komunikācija

Random entry RSS

  • Posted in:

    Pastāvēs, kas pārvērtīsies?

    „Pastāvēs, kas pārvērtīsies!” – ikviens latvietis zina tautas dižgara Raiņa izteikto atziņu, bet vai to var attiecināt arī uz zīmola identitāti? Zināms, ka katrs zīmols stratēģiski strādā pie sava tēla izveides, meklējot īpašo, atšķirīgo, kā arī izvēlētos tos izteiksmes līdzekļus un komunikācijas kanālus, kas visefektīvāk uzrunā zīmola mērķauditoriju. Kompānija ar bagātīgu vēsturi un izkoptām tradīcijām patērētājam […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Samsung un Rianna rada unikālu kopproduktu

    Dienvidkorejas kompānija Samsung sadarbībā ar pasaulslaveno dziedātāju Riannu rada video un interaktīvu mobilo spēli, kuras motīvs ir cieši saistīts ar dziedātājas gaidāmo albūmu Anti, kas tiks prezentēts šī gada 4. decembrī. Video ar nosaukumu AntiDiaRy ir mini filma par pamestu māju. Kopā ar Riannu video darbojas arī divi bērni, kas vēlas nodot dziedātājai kādu neparastu vēstījumu, […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    10 ienākumu avoti, ko var pievienot komercdarbībai

    Daudzējādie ienākumu avoti nozīmē, ka jūsu uzņēmējdarbībā ir vairāk par vienu veidu kā pelnīt naudu. Piemēram, jūs pārdodat produktus un veicat pakalpojumus, kas ir divi dažādi ienākumu avoti. Bet tas ir tikai sākums. Tālāk būs minētas 10 idejas par dažādiem ienākumu avotiem, ko jūs varat izmantot, lai uzlabotu savu uzņēmējdarbību. 1. Pārdodiet dažādus pakalpojumus. Vai […]

    Lasīt tālāk