mārketinga iespējas

Random entry RSS

  • Posted in:

    Tiešsaistes iepirkšanās pārveido digitālo tirdzniecību

    Pandēmija bija laiks, kad vairāki uzņēmumi bija spiesti slēgt savus veikalus klātienē. Tā rezultātā mārketinga speciālisti vairāk eksperimentēja ar citu veidu, kā sasniegt klientus un veicināt pārdošanu. Kā novērots ne tikai pasaulē, bet arī Latvijā, veikali pieskarās tādai tēmai kā “iepirkšanas tiešraidē”. Tā saucamā iepirkšanās tiešsaistē ir saistīta ar kopienas veidošanu un klientu iesaistīšanu e-komercijā. […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Adventes kalendāri – lieliska iespēja zīmoliem par sevi atgādināt

    Svētku laikā īpašu popularitāti ir iekarojuši tā saucamie Adventes kalendāri – tos arvien biežāk savā mārketingā izmanto zīmoli gan tepat Latvijā, gan ārvalstīs. Tiešsaistes Adventes kalendāru būtība ir ļoti vienkārša – katru dienu līdz Ziemassvētkiem klientiem ir savs īpašais piedāvājums – tās var būt gan īpašas akciju preces, atlaižu kods vai iespēja piedalīties konkursā. Savukārt […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Kas jāņem vērā, izvēloties SEO pieeju?

    SEO (Search Engine Optimization) ir neatņemama mārketinga sastāvdaļa uzņēmumos visā pasaulē. SEO mērķis ir palīdzēt mājaslapai vai ziņai ierindoties maksimāli augstu, balstoties uz konkrētiem atslēgas vārdiem Google un citos meklētājos. Viena gan no lielākajām SEO kļūdām, ko uzņēmumi pieļauj, ir pašā SEO satura stratēģijā. Nereti vien tik daudz laika un uzmanības tiek veltīts atslēgvārdiem, lapu […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Padomi, kā veidot elastīgu mārketinga komandu

    Mūsdienās zīmoliem ir jāpielāgojas un jāreaģē uz pārmaiņām biežāk un ātrāk nekā jebkad agrāk. Tehnoloģiju kopums bieži vien noteicošais, kad mēs runājam par efektīvu reklāmu, taču veiksmīga kampaņa nebūtu iespējama bez vienotas komandas. Tehnoloģijas nodrošina vēlamo sadarbību, taču komandas darbam joprojām ir izšķiroša nozīme zīmola spējā būt elastīgam un tādējādi konkurētspējīgam. Īsāk sakot, jums joprojām […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Kāpēc savā mārketinga kampaņā iekļaut audio reklāmu?

    Audio reklāmas jeb tās reklāmas, kas ir dzirdamas radio, nav zaudējušas savu popularitāti, lai gan vairums tomēr priekšroku dod reklāmai sociālajos medijos, aizbildinoties, ka tur ir straujāka izaugsme. Vai ir iemesli, kāpēc tomēr dot priekšroku audio reklāmām? Ņemot vērā to, ka mūsu nākotnes iespējas šodien izriet ārpus ekrāna, radošajiem cilvēkiem ir jādomā ne tikai par […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Ziemassvētku mārketingam šogad jāsākas agrāk

    Ārvalstu pētījumi liecina, ka miljoniem patērētāju gatavošanos 2021. gada Ziemassvētkiem sākuši daudz ātrāk nekā jebkad agrāk — vai tas nozīmē, ka šie Ziemassvētki kļūs par līdz šim lielākajiem? Ieskatīsimies galvenajos atklājumos par 2021. gada Ziemassvētku tendencēm. Miljoniem zīmolu un mazumtirgotāju paļaujas uz Ziemassvētku iepirkšanās periodu, lai palielinātu gada ieņēmumus, un tas nozīmē, ka ir ārkārtīgi […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Ziemassvētku iepirkšanās sezona tuvojas. Kā izvairīties no pārāk lielas tērēšanās?

    Ņemot vērā to, ka piegādes ķēdes traucējumi turpina ietekmēt uzņēmumus visā pasaulē, eksperti prognozē, ka patērētājiem šogad varētu rasties grūtības iepirkties svētku brīvdienās — gan krājumu trūkuma, gan augstāku cenu, gan vēl citu iemeslu dēļ. Turklāt jāņem vērā arī tas, ka gandrīz divus gadus visā pasaulē pastāv pandēmija, kas atturējusi daudzus no lieliem tēriņiem un […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Mārketinga speciālistiem ir jānodrošina, lai viņu tiešsaistes klientu pieredze būtu līdzvērtīga

    Pēdējo mēnešu laikā pāreja uz tiešsaistes mazumtirdzniecību ir sasniegusi ievērojamu tempu. Lai arī šobrīd Latvijā vienai sabiedrības daļai ir atvērti veikali, iepirkšanās internetā joprojām ir ievērojami augstāka kā iepriekš. Vienlaikus uzņēmējiem jāņem vērā, ka atrašanās tiešsaistē negarantē pārdošanas rezultātus un tai nepieciešama unikāla stratēģija. Pandēmija visā pasaulē ir parādījusi, ka efektīva tiešsaistes klientu pieredzes stratēģija […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Tikai 6% patērētāju uzskata, ka viņus ietekmē influenceru reklāma

    Neraugoties uz to, ka influenceru jeb  ietekmētāju mārketings turpina dominēt gan tiešsaistes, gan arvien vairāk bezsaistes kanālos, tikai 6% patērētājus visā pasaulē ietekmē ietekmētāju vai slavenību ieteikumi, izvēloties mazumtirdzniecības kanālu pirkuma veikšanai. Saskaņā ar jaunāko OpSec Security Consumer Barometer uzticības indeksu, pat starp 18 līdz 24 gadus veciem jauniešiem tā saukto “digitālo paaudzi” ietekmētāji atstāj […]

    Lasīt tālāk