mārketings

Random entry RSS

  • Posted in:

    2015. gada veiksmīgākās filmu mārketinga kampaņas

    Kopš veiksmes stāsta, ko filmas nozare piedzīvoja 1975. gadā ar trilleri „Žokļi”, filmu nozare ir mēģinājusi ik gadu pārsteigt skatītājus ar iespaidīgām pirmizrādēm. Filmu izdevēji iegulda vairākus simtus miljonus ASV dolāru, lai izlaistu vasaras sezonas gaidītākās kinolentes. Arī 2015. gada vasara nebija izņēmums un ar prognozētajiem 5 miljardiem ASV dolāru ienākumiem pirmizrādi piedzīvoja dažāda žanra […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Sociālās tīklošanās vietne izmanto aptaujas, lai sniegtu lietotājiem individuālu pieredzi

    Vakardien (1.02.) publicētā bloga ierakstā pasaules lielākās tiešsaistes sociālās tīklošanās vietnes Facebook programmētāji Čengs Zangs (Cheng Zhang) un Si Čens (Si Chen) paziņojuši, ka veids, kādā jaunumi – “like”, klikšķi, komentāri, “share” – parādās mūs laika joslā (time line), ne vienmēr ir tāds, kādu lietotāji to vēlas. Proti, Facebook lūdza vairāk nekā 10 000 lietotājus […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Visu laiku pretrunīgākās Superkausa reklāmas

    Amerikas gaidītākais sporta notikums Superkauss (Super Bowl) ir daudz vairāk nekā futbola notikums, tā ir galvenā reklāmas arēna. Attiecībā uz to, nereti izskan apgalvojums, ka īstā cīņa nebūt nenotiek uz laukumu, bet starp reklāmizdevējiem, kuri tērē vērienīgu naudas summu, lai kļūtu par daļu no Superkausa. Šogad vien izvēlēti piecdesmit dažādi zīmoli, kas tērē vairāk nekā […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Kritikas dēļ, Bārbija iegūst 3 jaunas ķermeņa formas un 7 jaunus ādas toņus

    Bārbija, ikoniskā lelle, kas jau sen savā virzienā saņem ievērojamu kritiku par viņas neiespējamām proporcijām, nu, izskatīsies mazliet reālāka. ASV rotaļlietu ražošanas gigants “Mattel” atklāja žurnālam “Time”, ka Bārbijai tagad būs pieejams trīs jaunas ķermeņa formas – “petite” (maza), “tall” (gara) un “curvy” (formīga). We proudly add three new body types to our line. Meet the new dolls. […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Valentīna diena – īstais laiks radošai mārketinga aktivitātei

    Straujiem soļiem tuvojas Valentīna diena jeb visu mīlētāju svētki – kamēr vieniem tas ir īstais laiks, lai atzītos savās jūtās un pavadītu romantisku laiku divvientulībā, uzņēmumiem tas ir piemērotākais laiks mārketinga aktivitātēm un ienākumu palielināšanai. Kā jebkuri svētki, arī romantika ir liels bizness – ja esat restorāna vai viesnīcu īpašnieks jūs neapšaubāmi ievērosiet kā pieaugt […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Aizvadītā gada radošākās reklāmas kampaņas

    Veiksmīgas reklāmas kampaņas pamatā ir interesanta, inovatīva un uzmanības piesaistoša reklāmas ideja. Tas, protams, prasa ieguldītu laiku un darbu, tai skaitā, rūpīgu esošās tirgus un nozares situācijas analīzi, toties gandarījums par paveikto ir ne mazāks par pieliktajām pūlēm. Par to iespējams pārliecināties sekojošās reklāmu kampaņās. The Directory Big Won rankings nosaucis 2015. gada visvairāk apbalvotās […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    “Coca-Cola” maina mārketinga stratēģiju; ievieš jaunu moto

    Kopš bezalkoholisko dzērienu ražotājs “Coca-Cola” pirms septiņiem gadiem debitēja ar savu moto “Open Happiness” jeb “Atver prieku”, to izmantojot visdažādākajās kampaņās, jaunais uzņēmuma globālā mārketinga vadītājs Marko de Kvinto paziņoja, ka kampaņa ir kļuvusi pārāk moralizējoša un neatbilst daudz vienkāršākām ikdienas baudām, kad cilvēki izlemj nogaršot dzērienu. Šī iemesla dēļ, dzērienu ražotājs ir izlēmis pārtraukt […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Mārketinga industrijas līderi paredz kāds nozarē būs 2016.gads

    Reklāma ir arvien kustībā esošs mērķis, kas biznesā konstanti liek “turēt līdzi” šim mainīgajam trendu un tehnoloģiju kopumam. Lai palīdzētu izprast, kā šis kustīgais mērķis izskatīsies nupat sāktajā gadā, tika intervēti daži no kreatīvākajiem un radošākajiem prātiem reklāmas industrijā – viņi dalījās ar savām prognozēm, kas viņuprāt valdīs mārketinga un reklāmas pasaulē 2016.gadā. Melisa Rozentāle […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Rotaļlietu pasaule aicina nepieļaut dzimumu diskrimināciju

    Laikā, kad kino un televīzijas ir apdzīvotas ar lielāku skaitu interesantu sieviešu dzimtas varonēm, milzu ieņēmumu dzinējs – rotaļlietu merčendaizings atpaliek, kas liek patērētajiem vairāk nekā jebkad jautāt, kāpēc veikalu plaukti nav pilni ar iemīļotajiem supervaroņiem? Jaunākās filmas „Star Wars” (Zvaigžņu kari), „Avengers” (Atriebēji), „Guardians of the Galaxy” ( Galaktikas sargi) – tas ir tikai […]

    Lasīt tālāk