Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Padomi, kā veidot elastīgu mārketinga komandu

Veiksmīga mārketinga kampaņa nav iespējama bez vienotas komandas!

Mūsdienās zīmoliem ir jāpielāgojas un jāreaģē uz pārmaiņām biežāk un ātrāk nekā jebkad agrāk. Tehnoloģiju kopums bieži vien noteicošais, kad mēs runājam par efektīvu reklāmu, taču veiksmīga kampaņa nebūtu iespējama bez vienotas komandas.

Tehnoloģijas nodrošina vēlamo sadarbību, taču komandas darbam joprojām ir izšķiroša nozīme zīmola spējā būt elastīgam un tādējādi konkurētspējīgam. Īsāk sakot, jums joprojām ir vajadzīga laba komanda, lai gūtu vērienīgus panākumus.

Apspriežot elastīgu reklāmu, eksperti vienmēr ir pievērsuši uzmanību tam, cik ļoti svarīgi ir veidot un vadīt elastīgu komandu.

Skaidrs komandas redzējums ir galvenais, lai palīdzētu ikvienam saprast, kam ir jānosaka prioritāte un kur viņi var pievienot vērtību, lai virzītos uz kopējo mērķi.

Uzdodiet 100 jautājumus! Dažiem cilvēkiem tas var šķist kaitinoši, taču jūs uzzināsiet vairāk un labāk sapratīsiet, ko darīt. Dažreiz cilvēki baidās uzdot jautājumus un nezina, kāpēc viņi dara to, ko viņi dara, kāpēc šī lieta ir svarīga un kam tas domāts. Viss ātri mainās, tāpēc jums ir jājūtas ērti neērtajā, bet, pats galvenais, jums vienmēr jādara viss iespējamais, lai saprastu galveno iemeslu.

Ir viegli nolīgt kādu, ar kuru tu esi saistīts, kādu, kurš ir tāds pats kā tu, bet grūtāk ir pieņemt darbā cilvēkus, kuri ir atšķirīgi. Tas ir viens no plašākajiem izaicinājumiem, ko mēs kā nozare cenšamies atrisināt. Bet tas ir tik svarīgi, jo jums ir nepieciešama viedokļu dažādība un to cilvēku perspektīvas, kuri ir gudrāki par jums dažādās jomās, lai iegūtu pareizo rezultātu.

Tas mudina ikvienu sniegt savu labāko darbu un domāšanu — būt pašam autentiski.

Jums ir jādod komandai mērķis, bet jums ir jāskatās uz katru komandas biedru atsevišķi. Dažus cilvēkus vajag pamudināt, bet dažiem cilvēkiem vajag apskāvienu. Bet jums ir jādomā par katru personu. Ko viņi pārdzīvo? Kā tu pret viņiem attiecies? Šāda vadības pieeja, kas vienmēr strādā, lai iejustos kāda cita vietā, un empātiju uztver izaicinājumu no viņu perspektīvas, ir tikpat noderīga saziņai ar klientiem un klientiem, kā arī augstas veiktspējas komandas vadīšanai.

Pandēmija un strauja pāreja uz attālinātu darbu kļuvusi par daļu no mūsu dzīves. Tā rezultātā mēs esam spiesti no jauna definēt, ar ko dalāmies ar kolēģiem un ko nē, piemēram, ja mēs apspriežam sīkāku informāciju par savu personīgo dzīvi vai pienākumiem. Nospraudiet robežas!

Dažreiz mēs kā vecāki domājam, ka rūpes par saviem bērniem ir svarīgākas par citu cilvēku personīgajām prioritātēm, tāpēc tagad, ja man ir jāpārtrauc video zvans, lai aizbrauktu pēc saviem bērniem, es vienkārši saku: “Ei, man ir jāiet”, nevis “tāpēc, ka man ir bērni”. Kad jūs vienkārši sakāt: “Man jāiet”, tas atbloķē cilvēkus, kuriem var būt dažādas personīgās izvēles, un mudina viņus darīt to, kas viņiem jādara.

Mūsu robežu pārskatīšana jaunā gaismā attiecas arī uz nozari plašākā nozīmē.

Šodien ir nepareiza izvēle starp datiem un radošumu. Abi strādā kopā. Un tam ir vairāki aspekti. Acīmredzot, dati var radīt ieskatu, kas var radīt radošu ideju, kas savukārt var novest pie ļoti radošas un efektīvas kampaņas. Turklāt datiem ir liela nozīme radošu eksperimentu veicināšanā.

Zīmoli, kas ir veidoti ap komandām, būs tie, kas vislabāk spēs sniegt pakalpojumus saviem klientiem!