mārketinga kampaņa

Random entry RSS

  • Posted in:

    Booking.com: Padari 2016. par labāko gadu

    Janvāris atzīts par vieno no TOP mēnešiem atvaļinājumu plānošanai un viesnīcu rezervācijai, un, balstoties uz šo pieņēmumu, tiešsaistes rezervēšanas vietne Booking.com radījusi nelielu īsfilmiņu ar nosaukumu Best 2016 ever (Labākais 2016. gads), kas mudina skatītājus pārvērst savas ieceres rezervācijās, t.i. nesapņot par ceļojumiem, bet doties tajos. Lai palīdzētu klientiem īstenot savas ieceres un apņemšanās, zīmols radījis […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Pizza Hut rada “garšīgu” apģērbu līniju

    Amerikāņu restorānu ķēde Pizza Hut nākusi klajā ar apģērbu līniju Hut Swag. Zīmols skaidro, ka šī īpašā apģērbu līnija ir radīta tiem, kas uzskata picu par savu “labāko draugu” – īsteniem picas cienītājiem. Apģērbu kolekcijā ir cepures, šalles, krekli, zeķes un arī aksesuāri, piemēram, īpašās picas saulesbrilles. Katra produkta dizainā ietverts picas motīvs, kas rada […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Bite turpina meklēt saimniekus “netrāpīgajām dāvanām”

    Aizvadītā gada nogalē telekompānija Bite uzsāka neparastu kampaņu Netrāpīgā dāvana, kas mudina cilvēkus atrast katrai lietai īsto saimnieku. Idejas autori aicina cilvēkus nebēdāties par “netrāpīgajām” dāvanām, kas saņemtas svētkos, bet dot tām “otru iespēju”, izvietojot to foto portālā Netrapiga.lv, kur dāvanu noteikti ievēros kāds, kam tā ir patiesi nepieciešama. Šobrīd, kad svētki aizvadīti, un visas […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Nike radītais projekts Instaposters atzīts par vienu no labākajām 2015. gada interatīvajām kampaņām

    Krievijas mārketinga portāls Sostav.ru par vienu no iespaidīgākajām 2015. gada interaktīvajām mārketinga kampaņām atzinis zīmola Nike projektu Instaposters, kura ietvaros sportiskajām bilžu vietnes Instagram lietotājām tika sniegta iespēja izvietot savu fotogrāfiju ar mirkļbirku #ятольколучше (es tikai labāk), tādējādi motivējot pievērsties sportiskām aktivitātēm arī citus Instagram lietotājus. Konkursa dalībniecēm, pašām nezinot, Maskavas pilsētvidē parādījās neparastas instalācijas, […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Coca-Cola Life rada kampaņu, ko spēj uztvert tikai cilvēki, kas slimo ar daltonismu

    Dānijā uzsākta reklāmas kampaņa, lai prometētu diētisko sodas dzērienu Coca-Cola Life, taču to ieraudzīt spēj vien 10 % no visiem iedzīvotājiem, jo tā radīta cilvēkiem, kas slimo ar daltonismu. Centrālais vēstījums ir paslēpts aiz brūni – zaļa zīmējuma, un cilvēki, kas nespēj atšķirt dažas krāsas, aiz tā var saskatīt vārdu Life (Dzīve). Balstoties uz pētījuma rezultātiem, tika […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Samsung rada klavieres no planšetdatoriem

    Kompānija Samsung sarīkoja Ziemassvētku pārsteigumu Londonas tirdzniecības centra Spitalfields Market apmeklētājiem, radot neparastas klavieres. Par mūzikas instrumenta izejmateriālu kalpoja vairāk nekā simts Samsung Galaxy Tab S2  planšetdatoru. Pirmā šo mūzikas instrumentu ieskandināja britu pianiste, dziedātāja un aktrise Mailija Klasa. Lai tirdzniecības centra apmeklētājiem radītu svētku noskaņu, māksliniece izpildīja vairākas Ziemassvētku kompozīcijas. Aptuvenā inovatīvo klavieru vērtība ir […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Netflix “uzkonstruē” unikālas vilnas zeķes

    Video straumēšanas serviss Netflix nolēma svētku laikā iepriecināt visus kino un seriālu mīļotājus, radot neparastas zeķes, kas spēj patstāvīgi izslēgt filmas vai uzlikt tās uz pauzes, ja gadījumā “vilnas gadžetu” īpašnieks ir nejauši iemidzis pie TV ekrāna. Netflix piedāvā iepriecināt savus tuviniekus svētkos, uzdāvinot tiem neparastās vilnas zeķes, kas palīdz ietautīt elektroenerģiju garajos ziemas vakaros. Ierīce […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Spānijas nacionālā aviokompānija “ietērpj” lidmašīnu Ziemassvētku džemperī

    Spānijas nacionālā aviokompānija Iberia nolēma neparastā veidā apsveikt savus pasažierus ar gaidāmajiem svētkiem. Kompānija “ietērpa” vienu no savām lidmašīnām Ziemassvētku džemperī. Aviokompānijas pārstāvji atklāj, ka šīs neparastās kampaņas mērķis ir likt pasažieriem sajust svētku siltumu arī, lidojot lidmašīnā. Šai akcijai ir simboliska nozīme, taču tās vizuālais veidols ir patiesi unikāls. Pasažierus uz neparastā lainera borta […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Mārketinga pārpilnībā pasaule tiecas pēc dabiskā skaistuma

    Modes industrijā vērojama tendence, kas tiecas atspoguļot reālo dzīvi gan modes skatēs, gan arī reklāmas kampaņās. Piemēram, modele Ešlija Grēma prezentēja savu apakšveļas kolekciju portālā New York Fashion Week, izmantojot plus izmēra modeles, savukārt aktrise Džeimija Brjūere debitēja kā pirmā modele ar Dauna sindromu. Arī sieviešu apģērbu zīmols & Other Stories nolēmis atbalstīt šo humāno tendenci, atspoguļojot […]

    Lasīt tālāk