Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Visu laiku pretrunīgākās Superkausa reklāmas

Superkausa reklāmas - sākot no laba beidzot ar sliktu un neglītu

Amerikas gaidītākais sporta notikums Superkauss (Super Bowl) ir daudz vairāk nekā futbola notikums, tā ir galvenā reklāmas arēna. Attiecībā uz to, nereti izskan apgalvojums, ka īstā cīņa nebūt nenotiek uz laukumu, bet starp reklāmizdevējiem, kuri tērē vērienīgu naudas summu, lai kļūtu par daļu no Superkausa.

Šogad vien izvēlēti piecdesmit dažādi zīmoli, kas tērē vairāk nekā 5 miljonus ASV dolāru, lai rezervētu vietu spēles laikā – sacenšoties, kura reklāma uzvarēs auditorijas prātus un sirdis, liekot tiem smieties un piedzīvot patīkamas emocijas. Tomēr vai Superkausa reklāmas vienmēr sagādā vēlamo reakciju?

Kopumā Superkausa reklāmas vienmēr ietver sevī daudzveidību, sākot no laba beidzot ar sliktu un neglītu. Dažas reklāmas Superkausa vēsturē vērtējams diezgan pretrunīgi – piemēram, kāda kompānija savā reklāmā centusies pajokot, taču tas nav izdevies un pēcāk nācies skaidroties, savukārt kāda cita reklāma izvērtusies pārlieku seksīga, bet vēl citā vēstījums ticis pārprasts.

Eksperti un kritiķi ir teikuši savu gala vārdu – iesakām noskatīties viņu vērtējumā visu laiku pretrunīgākās Superkausa reklāmas.

Aizvainojoši vai smieklīgi?

Tīņu mātes izpostītā dzīve

Apsēstība ar kvalitāti vai tomēr pašnāvība?

Suņa nelaimīgais stāsts

Par vīrišķību vai vienlīdzību?

Traģēdija pārdot apdrošināšanu

Foto: Joe Parks/https://www.flickr.com/photos/parksjd//https://creativecommons.org/licenses/by/2.0/