Ņemot vērā digitalizācijas nebeidzamo attīstību un to, ka arvien populārāki kļūst dažādi sociālie tīkli, mārketinga kanāla izvēles procesā arvien aktuālāka kļūst integrētās mārketinga komunikācijas izmantošana, dažādu mediju kombinēšana, kā arī jauni mārketinga komunikācijas izplatīšanas kanāli. Integrētā mārketinga mērķis ir radīt vienotu pieredzi, lai patērētāji mijiedarbotos ar zīmolu un uzņēmumu. Alberta Uzņēmumu grupa palīdz integrētas mārketinga […]
komunikācija
-
-
by informacija Comments are off
Korporatīvās identitātes izpratnē korporatīvajai komunikācijai jārada vienots tēls visos kanālos. Veiksmīga korporatīvās komunikācijas stratēģija palīdz uzņēmumam pareizi kontrolēt un virzīt savu ietekmi uz apkārtējiem. Korporatīvā komunikācija tiek definēta kā darbība, kas saistīta gan ar iekšējās, gan ārējās saziņas pārvaldību. Korporatīvās komunikācijas mērķis ir radīt labvēlīgu uztveri ieinteresētajām personām, no kurām bizness ir atkarīgs, piemēram, investoriem, […]
-
Posted in:
SEO – tā ir ilgtermiņa stratēģija
by informacija Comments are off
Digitālajā laikmetā arvien lielāku nozīmi mārketingā un uzņēmuma veiksmīgā attīstībā ieņem SEO jeb Search Engine Optimization (informācijas optimizēšana atbilstoši meklēšanas sistēmu prasībām), kas ļauj uzlabot konkrētas mājas lapas pozīcijas meklēšanas rezultātos pēc izvēlētiem atslēgas vārdiem. Ilgtermiņā SEO palīdz zīmoliem kļūt redzamiem un sasniegt savus klientus. SEO pamatā ir mārketinga forma, kas sevī ietver mājas lapas izveidi […]
-
by informacija Comments are off
Efektīvas sabiedrisko attiecību aktivitātes var palīdzēt organizācijām augt un attīstīties. Vienlaikus jāpatur prātā tas, kas sabiedrisko attiecību prakse ir dinamiska un pastāvīgi attīstās, to ietekmē tehniski jauninājumi, mainīgās sabiedrības tendences un strauji pieaugošās biznesa vajadzības. Vairāk par visu svarīgi ir tas, kā jūs izmantojat sabiedriskās attiecības, lai palīdzētu organizācijai gūt panākumus un tieši tāpēc jebkuram […]
-
by informacija Comments are off
Sociālie tīkli ir kļuvuši par neatņemamu mūsdienu dzīves sastāvdaļu – tā daudziem ir pašsaprotama komunikācijas forma, kas ļauj cilvēkiem jebkurā vietā un laikā ātri saņemt informāciju. Sociālie tīkli gan nav tikai saziņas platforma, bet arī mārketinga iespēja – pieaugot interneta lietotāju skaitam, turpina palielināties arī uzņēmumu skaits, kas komunikāciju sociālajos tīklos arvien biežāk izmanto reklāmas […]
-
by informacija Comments are off
Laikā, kad vairums uzņēmumu saskaras ar grūtībām, arvien nozīmīgāku lomu spēlē krīzes komunikācija. Tieši aktīva kontrole pār situāciju un atbildīgi lēmumi noved pie risinājuma, kas ne tikai palīdz pārvarēt krīzi, bet ļauj uzņēmumam no krīzes situācijas iziet kā ieguvējam. Alberta Uzņēmumu grupa piedāvā krīzes komunikācijas risinājumus, nodarbojoties ar krīzes seku pārvarēšanu un reputācijas atjaunošanu sabiedrībā. […]
-
by informacija Comments are off
Mūsdienās katram uzņēmumam ir nepieciešama komunikācijas stratēģija jeb plāns komunikācijas mērķu sasniegšanai. Pēc būtības komunikācijas stratēģija nosaka virzienu, kā uzņēmumam tālāk attīstīties un to, kā tiek vadīta informācijas plūsma par uzņēmumu un tā piedāvājumu. Alberta Uzņēmumu grupas vadītājs Alberts Jodis norāda, ka korporatīvās komunikācijas stratēģija ir tieši saistīta ar vispārējo biznesa stratēģiju un mērķiem. Efektīvās komunikācijas […]
-
by informacija Comments are off
Korporatīvā komunikācija ir viens no redzamākajiem faktoriem, kas parāda, vai un kā uzņēmumi attīstās. Korporatīvā komunikācija ietekmē gan darbinieku produktivitāti, gan inovācijas, gan zīmola atpazīstamību un arīdzan kompānijas vērtību. Lai izveidotu spēcīgu zīmola identitāti un optimizētu organizācijas produktivitāti, ikvienam uzņēmumam ir jāparūpējas par korporatīvo komunikāciju. Alberta Uzņēmumu grupa saviem klientiem palīdz sagatavoties komunikācijai arī PR […]
-
by informacija Comments are off
„Pastāvēs, kas pārvērtīsies!” – ikviens latvietis zina tautas dižgara Raiņa izteikto atziņu, bet vai to var attiecināt arī uz zīmola identitāti? Zināms, ka katrs zīmols stratēģiski strādā pie sava tēla izveides, meklējot īpašo, atšķirīgo, kā arī izvēlētos tos izteiksmes līdzekļus un komunikācijas kanālus, kas visefektīvāk uzrunā zīmola mērķauditoriju. Kompānija ar bagātīgu vēsturi un izkoptām tradīcijām patērētājam […]