mārketinga kampaņa

Random entry RSS

  • Posted in:

    Online – taxi serviss Yandex piedāvā izbaudīt braucienu tropu džungļos

    Online – taxi serviss Yandex piedāvā neparastu reklāmas kampaņu divās Krievijas lielpilsētās – Maskavā un Sanktpēterburgā. Piecdesmit kompānijas automašīnas tika aprīkotas ar virtuālās realitātes ķiverēm, ar kuru palīdzību nogurdinošais ikdienas brauciens pa lielpilsētas sastrēgumiem pārvēršas neaizmirstamā ceļojumā caur džungļiem – vēl jo vairāk radītais efekts atgādina braucienu pa amerikāņu kalniņiem. Projektu “Nereālais taxi” kompānija Yandex […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Krāsojamās grāmatas ne tikai bērniem – jauna pasaules tendence

    Krāsojamās grāmatas pieaugušajiem šobrīd piedzīvo nelielu atdzimšanu – tās piedāvā radošā un rotaļīgā veidā mazināt stresu un nemieru. Un pasaules zīmoli, protams, šo trendu neatstāj novārtā. Radošajai tendencei ir pievērsies arī zīmols Oreo. Sākot ar novembra vidu, kompānija uzsāks mārketinga kampaņu “Colorfilled”, kuras ietvaros gardēžiem piedāvās  krāsojamus cepumu iepakojumus, kurus varēs iegādāties Oreo mājas lapā shop.oreo.com. […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Pārtikas veikalu tīkls Aldi atklāj “citādus” Ziemassvētkus

    Ziemassvētki mums parasti asociējas ar gaišiem un siltiem ģimenes svētkiem, kas vieno tuviniekus pie bagātīgi klāta svētku galda. Sarunas, smiekli, dāvanas – to visu mēs redzam neskaitāmajās reklāmas kampaņās, kas piedāvā mums visdažādākos zīmolus. Taču pārtikas veikalu tīkls Aldi Austrālijā nolēma izjaukt šo idillisko tradīciju, piedāvājot pavisam negaidītu reklāmas scenāriju. Veikali tīkls Aldi sadarbībā ar reklāmas aģentūru […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Mārketinga kampaņa, kas kļuvusi par pasaulē iemīļotu tradīciju

    “Coca – Cola” ir pasaulslavens zīmols, kas pozicionē ģimeniskumu un kopā būšanu. Zīmols ikreiz pārsteidz ar iedvesmojošām un pozitīvām mārketinga kampaņām, kas gadu gaitā ir labvēlīgi ietekmējušas kompānijas tēlu. Sākoties Ziemassvētku gaidīšanas laikam, bērni visā pasaulē savā pilsētā vēlas ieraudzīt krāšņo “Coca – Cola” karavānu, kas ar pozitīvo strāvojumu uzbur svētku sajūtu ikviena bērna sirdī. […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Radio reklāma – būtiska mārketinga kampaņas komponente

    Mārketinga kampaņa ir strukturizēts darbību un instrumentu kopums, kura mērķis ir veicināt produkta pārdošanu, sasniedzot maksimāli lielu mērķauditoriju. Populārākie mūsdienu mārketinga instrumenti ir sociālie portāli, mobilās aplikācijas, e-pasti, taču nevajadzētu aizmirst arī par klasiskajām vērtībām – televīziju un radio, kas joprojām ir efektīvi informācijas pārraides kanāli. Runājot par mārketinga kampaņu radio, tā ir smalka māksla […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Krievu kompānija OneTwoTrip aizlieguma ceļazīmes pārvērš pasaules valstu karogos

    Krievijas aviobiļešu pārdošanas online serviss “OneTwoTrip” uzsācis mārketinga kampaņu, kas ir veltīta ceļojumu ierobežojumu un aizliegumu pārvarēšanai. Kreatīvo reklāmas printu koncepciju, kas paredz aizlieguma ceļazīmju pārvēršanu dažādu valstu karogos, izstrādājusi aģentūra “Hungry Boys”. “OneTwoTrip” ir online serviss, kas piedāvā regulāro reisu aviopakalpojumus un ir Starptautiskās Gaisa transporta asociācijas (IATA) biedrs. Vietne darbojas Krievijas un Eiropas […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Coca – Cola izstrādā mārketinga kampaņu ar mērķi pievērst jauniešu uzmanību

    Lai cīnītos ar pārdošanas apjoma kritumu, pasaulslavenais zīmols “Coca – Cola” Austrālijā uzsācis plašu mārketinga kampaņu. Kampaņas mērķis ir pievērst lojālo klientu un jauniešu uzmanību ar jauno dzēriena iepakojuma dizainu. “Coca – Cola” ir izstrādājusi “dzīvās” budžas, kuras, atdziestot līdz optimālajai temperatūrai, maina krāsu. Tādējādi ikviens labas garšas mīļotājs varēs baudīt iemīļoto dzērienu tā labākajā izpildījumā. […]

    Lasīt tālāk