reklāma

Random entry RSS

  • Posted in:

    Jo sarežģītāka nozare, jo vieglāk uztveramam jābūt tā satura mārketingam

    Tādas sarežģītas nozares kā finanses, ekonomika un bizness ne vienmēr un ne visiem ir interesantas, taču, ja tās spēj sniegt zināšanas, ar kurām jūs vēlaties dalīties, tad skaidrs, ka arī to komunikācijas saturs var aizraut. Tradicionāli zīmoli ir izmantojuši satura mārketinga stratēģijas, lai piesaistītu klientus un nodotu viņu piedāvājumu. Finanšu pakalpojumu nozarē satura mārketinga loma […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Kāpēc automatizācija ir labākais sabiedrotais?

    Ikviena uzņēmēja interesēs ir demonstrēt saviem klientiem savu ieguldījumu un piesaistīt jaunus klientus. Pērnais gads ir pastiprinājis šo nepieciešamību, it īpaši attiecībā uz jaunu klientu piesaisti. Kā uzrunāt katru klientu individuāli? Kā izstrādāt precīzi mērķētus e-pastus? Kā nodrošināt dinamisku saturu? Uz šiem jautājumiem atbilde slēpjas mārketinga automatizācijā. Mārketinga automatizācijas rīki ļauj radīt un realizēt gudru […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Spēles – nākamā lielā lieta sociālajos medijos un digitālajā mārketingā?

    Spēles ir viena no populārākajām lietām pasaulē, taču ne vienmēr mārketinga eksperti aizdomājas līdz tam, ka spēles palīdz saprast cilvēku demogrāfisko situāciju, viņu vajadzībās, ieradumus un vēlmes, un ka tās var ļoti veiksmīgi izmantot, lai mudinātu cilvēkus uz darbību. Neskatoties uz spēļu panākumiem un revolucionāro mārketinga kustību, ne visi mārketinga speciālisti izmanto spēles elementus savās […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Kam jāpievērš uzmanību, izmantojot mākoņdatošanas sistēmas?

    COVID-19 dēļ vairums uzņēmumu ir sākuši strādāt attālināti – arī situācijai uzlabojoties, uzņēmumi ir saglabājuši šādu iespēju daudziem darbiniekiem. Var teikt, ka attālinātais darbs ir jaunā realitāte, kā rezultātā palielinājusies arī mākoņkrātuves nozīme un ar to saistītie drošības riski. Lielai daļai uzņēmumu ilgstošs attālinātais darbs var nozīmēt to, ka tiem ir jāapsver mākoņdatošanas rīku ieviešana, […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Kāpēc klusēšana var nebūt labākā sociālo mediju stratēģija zīmoliem un to līderiem?

    COVID-19 pandēmija kalpoja par mācību daudzējādā ziņā – arī zīmoli mācījās vairāk komunicēt sociālajos tīklos. Laikā, kad sēdējām mājās, sociālo mediju ziņu plūsma vairs nebija tik daudz piepildītas ar receptēm un eksperimentiem, jaukām satikšanās bildēm, bet drūmām ziņām no visas pasaules. Kāda šajā ziņā ir zīmolu un līderu pareizā sociālo mediju etiķete? Eksperti norāda, ka […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Kāpēc nostalģijas mārketings ir tik efektīvs?

    Mēs visi ļoti zinām, ko nozīmē “nostalģija” un paši vien nereti, domājot par laimīgajiem laikiem pagātnē, izsakām frāzi “ak, šie vecie, labi laiki!” Nostalģija kā mārketinga elements arī mūsdienās tiek izmantots visai bieži – tas ir efektīvs veids, kā piesaistīt patērētāju uzmanību, un vēl vairāk, ja to apvieno ar jauninājumiem. Ticiet vai nē, nostalģijas mārketings […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Emocionālās labklājības nozīme mārketinga komandās

    Veiktspēja un produktivitāte jau sen ir bijusi uzņēmējdarbības galvenais mērķis, it īpaši mārketinga nozarē, kur komanda vienmēr cenšas paveikt vairāk, labāk, ātrāk un ar mazākām izmaksām. Bet kā to patiesi sasniegt? It īpaši pasaulē, kur inovāciju tempi turpina paātrināties? Laba komanda ir veiksmes atslēga jebkurā uzņēmumā, bet kā izveidot veiksmīgu un motivētu mārketinga komandu? Eksperti […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Ko zīmoliem nozīmē sociālo mediju platformu aizliegums?

    Sociālie mediji ir kļuvuši par neatņemamu mārketinga līdzekli daudzām nozarēm. Tā, piemēram, pērn, kad Indija aizliedza 59 mobilās lietotnes, kas saistītas ar Ķīnu, tostarp “TikTok” un “WeChat”, bažījoties, ka tās rada apdraudējumu valsts drošībai, radās spriedze lietotāju vidū, jo tika zaudēti ne tikai dati, bet arī veids, kā tie sasniedza patērētājus. Un Ķīna tāda nebija […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Uzņēmumam ir jābūt tur, kur ir viņa mērķauditorija – e-pastā

    Pētījumi rāda, ka aptuveni 80% uzņēmumu e-pastu izmanto kā galveno saziņas rīku ar klientiem. Teju ikviena nozare pēdējā gada laikā ir bijusi spiesta veikt izmaiņas un ieviest jaunus tehnoloģiskos risinājumus, lai pielāgotos pandēmijas sekām. Reaģējot uz straujo pāreju uz digitālo tirdzniecību, arvien vairāk uzņēmumu ir pievērsušies e-pasta mārketingam. E-pasta mārketings ir e-pasta izmantošana mārketinga komunikācijās […]

    Lasīt tālāk