mārketinga kampaņa

Random entry RSS

  • Posted in:

    Neveiksmīgi izvēlēti izteiksmes līdzekļi grauj zīmola SuperGurl tēlu

    Amerikāņu Melnās piektdienas vērienīgās izpārdošanas nu jau kļuvušas par tradīciju arī citās pasaules valstīs. Apzīmējumu Melnā piektdiena pagājušā gadsimta sešdesmitajos gados ieviesa Filadelfijas policija, raksturojot dienu pēc Pateicības dienas, jo pēc svētkiem daudzi cilvēki devās iepirkties, radot lielus sastrēgumus. Šogad iepirkšanās bumu skāra kāds šokējošs pārpratums, kas aktualizēja vardarbības problēmu, ar kuru šobrīd cīnās visā pasaulē. […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Amanda un Ervīns no Latvijas kļūst par Kinder Chocolate reklāmas sejām

    Bērnu šokolādes ražotājs Kinder Chocolate nedaudz izmainījis klasisko iepakojumu, atvasinot to ar jaunām reklāmas sejām. Tagad uz iemīļotā kāruma iepakojuma rotājas arī Latvijas bērnu portreti. Šī gada sākumā Kinder Chocolate piedāvāja vecākiem pārsteigt savu atvasi, iesūtot bērna bildi Kinder akcijai, kas norisinājās 12 nedēļu gadumā. No daudzajiem iesūtītajiem fotoattēliem tika izvēlēts labākais meitenes un puiša portrets, kas nu […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Carlsberg izsludina konkursu uz alus degustatora amatu

    Dāņu zīmols Carlsberg turpina piepildīt savu patērētāju neprātīgākos sapņus kampaņas If Carlsberg did (Ja Carlsberg varētu) ietvaros. Šoreiz radošās koncepcijas autori holandiešu aģentūra 72andSunny sadarbībā ar alus zīmolu izsludinājuši vakanci uz alus degustatora amatu. Šī eksperta darbu zīmols grasās novērtēt ar 10 tūkstošu dolāru lielu atlīdzību par četru stundu garu darbadienu. “Mēs piedāvājam jums labāko […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Microsoft piedāvā novērtēt ūsas

    Korporācijas Microsoft speciālisti izstrādāja neparastu programmu ‎MyMoustacheRobot, kas ļauj lietotājiem noteikt, cik “stilīgas” ir viņu ūsas. Dažu dienu laikā šī akcija ir guvusi lielu popularitāti ūsu cienītāju vidū. Projekts tika īstenots, lai atbalstītu fondu The Movember Foundation un akciju Movember, kas nu jau kļuvusi leģendāra. Jau kopš 2003. gada vīrieši visā pasaulē, it īpaši Jaunzēlandē un […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Pasažieru vilciena divdomīgā akcija atraisa radošo domāšanu

    AS Pasažieru vilciens nesen ir nācis klajā ar atraktīvu kampaņu, kas mudina pasažierus, braucot vilcienā, atrast laiku sev. Šīs aktivitātes mērķis ir likt cilvēkiem citādi paskatīties uz ierasto braucienu vilcienā, akcentējot laiku, ko ikviens pasažieris var izmantot, lai paveiktu sev svarīgas lietas. Pārvadātājs aicina izteikt savu viedokli par to, ko var darīt vilcienā, kā arī […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Franču literatūras kopiena mudina cilvēkus vairāk lasīt

    Francijas pilsētā Grenoblē tika uzstādīti neparasti aparāti, kas izraisījuši lielu interesi vietējo iedzīvotāju un mediju vidū. Dzērienu un uzkodu vietā šī automātiskā ierīce izsniedz cilvēkiem interesantus stāstus, kas uzdrukāti uz čekiem. Aparāta konceptu izstrādāja literatūras kopiena Short Édition, kas savā portālā galvenokārt publicē nelielus stāstus un dzejoļus. Apvienība ar šo kampaņu vēlas vērst sabiedrības uzmanību uz to, ka […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Smalkas nianses, kas palīdz efektivizēt mārketingu

    Cilvēki bieži mēdz reklāmu un pārdošanas veicināšanu uzskatīt par vienu un to pašu. Taču, neskatoties uz to, ka abiem ir manāmas līdzīgas iezīmes (abi ir mārketinga kampaņu ieroči), ir dažas atšķirības, kuras der paturēt prātā, veidojot veiksmīgu mārketinga stratēģiju jūsu biznesam. Reklāma parasti ir vērsta uz kādu konkrētu, piemēram, potenciālo patērētāju. Tradicionāli, reklāma izplata samaksātu […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Canon pierādā, ka fotogrāfa attieksme pret cilvēku spēj mainīt viņa portretu

    Attēlveidošanas un optikas produktu ražotājs Canon veica neparastu mārketinga aktivitāti. Kompānijas Austrālijas pārstāvniecība veica eksperimentu, lai uzskatāmi attēlotu, kā fotogrāfa attieksme pret cilvēku spēj mainīt viņa portretu. Eksperimentā tika iesaistīti seši fotogrāfi un viens profesionāls fotomodelis vārdā Maikls. Katram fotogrāfam par modeli tika sniegta atšķirīga informācija – vienam tika pavēstīts, ka Maikls ir miljonārs, cits domāja, ka […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Google cars iegūst savu identitāti

    Interneta tehnoloģiju kompānija Google izstrādājusi krāšņus dizainus saviem unikālajiem bezpilota automobīļiem, kuri šobrīd tiek testēti Kalifornijas un Teksasas pilsētās. Pateicoties Kalifornijas mākslinieku veikumam, jaunās automašīnas rotā košas ilustrācijas, kas atspoguļo pilsētu skatus, ziedus, putnus un abstraktus zīmējumus. Google rīkotajā konkursā Kalifornijas dizaineriem bija jārada vizualizācijas, kas iemieso tematu “Mana sabiedrība, mani kaimiņi”. Dizaineru iedvesmas avots bija Mountan […]

    Lasīt tālāk