma ir ļoti provokatīva un tieša – tā precīzi atspoguļo autovadītāja sajūtas un dilemmu starp drošu braukšanu un mūsdienu tehnoloģiju iespējām.
Latvijas Republikas Finanšu ministrijas (FM) vides reklāma ir neformāla, un tā lauž stereotipu par to, ka valsts iestādes ir stīvas. FM sadarbībā ar reperu apvienību Olas parāda, ka maksāt nodokļus ir stilīgi un vienkārši.