mārketings

Random entry RSS

  • Posted in:

    Pavasara mārketinga stratēģijas, kas vienmēr darbojas

    Straujiem soļiem tuvojas pavasaris, ko aktīvi izmanto arī mārketingā – jauna pavasara sezona, jauna pavasara kampaņa, pavasara izpārdošana u.tml. – veidi, kā piesaistīt auditorijas uzmanību šajā pavasara sezonā ir daudzi un dažādi. Taču kā atrast pareizo tematu? Izstrādājot jaunus un aizraujošus veidus, kā uzrunāt klientus, ņemiet vērā, ka pavasaris jau pats par sevi ir svētki, […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Kāda veida mārketings krīzes laikā ir vajadzīgs uzņēmumam?

    Krīzes laikā vairums uzņēmumu mēdz tērēt mazāk, it īpaši mārketinga aktivitātēm – galvenokārt tāpēc, ka mārketinga izdevumus ir salīdzinoši viegli samazināt. Vienlaikus mēs redzam arī uzņēmumus, kas nemēdz samazināt mārketinga budžetu un krīzes laikā bieži pat tos palielina. Noslēpums slēpjas tajā, ka viņi pamaina tēriņus noteiktām pozīcijām. Tirgus izpēte un jaunu produktu izlaišana Jauna produkta […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Tirdzniecība internetā – kā sadzīvot ar konkurentiem un piesaistīt vairāk klientu?

    Pandēmija nenoliedzami ir mainījusi arī iepirkšanās paradumus – dažādas aptaujas liecina, ka cilvēki internetā iepērkas biežāk. Ja iepriekš vairums internetā iepirkās labāku cenu piedāvājumu dēļ, tad tagad Covid-19 ierobežojumi tiem faktiski nav atstājušas citas izvēlas iespējas. Līdz ar to arī zīmoli, kas vēl nesen pretojās tirdzniecībai tiešsaistē, ir sapratuši, ka no tiešsaistes tirdzniecības nav iespējams […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Kā Valentīna diena kļuva par komerciāliem svētkiem?

    Lai arī Valentīna dienas pirmsākumi meklētāji gadsimtiem tālu, tās patērēšanas aspekti ir visai jauni. Valentīna diena ir viena no tām dienām, kad tirgotāji var īpaši iespringt, jo tā ir iespēja piesaistīt jaunus klientus, palielināt pārdošanas apjomus un nākt klajā ar īpašām atlaidēm, piemēram, visām precēm piemērot 14% atlaidi. Ja paskatāmies uz pasaules un Latvijas pieredzi, […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Radošas Valentīna dienas mārketinga idejas

    Jau šajā nedēļās nogalē visā pasaulē, tai skaitā arī Latvijā, atzīmēs Valentīna dienu. Jau nesen mēs aplūkojām aktuālākās Valentīna dienas mārketinga stratēģijas, kuras iespējams izmantot, lai veicinātu pārdošanas apjomu pieaugumu. Tagad ieskatīsimies dažās radošās Valentīna dienas mārketinga idejās, kas iepriecinās ne tikai jūsu klientus, bet arī nodrošinās uzņēmumam panākumus! Pirmkārt, gan jāatzīmē ka Valentīna dienai […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    SEO – viens no vērtīgākajiem ieguldījumiem uzņēmuma attīstībā

    Lai arī meklētājprogrammu optimizācija (SEO) kopā ar e-pasta mārketingu pieder pie senākajām digitālā mārketinga metodēm, SEO joprojām ir būtisks mārketinga elements. SEO pamatā ir mārketinga forma, kas sevī ietver mājas lapas izveidi un tās satura maksimālu piemērošanu meklēšanas sistēmu un meklētāju prasībām internetā izmantojot noteiktus atslēgvārdus. To galvenais mērķis ir padarīt klienta mājas lapu pieejamu […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Gemius laiž klajā jaunu interneta kampaņu monitoringa rīku – AdReal

    Starptautiskais interneta pētījumu un tehnoloģiju uzņēmums Gemius no šodienas Latvijas tirgū piedāvā jaunu interneta reklāmas kampaņu monitoringa rīku AdReal, kas ļauj gūt pilnu ainu par interneta reklāmas kampaņām Latvijā PC vidē. Šobrīd katru dienu sistēmā ienāk aptuveni 100 000 displeja un 6 000 video reklāmas. No šodienas, 1. februāra, Latvijā oficiāli palaists interneta reklāmas monitoringa rīks Gemius Adreal. […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Efektīva e-pasta mārketinga stratēģija piesaista klientus un ceļ zīmola uzticamību

    E-pasta mārketingu šodien izmanto ļoti liels skaits uzņēmumu, tādējādi ne tikai piesaistot klientus, bet arī palielinot lojalitāti zīmolam. Prakse rāda, ka e-pasta mārketings piesaista jaunus klientus efektīvāk nekā “Facebook” vai “Twitter”. Vienlaikus svarīgi ir izvēlēties atbilstošu formātu un mērķauditorijas segmentu, lai e-pasti nenonāktu spama mapītē. E-pasta mārketings lieliski palīdz paplašināt auditoriju, saistot tos ar savu […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Valentīna dienas mārketinga stratēģijas 2021. gadam

    Ir atlikušas aptuveni divas nedēļas līdz Visu mīlētāju svētkiem jeb Valentīna dienai, kad vairums steidz iepriecināt savus mīļos. Prakse rāda, ka visiecienītākās preces šajos svētkos ir ziedi, rotaslietas, konfektes, dāvanu kartes un apsveikumu kartiņas, taču, pat, ja arī jūsu produkts neietilpst šajās īpašajās kategorijās, tas nenozīmē, ka jūs varat ļaut Valentīna dienai aizritēt bez īpašas […]

    Lasīt tālāk