mārketings

Random entry RSS

  • Posted in:

    Kompānija TiVo reklāmas kampaņas ietvaros izjoko kinoteātra apmeklētājus

    Amerikas kompānija TiVo izjokoja simts kinoteātra apmeklētājus, lai reklamētu jauno TV konsoli BOLT. Uz slēgto pēdējās Bondiādes daļas 007: Spektrs seansu bija uzaicināti 100 cilvēki, un filmas kulminācijas brīdī uz lielā ekrāna parādījās skaļa un kaitinoša reklāma. Skatītāju reakcija tika filmēta ar 13 slēptajām kamerām. Negaidītā reklāmas pauze filmas apmeklētāju vidū izraisīja negatīvas emocijas. Pēc […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Metaforas kā kreatīvs risinājums unikālai reklāmai

    Kad saldumu ražotājs “Skittles” vēlējās sākt pārdot savas krāsainās konfektes, viņi izmantoja saukli “nogaršo varavīksni”. Un tas strādāja! Miljoniem patērētāju visā pasaulē nevarēja atrauties no šī, nu jau, tik skanīgā un atbilstošā saukļa. Tātad, kas to padarīja tik veiksmīgu? Pirmkārt jau tas, ka tā bija metafora. Un kas tā īsti ir? Būtībā, metafora ir pārnestā […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Dizaina plānotāji – tendence, kas atklāj vizuālā tēla nozīmību

    Latvijā arvien populārāki kļūst dizaina plānotāji, kas ne tikai kalpo par palīgu laika plānošanā, bet ietver sevī veselu iedvesmas pasauli. Ja agrāk vairāk tika vērtēts plānotāja praktiskums un funkcionalitāte, tad šodien tas ir aksesuārs, kam jābūt pilnvērtīgam personības atspoguļotājam. Vēl pavisam nesen radošas personības atdzīvināja savus formālos plānotājus ar izgriezumiem no žurnāliem, fotoattēliem un zīmējumiem, […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Lenovo atklāj, kā ar planšetdatora palīdzību var uzburt svētku sajūtu

    Ķīnas elektronikas ražotājs Lenovo laida klajā Jaungada reklāmas kampaņu, lai popularizētu jauno planšetdatoru Yoga Tab3 PRO ar iebūvētu projektoru. Sadarbībā ar Krievijas reklāmas aģentūrām Exactly Digital  un Hungry Boys  tika radīts reklāmas rullītis, kas atklāj, kā ar radošu pieeju un mūsdienīgas ierīces palīdzību var radīt svētku sajūtu. Video galvenais varonis ir puisēns, kas saslimis Jaungada […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Twitter rada dronu, kas kontrolējams ar tvītu palīdzību

    Sociālais tīkls Twitter  iesniedzis reģistrācijas pieteikumu ASV Patentu birojā, lai patentētu dronu (bezpilota lidaparātu), kas vadāms ar tvītu palīdzību. Patenta pieteikumā minēts, ka drons spēs ierakstīt video un fotoattēlus, kā arī dalīties ar tiem mikroblogā. Turklāt bezpilota lidaparātu varēs kontrolēt Twitter  lietotāji. Dot komandas un mainīt lidaparāta lidošanas virzienu lietotāji varēs ar tvītu  un laiku  palīdzību. […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Coca-Cola Life rada kampaņu, ko spēj uztvert tikai cilvēki, kas slimo ar daltonismu

    Dānijā uzsākta reklāmas kampaņa, lai prometētu diētisko sodas dzērienu Coca-Cola Life, taču to ieraudzīt spēj vien 10 % no visiem iedzīvotājiem, jo tā radīta cilvēkiem, kas slimo ar daltonismu. Centrālais vēstījums ir paslēpts aiz brūni – zaļa zīmējuma, un cilvēki, kas nespēj atšķirt dažas krāsas, aiz tā var saskatīt vārdu Life (Dzīve). Balstoties uz pētījuma rezultātiem, tika […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Marks & Spencer svētkos iepriecina gardēžus

    Viens no Lielbritānijas vadošajiem zīmoliem Marks & Spencer turpina pārsteigt ar “garšīgiem” reklāmas video, kas uzrunā ikvienu gardēdi. Pēc video rullīša Adventures in imagination (Piedzīvojumi iztēlē) panākumiem, zīmols radījis vēl vienu video Adventures in The Big Day (Piedzīvojumi lielajā dienā), kura muzikālo pavadījumu veido grupas Clean Bandit kompozīcija Rather Be. Video izcelti vizuāli pievilcīgie Marks & Spencer  […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Samsung rada klavieres no planšetdatoriem

    Kompānija Samsung sarīkoja Ziemassvētku pārsteigumu Londonas tirdzniecības centra Spitalfields Market apmeklētājiem, radot neparastas klavieres. Par mūzikas instrumenta izejmateriālu kalpoja vairāk nekā simts Samsung Galaxy Tab S2  planšetdatoru. Pirmā šo mūzikas instrumentu ieskandināja britu pianiste, dziedātāja un aktrise Mailija Klasa. Lai tirdzniecības centra apmeklētājiem radītu svētku noskaņu, māksliniece izpildīja vairākas Ziemassvētku kompozīcijas. Aptuvenā inovatīvo klavieru vērtība ir […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Netflix “uzkonstruē” unikālas vilnas zeķes

    Video straumēšanas serviss Netflix nolēma svētku laikā iepriecināt visus kino un seriālu mīļotājus, radot neparastas zeķes, kas spēj patstāvīgi izslēgt filmas vai uzlikt tās uz pauzes, ja gadījumā “vilnas gadžetu” īpašnieks ir nejauši iemidzis pie TV ekrāna. Netflix piedāvā iepriecināt savus tuviniekus svētkos, uzdāvinot tiem neparastās vilnas zeķes, kas palīdz ietautīt elektroenerģiju garajos ziemas vakaros. Ierīce […]

    Lasīt tālāk