Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Vai jebkura publicitāte ir laba?

Kāda publicitāte apdraud zīmola reputāciju

Daži sabiedrisko attiecību profesionāļi joprojām uzskata, ka nepastāv tāds jēdziens kā slikta publicitāte!

Šie speciālisti piekopj “bises pieeju” sabiedriskajām attiecībām, izplatot savu informāciju visos iespējamajos kanālos. Daudzi uzņēmēji rīkojas tāpat – viņi sniedz vērtīgu saturu, pretī saņemot publicitāti šaubīgos vai viņu mērķauditorijai neatbilstošos medijos. Šādā pieeja visbiežāk neattaisno cerības un nepalīdz sasniegt vēlamo rezultātu.

Dažkārt šāda pieeja ir efektīva. Piemēram, ja jūs vēlaties pavēstīt par vecmāmiņas itāļu restorāna atklāšanas svinībām plašai auditorijai, labs risinājums ir preses relīzes nosūtīšana uz visiem vietējiem medijiem. Kā arī, ja esat tikko uzrakstījis grāmatu par biznesa vadības pamatiem, jūs varat piedāvāt labākajiem biznesa portāliem fragmentus no tās, kas varētu ieinteresēt potenciālo grāmatas pircējus. Taču vairumā gadījumos efektīvāka tomēr ir mērķtiecīga pieeja informācijas izplatīšanai.

Nosūtot savu preses relīzi tik lielas auditorijas apskatei, tās saturā rodas pārāk daudz trūkumu.

Cenšoties informēt par aktualitātēm tos, kas, iespējams, nekad tā arī nekļūs par jūsu mērķauditoriju, jūs zaudējat daudz līdzekļu un laika. Ja ziņa, ar ko vēlaties uzrunāt citus, nonāk lētā medijā ar sliktu reputāciju, tas var negatīvi atsaukties arī uz jūsu zīmola raksturojumu. Dažkārt vērtīgs relīzes saturs var sniegt lielāku ieguvumu medijam, kurā tas publicēts, nevis jūsu zīmolam, tādēļ, iespējams, labāk šo informāciju ir publicēt savā mājaslapā. Visefektīvākais veids, kā nodot vēlamo inforāciju, ir uzrunāt tos redaktorus, žurnālistus un blogerus, kuri ir jau iepriekš interesējušies par jūsu veikumu. Ir svarīgi sadarboties ar tiem uzņēmumiem, kam rūp jūsu nozare un kuru mērķauditorija ir arī jūsējā.

Nekad neaizmirstiet to, ka vietne, kurā tiek publicēta jūsu informācija, ir reputācijas veidotājs. Cilvēki pievērš uzmanību šādām niansēm.

Drauds var būt ne tikai slikta publicitāte, bet arī plašsaziņas līdzekļi, kam nerūp jūsu ziņas saturs. Nedrīkst pieļaut to, ka, cilvēks, kam patiesi ir interese par jūsu biznesu, atrod informāciju par to vietnē, kura nekādā veidā neatspoguļo jūsu būtību. Tas liks mērķauditorijai novērsties, un atgūt viņu uzticību nebūs tik vienkārši.

 

Autors: Mikal E. Belicove/ http://www.entrepreneur.com/author/mikal-e-belicove
Foto: Ángel Raúl Ravelo Rodríguez/ https://www.flickr.com/photos/angelrravelor/https://creativecommons.org/licenses/by/2.0/