Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Tirdzniecība internetā – kā sadzīvot ar konkurentiem un piesaistīt vairāk klientu?

Tiešsaistes tirdzniecības uzplaukumā pieaug arī konkurence!

Pandēmija nenoliedzami ir mainījusi arī iepirkšanās paradumus – dažādas aptaujas liecina, ka cilvēki internetā iepērkas biežāk. Ja iepriekš vairums internetā iepirkās labāku cenu piedāvājumu dēļ, tad tagad Covid-19 ierobežojumi tiem faktiski nav atstājušas citas izvēlas iespējas. Līdz ar to arī zīmoli, kas vēl nesen pretojās tirdzniecībai tiešsaistē, ir sapratuši, ka no tiešsaistes tirdzniecības nav iespējams izvairīties – arvien vairāk zīmolu pāriet uz interneta veikaliem.

Bet kā veiksmīgāk pārdod preces, kad visapkārt ir tik liels piedāvājums?

Interneta veikala lietotājs, kurš ienāk tirdzniecības vietnē, ir apzināti gatavs dažādiem produktiem. Viņš pieņem, ka sastapsies ar daudziem līdzīgu vai saistītu produktu ieteikumiem. Šajā brīdī viņš ir gatavs pārlapot daudzas lappuses, iziet cauri piedāvātajām precēm un izvēlēties meklēto.

Taču jāņem vērā, ka daudzi lietotāji izmanto iespēju interesējošo produktu atrast iepriekš nezināmā veikalā par zemāku cenu. Tātad pirkšanas scenārijs rāda, ka pircējs vispirms iepazīst zīmolu kaut kur citur un pēc tam dodas uz tirgu, jo tur ir lētāk, ir bezmaksas piegāde vai tāpēc, ka šis klients piedalās lojalitātes programmā. Lai uzturētu saikni ar auditoriju, zīmolam ir noderīgi atrasties tirgū, jo arvien vairāk cilvēku un uzņēmumu izmanto tiešsaistes pakalpojumus.

Dažreiz mazie zīmoli ir pārslogoti un nespēj sekot līdzi pieaugošajam pieprasījumam, jo kad pieprasījums ievērojami pārsniedz jūsu veikala piedāvājumu, jūs sākat stimulēt nevis savu, bet konkurentu pārdošanu.

Tātad, sākot tiešsaistes tirdzniecību, svarīgi pievērst uzmanību jūsu izceltajam sortimentam – vai šīs preces ir atrodamas arī citos veikalos? Vai šīs preces ir līdzīgas? Dažādot lietotāju pieredzi var palīdzēt dažādas atlaides, piemēram, pērkot džemperi, otrs nāk ar 50% atlaidi. Bet lielākoties uzmanību nepieciešams pievērst precēm, kas ir unikālas tieši jūsu veikalos.

Turklāt vienmēr uzsveriet savas priekšrocības – piemēram, bezmaksas piegāde, atlaides, kvalitāte un pievilcīga cena.