Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

TV kanālu auditorijas 2016.gada janvārī

Pētījumu kompānijas TNS apkopotie dati par iemīļotākajiem TV kanāliem gada sākumā

Pētījumu kompānija TNS ir apkopojusi 2016.gada janvāra (01/01/2016 – 31/01/2016) TV kanālu auditorijas. , kura vērošanai veltīti 9,7% no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais bija kanāls LTV1, kura skatīšanās laika daļa bija 9,6%. Savukārt trešais skatītākais bija kanāls PBK, kura skatīšanās laika daļa bija 9,1%.

Kanālam RTR Planeta Baltija veltīti 8,1%, kanālam LNT veltīti 7,7%, kanālam NTV Mir Baltic veltīti 7,3%, kanālam TV5 – 3,5% un REN TV Baltic – 3,4% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanāla TV6 skatīšanās laika daļa bija – 3,3%, kanāla 3+ – 3,1% un kanāla LTV7 – 2,7%. Kanāla 2 un RīgaTV 24 katra skatīšanās laika daļa bija 1%, bet kanāla CTC Baltija – 0,8%. Kanāliem National Geographic Channel un Nickelodeon katram veltīti 0,6%, savukārt kanāliem Fox Life, KidzoneTV, Re:TV un STV, katram veltīti 0,4% no kopējā TV skatīšanās laika janvārī. Kanāla FOX skatīšanās laika daļa bija 0,3%, 1BM kanāla skatīšanās laika daļa – 0,2%, bet kanālu 360TV, Sony Entertainment TV un Sony Turbo katra skatīšanās laika daļa bija 0,1%. TV skatīšanai ar nobīdi laika veltīti 4,4%, bet visai pārējai skatīšanai – 21,7% no kopējā TV skatīšanās laika janvārī.

TV skatīšanās laika daļas (Share %) salīdzinājums
2015.gada decembris – 2016.gada janvāris.

2016_01_Janvaris_1

Janvārī viens TV skatītājs pie TV ekrāna pavadījis vidēji 5 stundas un 39 minūtes dienā, kas bija par 5 minūtēm vairāk nekā pagājušā gada decembrī.

Foto:wilkernet/https://pixabay.com/en/users/wilkernet-246570//https://creativecommons.org/licenses/by/2.0/