mārketinga kampaņa

Random entry RSS

  • Posted in:

    Starbucks brendings atkal saskaras ar sabiedrības kritiku

    Kafijotavas Starbucks piedzīvo jaunus pārmetumus no klientu puses. Zīmols atkārtoti tiek vainots pie “cīņas ar Ziemassvētkiem”. Par neapmierinātības iemeslu šoreiz kalpojuši cepumi polārlāču formā. Sarkanā šalle, kas rotājas ap lāču kaklu, daudziem atgādina ko vardarbīgu – proti, ievainojumu. People are freaking out over these Starbucks Christmas biscuits https://t.co/HCzT8YJnN3 pic.twitter.com/5CSIIw3IFL — i100 (@thei100) December 15, 2015 […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Tirdzniecības centrs Yorkdale Mall savā kampaņā interpretē Ziemassvētku vecīša tēlu

    Tirdzniecības centrs Yorkdale Mall, kas atrodas vienā no multikulturālākajām pilsētām pasaulē – Toronto, uzsāka neparastu svētku kampaņu, kuras galvenais varonis ir zīmola interpretācija par Ziemassvētku vecīti. Tradicionālā, sarkanā mētelī tērptā vecīša vietā centrs Yorkdale Mall radīja mūsdienīgu, pat brutālu Ziemassvētku vecīti, kas ģērbies modernā tērpā. Neparasto salavecīša tēlu atveido modelis Pauls Meisons. Kampaņas centrālais tēls prezentē tādus premium […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Coca Cola palīdz cilvēkiem atklāt jūtas

    Lai radītu savu jauno svētku kampaņas video, pasaules lielākā dzērienu ražošanas kompānija Coca-Cola nofilmēja sešus pārsteidzošus reālu cilvēku dzīves brīžus. Izmantojot pudelītes ar personalizētām etiķetēm, cilvēki izteica savas sajūtas, tādējādi aiztaupot satraukumā radušos vārdu plūsmu ar nelielu, neparastu žestu. Tā, piemēram, kāds pāris paziņo vecākiem par gaidāmo ģimenes pieaugumu, pasniedzot pudelīti ar uzrakstu “Vecmāmiņa”. Kompānija […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Aviokompānija WestJet rada 12 000 mazu brīnumu

    Jau četru gadu garumā kanādiešu aviokompānija WestJet pārsteidz savus pasažierus, radot aizkustinošas Ziemassvētku kampaņas. Arī šogad kompānija pielietoja jau ierasto taktiku – iepriecināja cilvēkus, piepildot to mazās vēlēšanās. WestJet apņēmās radīt 12 000 “mini brīnumus” 24 stundu laikā. Idejas autori norāda, ka “mini brīnumi” ir jebkāda patīkama rīcība, kas cilvēkiem izraisa pozitīvas emocijas. WestJet sarūpēja mazus pārsteigumus – […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Nike noslēdz ievērojamāko līgumu sporta mārketinga vēsturē

    Zīmols Nike pirmo reizi savas darbības vēsturē noslēdzis līgumu ar nebeidzamu termiņu (mūža garumā). Sadarbība noslēgta ar Nacionālās basketbola asociācijas (NBA) basketbolistu Lebronu Džeimsu, kurš pārstāv basketbola klubu Cleveland Cavaliers. Noslēgtā līguma nosacījumi pagaidām netiek publiski atklāti, taču mediji lēš, ka darījums starp globālo zīmolu un pasaulslaveno sportistu varētu kļūt par nozīmīgāko Nike zīmola vēsturē […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Rīgas Miesnieks aicina uz vakariņām ar Ziemassvētku vecīti

    Gaļas pārstrādes uzņēmums Rīgas Miesnieks sociālajā portālā Facebook uzsāk interaktīvu kampaņu Svētku maltīte kopā ar Rīgas Miesnieks. Kompānija aicina ikvienu ielūgt savu ģimeni un draugus uz svētku maltīti kopā ar Ziemassvētku vecīti. Katru dienu līdz pat Ziemassvētkiem Rīgas Miesnieks izlozēs vienu dāvanu paku ar zīmola produkciju, kas būs gards papildinājums svētku maltītei. Viss, kas jādara – jāizvēlas […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Red Bull aicina studentus pieņemt jaunu izaicinājumu

    Enerģijas dzērienu Red Bull ražotājs uzsāk kērtējo eksperimentu ar nosaukumu Red Bull Can You Make It (Red Bull – vai tu to vari?). Eksperimenta ietvaros 165 studentu komandas no vairāk nekā 50 valstīm vienas nedēļas laikā šķērsos Eiropu bez naudas un norēķinu kartēm. Samaksāt par pārtiku, ceļu un naktsmājām studenti varēs tikai ar enerģijas dzērienu, liekot […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Dāmas, jūsu teātris nav līmenī!

    Šonedēļ Latvijas Radio raidījumā “Krustpunktā” Ministru prezidente Laimdota Straujuma izteica pieņēmumu, ka pret viņu ir izvērsta milzīga kampaņa, piebilstot, ka tā ir vērsta tieši pret viņu kā personību, nevis valdību kopumā. Straujuma neslēpa, ka šie apstākļi zināmā mērā iespaido viņas darbību, bet valdība turpina strādāt, un gaidāmajā “Vienotības” kongresā, kas norisināsies 5. decembrī, premjere netaisās […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Picas piegāde, kas pārvērtās par neaizmirstamu piedzīvojumu

    Amerikāņu restorānu ķēde Pizza Hut patīkami pārsteidza savus klientus ar negaidītu priekšnesumu, kurā cilvēki tika ierauti, atverot savas mājas durvis, lai saņemtu pasūtīto picu. Picas piegādātāja, stāvot uz piemājas zālāja, sāka izpildīt pasaules Ziemassvētku klasiku Klusa nakts, svēta nakts. Viņai pamazām pievienojās koris, zvanu ansamblis, pūtēju orķestris un citi mūziķi, izvēršot ikdienišķo picas saņemšanas brīdi […]

    Lasīt tālāk