Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Efektīva e-pasta mārketinga stratēģija piesaista klientus un ceļ zīmola uzticamību

Kāpēc izvēlēties e-pastu izsūtīšanu?

E-pasta mārketingu šodien izmanto ļoti liels skaits uzņēmumu, tādējādi ne tikai piesaistot klientus, bet arī palielinot lojalitāti zīmolam. Prakse rāda, ka e-pasta mārketings piesaista jaunus klientus efektīvāk nekā “Facebook” vai “Twitter”. Vienlaikus svarīgi ir izvēlēties atbilstošu formātu un mērķauditorijas segmentu, lai e-pasti nenonāktu spama mapītē.

E-pasta mārketings lieliski palīdz paplašināt auditoriju, saistot tos ar savu sociālo mediju profiliem un īpašiem paziņojumiem.

Kādas ir e-pasta mārketinga priekšrocības?

Zīmola atpazīstamības palielināšana

E-pasta mārketings ir lielisks veids, kā klientiem atgādināt par jūsu zīmolu. Jo biežāk viņi redz jūsu paziņojumus, jo lielāka iespēja, ka viņi izvēlēsies tieši jūs, meklējot noteiktu produktu. Atcerieties, ka tikai reklāmas kampaņas nepalīdzēs jums izveidot pareizo zīmola tēlu klientu prātos, tāpēc apvienojiet savas pārdošanas vēstules ar izglītojošu saturu.

Ņemot vērā, ka personalizācija ir svarīga jebkurā komunikācijas veidā, e-pastu saturam ir jābūt pielāgotam. Vislabākais veids, kā atvieglot šo procesu ir auditorijas segmentācija.

Palielināts pārdošanas apjoms

Pārdošanas apjomu audzēšana ir katra tirgotāja galvenais mērķis. Izmantojot e-pasta mārketingu jūs varat informēt abonentus par gaidāmajiem pārdošanas darījumiem, labākajiem piedāvājumiem un sniegt viņiem personalizētus piedāvājumus.

Jāņem vērā arī tas, ka nereti saņēmējs vēlas atbildēt uz vēstuli, tādēļ jādod iespēja to izdarīt – norādīt kā atbildēt vai sazināties ar konkrēto personu vai uzņēmumu.

Uzticības veidošana

Esiet godīgi un vienkārši – klienti to novērtē. Pievienojiet atsauksmes saviem izsūtītajiem e-pastiem, lai abonentiem būtu pierādījums, ka jūsu zīmols ir uzticams. Jūs varat arī norādīt saiti uz klientu atsauksmju lapu savā vietnē.

Mājaslapas apmeklējuma pieaugums

Katrā e-pastā ir saites uz konkrētām vietnes lapām, tādēļ, ja jums izdosies izveidot saistošu tēmu un atbilstošu piedāvājumu, klienti sekos šīm saitēm. Tādējādi jūs varat palielināt datplūsmu uz populārām lapām vai reklamēt tās, uz kurām nāk mazāk trafiks.

Īsāks pirkšanas cikls

Neatkarīgi no tā, vai pārdodat pakalpojumus vai sarežģītus produktus, potenciālajiem klientiem jāpieņem daudz ilgāks laiks pirkumam. E-pasta ziņa palīdzēs pakāpeniski atrisināt šo problēmu. Varat kopīgot soli pa solim sniegtu rokasgrāmatu, noderīgu pirkuma sarakstu vai video pamācību, lai palīdzētu klientiem skaidri saskatīt jūsu produkta izmantošanas priekšrocības.

Uzdevumu automatizācija

Tā ir iespēja automātiski nosūtīt vēstules, atbildot uz klientu darbībām. Šādos sūtījumos ietilpst: reģistrācijas apstiprinājuma vēstule, sveicienu sērija, atteikta groza vēstule, pasūtījuma apstiprinājums, atkārtotas aktivizēšanas vēstules. Tādā veidā jūs varat samazināt izmaksas un koncentrēties uz svarīgākiem uzdevumiem.

Vissvarīgākais ir saprast, kāpēc jums ir nepieciešams e-pasta mārketings. Tomēr ar to uzdevumu noteikšana nebeidzas. Pārliecinieties, ka katrs mērķis ir skaidrs un sasniedzams. Atrodiet pareizo līdzsvaru starp reklāmas un nepārdošanas sūtījumiem. Tas viss ir atkarīgs no jūsu nišas, taču neviens abonents nevēlas katru dienu saņemt aktuālus piedāvājumus un pārdošanas atgādinājumus.

Protams, neaizmirsīsim, ka arī vizuālajam tēlam ir jānes informācija par to, kas ir sūtītājs jau pirms teksts ir izlasīts.

Komentāri