mārketings

Random entry RSS

  • Posted in:

    Japāņu kompānija atspoguļo dronu graciozitāti

    Japāņu mazumtirgotājs BUYMA uzsāka reklāmas kampaņu, kurā vienotā kompozīcijā sintezējas dejas, dizaina un tehnoloģiju elementi. Video centālie tēli ir kaili dejotāji, kuru ķermeņus ar baltu lapu palīdzību piesedz bezpilota lidaparāti (droni). Dejotāji izpilda baleta klasikas Gulbju ezers partiju, un viņu kustības atveido četri droni, kas ir gluži kā kailo dejotāju ēna. Video A Kind Drone (Laipns […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Starbucks brendings atkal saskaras ar sabiedrības kritiku

    Kafijotavas Starbucks piedzīvo jaunus pārmetumus no klientu puses. Zīmols atkārtoti tiek vainots pie “cīņas ar Ziemassvētkiem”. Par neapmierinātības iemeslu šoreiz kalpojuši cepumi polārlāču formā. Sarkanā šalle, kas rotājas ap lāču kaklu, daudziem atgādina ko vardarbīgu – proti, ievainojumu. People are freaking out over these Starbucks Christmas biscuits https://t.co/HCzT8YJnN3 pic.twitter.com/5CSIIw3IFL — i100 (@thei100) December 15, 2015 […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Tirdzniecības centrs Yorkdale Mall savā kampaņā interpretē Ziemassvētku vecīša tēlu

    Tirdzniecības centrs Yorkdale Mall, kas atrodas vienā no multikulturālākajām pilsētām pasaulē – Toronto, uzsāka neparastu svētku kampaņu, kuras galvenais varonis ir zīmola interpretācija par Ziemassvētku vecīti. Tradicionālā, sarkanā mētelī tērptā vecīša vietā centrs Yorkdale Mall radīja mūsdienīgu, pat brutālu Ziemassvētku vecīti, kas ģērbies modernā tērpā. Neparasto salavecīša tēlu atveido modelis Pauls Meisons. Kampaņas centrālais tēls prezentē tādus premium […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Mārketinga māksla – nost ar uzstājību

    Šodien mārketings pieprasa neordināru pieeju produktu virzīšanai, atkāpjoties no vēl nesen aktīvi praktizētā uzstājīgā mārketinga, kas cilvēkos izraisa noraidījumu. Pateicoties tehnoloģiju attīstībai un plašajam produktu klāstam, sabiedrība ir kļuvusi izvēlīgāka un zinošāka, un reti kurš uzķeras uz agresīvu un neatlaidīgu aicinājumu iegādāties konkrēto produktu. Bieži vien panāktais efekts ir īslaicīgs – prece tiek pārdota, bet […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Coca Cola palīdz cilvēkiem atklāt jūtas

    Lai radītu savu jauno svētku kampaņas video, pasaules lielākā dzērienu ražošanas kompānija Coca-Cola nofilmēja sešus pārsteidzošus reālu cilvēku dzīves brīžus. Izmantojot pudelītes ar personalizētām etiķetēm, cilvēki izteica savas sajūtas, tādējādi aiztaupot satraukumā radušos vārdu plūsmu ar nelielu, neparastu žestu. Tā, piemēram, kāds pāris paziņo vecākiem par gaidāmo ģimenes pieaugumu, pasniedzot pudelīti ar uzrakstu “Vecmāmiņa”. Kompānija […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Spēles Super Mario galvenais varonis turpmāk pārvarēs šķēršļus pie Mercedes-Benz GLA stūres

    Vācu autoražotājs Mercedes-Benz noslēdzis sadarbības līgumu ar Japānas videospēļu kompāniju Nintendo, saskaņa ar kuru jaunajā spēlē Super Mario Maker parādīsies līmenis ar Mercedes-Benz GLA. Tagad galvenais spēles varonis – santehniķis Mario varēs pārvietoties un pārvarēt šķēršļus pie mini krosovera Mercedes-Benz GLA stūres. Lai iegūtu pieeju jaunajam spēles līmenim un saņemtu auto, lietotājiem būs jāiesaistās īpašā atrakcijā Jump ‘n’ […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Untitled & Co skatlogi vērš sabiedrības uzmanību uz nozīmīgiem tematiem

    Kanādas komunikāciju aģentūra FCB Toronto nolēmusi pievērst sabiedrības uzmanību aktuālai mūsdienu problēmai – vardarbībai ģimenē. Šis sociālais temats tiek izspēlēts vienā no iecienītākajiem Toronto iepirkšanās rajoniem -veikala Untitled & Co skatlogos. Skatlogos ar manikenu palīdzību tiek attēlota vardarbības aina ģimenē, kurā vīrietis bērnu acu priekšā paceļ roku pret sievieti. Projekta #TheWindowProject mērķis ir vērst sabiedrības uzmanību uz to, […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Mārketings, kas laupa privāto dzīvi

    Šonedēļ lielu popularitāti sociālajos portālos guva video ar nosaukumu Instagram Husband (Instagram vīrs), kas atspoguļo mūsdienu sabiedrības pārspīlēto tieksmi dalīties it visā ar saviem sekotājiem sociālajos tīklos un mobilajās aplikācijās. Šī globālā tendence mudina cilvēkus atteikties no privātās dzīves un nepārtraukti radīt jaunu, interesantu informāciju par sevi un savām ikdienas gaitām. Cilvēki apzināti veido savu […]

    Lasīt tālāk