klientu piesaiste

Random entry RSS

  • Posted in:

    Aktuāli! Svaigas vasaras mārketinga idejas

    Sezonas kampaņas ir lielisks veids, kā reklamēt savu biznesu un palielināt klientu piesaisti. Lai arī sezonas kampaņas darbojas neatkarīgi no gadalaika, vasara ir īstais laiks, lai uztvertu cilvēku dzīvesprieku un piedāvātu viņiem lieliskas preces, kas viņiem šajā vasaras sezonā noteikti ir vajadzīgas. Uzlabojiet savus pārdošanas apjomus, izmantojot vasaras mārketinga idejas. Lūk, dažas no vienkāršākajām idejām, […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Jo sarežģītāka nozare, jo vieglāk uztveramam jābūt tā satura mārketingam

    Tādas sarežģītas nozares kā finanses, ekonomika un bizness ne vienmēr un ne visiem ir interesantas, taču, ja tās spēj sniegt zināšanas, ar kurām jūs vēlaties dalīties, tad skaidrs, ka arī to komunikācijas saturs var aizraut. Tradicionāli zīmoli ir izmantojuši satura mārketinga stratēģijas, lai piesaistītu klientus un nodotu viņu piedāvājumu. Finanšu pakalpojumu nozarē satura mārketinga loma […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Kāpēc automatizācija ir labākais sabiedrotais?

    Ikviena uzņēmēja interesēs ir demonstrēt saviem klientiem savu ieguldījumu un piesaistīt jaunus klientus. Pērnais gads ir pastiprinājis šo nepieciešamību, it īpaši attiecībā uz jaunu klientu piesaisti. Kā uzrunāt katru klientu individuāli? Kā izstrādāt precīzi mērķētus e-pastus? Kā nodrošināt dinamisku saturu? Uz šiem jautājumiem atbilde slēpjas mārketinga automatizācijā. Mārketinga automatizācijas rīki ļauj radīt un realizēt gudru […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    “April, April!” Mārketinga idejas 1. aprīlim

    Pirmā aprīļa diena, kas pazīstama arī kā joku diena, katru gadu tiek svinēta 1. aprīlī. Šī diena kopš tās rašanās brīža ir izplatījusies visā pasaulē. Kaut arī šai dienai visā pasaulē ir dažādi nosaukumi, tomēr visām valstīm ir kopīga tēma – šajā dienā cilvēki izjoko cits citu. Arī uzņēmumiem ir iespēja pievērst uzmanību šai dienai, […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Mārketinga stratēģijas plāns – pirmais solis ceļā pie jauniem klientiem

    Ikviens uzņēmums zina, cik svarīgi ir izveidot stabilu mārketinga stratēģijas plānu, jo bez tā biznesa izaugsme ir praktiski neiespējama, jo kāda jēga ir ieguldīt laiku un naudu, lai izveidotu jaunu biznesu, kuram nebūs klientu? Ja vēlaties piesaistīt jaunus klientus, jums būs aktīvi jādodas pie viņiem, bet vienīgais veids, kā to izdarīt, ir ar stabilu mārketinga […]

    Lasīt tālāk