filmas

Random entry RSS

  • Posted in:

    Vai filmām vienmēr ir vajadzīgs izcils mārketings?

    Kas ir vissvarīgākais stāstā? Sižets, stāsta kulminācija vai fināls? Vai arī tas drīzāk ir galvenais varonis, kurš mūs kā skatītājus ievelk izdomātajā stāstā? Ja mēs koncentrējamies uz “varoņiem”, kuri bieži vien jau tiek izcelti reklāmkadrā, lielajiem Holivudas producentiem patīk šīm lomām algot pazīstamus aktierus, kuriem ir noteikts tēls mērķa grupā. Iepriekšējos gados, kad skatītāji redzēja […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Kā filma “Blēras ragana” mainīja filmu mārketingu

    “Blēras ragana” nebija pirmā šausmu filma, taču tās izcilā reklāmas kampaņa uz visiem laikiem mainīja filmu mārketingu. Filma, kas sākās kā improvizācija un neliela budžeta eksperiments, kļuva par vienu no visu laiku ietekmīgākajām šausmu filmām. Tas lielā mērā bija saistīts ar neskaidrībām par filmas iespējamo patieso stāstu. Filmu uzrakstīja, režisēja un montēja Daniels Mēriks un […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Netflix sāk spēļu straumēšanu Polijā

    Nesen kļuva zināms, ka populārā filmu un televīzijas seriālu straumēšanas platforma “Netflix” plāno straumēt videospēles. Jau tagad tas ir sācis testēt mobilo spēļu straumēšanu savā platformā, piedāvājot divas spēles Polijā esošajiem lietotājiem. Kā norāda uzņēmums, tad tie ir tikai pirmie soļi, tomēr ikvienam “Netflix” abonentam Polijā tagad ir iespējams uzreiz servisā palaist un spēlēt divas […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Kā “Netflix” maina pasaules izklaides industriju

    Kopš filmu un televīzijas seriālu straumēšanas platforma “Netflix” pirmo reizi sāka paplašināšanos visā pasaulē (2016. gadā), tā pārrakstīja globālās izklaides rokasgrāmatu – no seriālām un filmām līdz videospēlēm. Globālie hitu seriāli un filmas savulaik gandrīz visas tika veidotas Holivudā un eksportētas starptautiskā mērogā. Bet tagad, pateicoties “Netflix”, filmas un seriāli no Spānijas, Indijas, Brazīlijas un […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    “Netflix” testē veidus, kā novērst nelikumīgu dalīšanos ar pieeju platformai

    Pēdējās desmitgades laikā filmu un televīzijas seriālu straumēšanas platforma “Netflix” un tamlīdzīgi pakalpojumi ir kļuvuši par galveno izklaides avotu. Taču līdz pat šai dienai joprojām pastāv daudzi mīti par kontu koplietošanu “Netflix”. Saskaņā ar “Netflix” pakalpojumu sniegšanas noteikumiem, jūsu konts ir paredzēts tikai “personiskai un nekomerciālai lietošanai, un to nedrīkst kopīgot ar personām ārpus jūsu […]

    Lasīt tālāk