Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Kāpēc klusēšana var nebūt labākā sociālo mediju stratēģija zīmoliem un to līderiem?

Uzņēmumiem ir jāpastāv par savām vērtībām!

COVID-19 pandēmija kalpoja par mācību daudzējādā ziņā – arī zīmoli mācījās vairāk komunicēt sociālajos tīklos. Laikā, kad sēdējām mājās, sociālo mediju ziņu plūsma vairs nebija tik daudz piepildītas ar receptēm un eksperimentiem, jaukām satikšanās bildēm, bet drūmām ziņām no visas pasaules. Kāda šajā ziņā ir zīmolu un līderu pareizā sociālo mediju etiķete?

Eksperti norāda, ka šajā nebūtu labi, ja zīmoli pēkšņi klusētu par notiekošo pasaulē, pat tad, ja visiem ir apnikušas ziņas par COVID. Klusēšana nekad nav pareizā stratēģija.

Mārketinga eksperti uzsver, ka zīmoliem vismaz vajadzētu paust solidaritāti ar saviem sekotājiem, izsakot viedokli par situāciju, kāda nokļuvis to uzņēmums un klienti utt.

Protams, ka vairums uzņēmumi apzināti izvēlas klusēt par šo tēmu, lai neiesaistītos strīdos, tomēr jāatceras, ka klienti skatās uz zīmolu kā uz vienotu veselumu – viņi vēlas redzēt vērtības, ko uzņēmums aizstāv. Un runa nav tikai par COVID krīzes tēmu, bet būtībā par jebkuru būtisku notikumu – klienti vēlas redzēt uzņēmuma nostāju, piemēram, apģērbu veikala viedokli par kažokādas nesēšanu.

Zīmola bezdarbība parāda, ka tai savas vērtības ir tikai vārdos, nevis darbos. Bet jāatceras, ka zīmols ir cilvēku apziņā, nevis nosaukums uz etiķetes.

Jāņem vērā arī tas, ka cilvēki visbiežāk brendus uztver savu personīgo vērtību līmenī, tieši tāpēc organizācijas zīmolus veido tā, lai tie ietilptu pēc iespējas lielākas auditorijas vērtību lokā. Uzņēmumi kombinē savu nosaukumu un cilvēciskās vērtības, lai izveidotu veiksmīgu stratēģiju un turpmāko zīmola popularizēšanas veidu.