mārketings

Random entry RSS

  • Posted in:

    Aviokompānija WestJet rada 12 000 mazu brīnumu

    Jau četru gadu garumā kanādiešu aviokompānija WestJet pārsteidz savus pasažierus, radot aizkustinošas Ziemassvētku kampaņas. Arī šogad kompānija pielietoja jau ierasto taktiku – iepriecināja cilvēkus, piepildot to mazās vēlēšanās. WestJet apņēmās radīt 12 000 “mini brīnumus” 24 stundu laikā. Idejas autori norāda, ka “mini brīnumi” ir jebkāda patīkama rīcība, kas cilvēkiem izraisa pozitīvas emocijas. WestJet sarūpēja mazus pārsteigumus – […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Ferrari ar vērienu atzīmē veiksmīga darba gada noslēgumu

    Ferrari ģenerāldirektors nolēmis iepriecināt kompānijas darbiniekus pēc itāļu uzņēmuma izstāšanās no Fiat Chrysler Automobiles (FCA) grupas. Pēc auto grupas direktora Serdžo Markione teiktā, Ziemassvētku atvaļinājuma priekšvakarā gandrīz trīs tūkstoši Ferrari darbinieku kā bonusu saņems piecus tūkstošus euro. Pagājušonedēļ kļuva zināms, ka FCA akcionāru pilnsapulcē tika pieņemts lēmums par autoražotāja Ferrari izstāšanos no struktūras. Šo iniciatīvu atbalstīja […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Nike noslēdz ievērojamāko līgumu sporta mārketinga vēsturē

    Zīmols Nike pirmo reizi savas darbības vēsturē noslēdzis līgumu ar nebeidzamu termiņu (mūža garumā). Sadarbība noslēgta ar Nacionālās basketbola asociācijas (NBA) basketbolistu Lebronu Džeimsu, kurš pārstāv basketbola klubu Cleveland Cavaliers. Noslēgtā līguma nosacījumi pagaidām netiek publiski atklāti, taču mediji lēš, ka darījums starp globālo zīmolu un pasaulslaveno sportistu varētu kļūt par nozīmīgāko Nike zīmola vēsturē […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Rīgas Miesnieks aicina uz vakariņām ar Ziemassvētku vecīti

    Gaļas pārstrādes uzņēmums Rīgas Miesnieks sociālajā portālā Facebook uzsāk interaktīvu kampaņu Svētku maltīte kopā ar Rīgas Miesnieks. Kompānija aicina ikvienu ielūgt savu ģimeni un draugus uz svētku maltīti kopā ar Ziemassvētku vecīti. Katru dienu līdz pat Ziemassvētkiem Rīgas Miesnieks izlozēs vienu dāvanu paku ar zīmola produkciju, kas būs gards papildinājums svētku maltītei. Viss, kas jādara – jāizvēlas […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Red Bull aicina studentus pieņemt jaunu izaicinājumu

    Enerģijas dzērienu Red Bull ražotājs uzsāk kērtējo eksperimentu ar nosaukumu Red Bull Can You Make It (Red Bull – vai tu to vari?). Eksperimenta ietvaros 165 studentu komandas no vairāk nekā 50 valstīm vienas nedēļas laikā šķērsos Eiropu bez naudas un norēķinu kartēm. Samaksāt par pārtiku, ceļu un naktsmājām studenti varēs tikai ar enerģijas dzērienu, liekot […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Korporatīvā identitāte metaforiskā atspoguļojumā

    Brendinga aģentūra Depot WPF izstrādājusi korporatīvo identitāti starptautiskajai komunikācijas savienībai World Communication Forum Association (WCFA). Jaunajā asociācijas identitātē tiek akcentēti WCFA nozīmīgākie mērķi – sakaru nozares attīstīšana visā pasaulē, neatkarīgi no valstu robežām. Starptautiskā profesionālā asociācija WCFA apvieno 350 komunikācijas nozares uzņēmumu vadītājus no 55 valstīm. Jomas eksperti ik gadu tiekas starptautisko sakaru forumā Davosā, daloties pieredzē […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Par 2016. gada krāsām kļūst rozā un zilais pastelis

    Pasaules eksperts krāsu identifikācijā Pantone pasludinājis 2016. gada krāsas. Pirmo reizi vēsturē tā ir divu krāsu kombinācija, kuru veido rozā kvracs (Rose Quartz, 13-1520) un zilais miers (Serenity, 15-3919). Šīs krāsas iemieso apziņu un labklājību, kas aizēno ikdienas stresu. Krāsas simbolizē patērētāju tieksmi pēc pārliecības un drošības. Dziļi emocionālā rozā toņa savienojums ar vēso un mierīgo […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Picas piegāde, kas pārvērtās par neaizmirstamu piedzīvojumu

    Amerikāņu restorānu ķēde Pizza Hut patīkami pārsteidza savus klientus ar negaidītu priekšnesumu, kurā cilvēki tika ierauti, atverot savas mājas durvis, lai saņemtu pasūtīto picu. Picas piegādātāja, stāvot uz piemājas zālāja, sāka izpildīt pasaules Ziemassvētku klasiku Klusa nakts, svēta nakts. Viņai pamazām pievienojās koris, zvanu ansamblis, pūtēju orķestris un citi mūziķi, izvēršot ikdienišķo picas saņemšanas brīdi […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Lifecake aicina novērtēt skaistākos bērnības mirkļus

    Ģimenes foto startup (tehnoloģiju iesācējuzņēmums) , kas pieder kompānijai Canon, uzsāka reklāmas kampaņu Мe and my bear (Es un mans lācītis), par kuras galveno varoni kļuva rotaļlieta – lācītis. Kampaņu izstrādāja digitālā aģentūra Razorfish. Centrālais tēls lācēna iemiesojumā netika izvēlēts tāpat vien. Idejas autori skaidro, ka šis tēls cilvēkiem izraisa nostaļģiskas sajūtas, jo ikvienam bērnībā bijusi […]

    Lasīt tālāk