Menu
  • Alberta Uzņēmumu grupa. Pilna servisa mārketinga, reklāmas un sabiedrisko attiecību aģentūra.
  • ALBERTS. Vienmēr pirmais.
Menu

Alberta Uzņēmumu grupa / www.alberts.lv

Skip navigation Menu
  • Sākums
  • Latvijā
  • Ārzemēs
  • Mārketinga akadēmija
  • Reklāmparks
  • Pakalpojumi
  • Kontakti
  • Meklēt

You are here:

  1. Sākums
  2. Mārketinga akadēmija
  3. Vai logo ir miris?
Aizvērt

DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email

Drukāt

Posted in:

  • Mārketinga akadēmija
  • Mārketings

Vai logo ir miris?

Kādēļ zīmols nespēj pastāvēt bez vizuālās identitātes

by informacija 26/10/2015, 10:03 Comments are off

“Logotips ir miris,” ja esat grafiskais dizaineris, noteikti būsiet dzirdējis šo no novārdzinātiem un demotivētiem kolēģiem. Speciālisti, kas nodarbojas ar zīmolu logotipu izstrādi, ir sākuši bažīties par to, vai logo vērtība ir tik pat nozīmīga kā agrāk.

Un šīs bažas ir pamatotas. Tradicionāli, logotipi ir bijuši statiski simboli, ko radīja kā zīmolu iemiesojumu. Atminieties amerikāņu grafiskā dizainera Saula Basa izstrādāto kompānijas “AT&T globe” logotipu vai Pola Randa “IBM” logo – toreiz tiem bija milzīga nozīme, taču mēs varētu strīdēties par to, vai tie bija zīmoli.

Vizuālā identitāte vairs nav orientēta uz logo.

Mūsdienu pasaulē logotipi nav zīmoli. Brends šodien sastāv no daudziem unikāliem identitātes elementiem (krāsas, tipogrāfijas, grafiskajiem elementiem, fotogrāfijas, balss intonācijas, ziņapmaiņas, reklāmas, iepakojuma, skaņu dizaina, džingliem, talismaniem un daudz kā cita), kas sintizējas, lai vēstītu vienotu stāstu un izveidotu vienotu pieredzi.

Varbūt logotips vairs nav pilnvērtīgs zīmola reprezentētājs, bet tam joprojām ir izšķiroša loma zīmola vizuālās identitātes veidošanā. Pat, iekļaujot visus pārējos vizuālās identitātes elementus, zīmols vienkārši nevarētu pastāvēt bez sava veida logo, kas apvieno visu šo kopumu zem viena vizuālā simbola.

Šodien logotipu iespējas ir plašākas kā jebkad agrāk. Attīstoties tehnoloģijām, zīmoli pilnveidojas digitālajā telpā, un logotipi vairs nav statiski un nedzīvi.

Vai logotipi ir patiešām izmiruši? Pazuduši? Es teiktu, ka nē – to loma un funkcijas ir attīstījušās. Logotips ir dzīvāks kā jebkad! Cilvēki ir patiesi ieinteresēti logotipu attīstībā.

Autors: Michael Preston/ http://www.creativebloq.com/logo-design/logo-dead-61515074
Foto: Bart Everson/ https://www.flickr.com/photos/editor/ / https://creativecommons.org/licenses/by/2.0/

Birkas:brends, logo, logotips, mārketings, zīmols

DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email

See more

  • Iepriekšējais 10 sociālā mārketinga likumi
  • Back All Entries
  • Nākamais Efektīvs mārketinga plāns

Vērts apskatīties

  • Posted in:

    • Aktuāli
    • Mārketings

    Arvien vairāk uzņēmumu strādā pie sava zīmola identitātes

    by informacija 20/03/2020 Comments are off

  • Posted in:

    • Aktuāli
    • Mārketinga akadēmija
    • Mārketings

    Mūsdienu logotipam ir jābūt daudzfunkcionālam

    by informacija 12/11/2015 Comments are off

  • Posted in:

    • Mārketinga akadēmija
    • Mārketings

    Preču zīmes izvēle ir svarīgs process

    by informacija 15/10/2015 Comments are off

Par Alberta Uzņēmuma grupu

Alberta Uzņēmumu grupa apvieno sevī tradicionālos un inovatīvos mārketinga instrumentus, ietverot interneta mārketingu, sociālos medijus, tiešsaistes un mobilo reklāmu, meklētājprogrammas optimizāciju (SEO), zīmolu izstrādāšanu, tradicionālo druku, sabiedriskās attiecības, grafisko dizainu, mediju plānošanu, animāciju, fotogrāfiju un dažāda mēroga video projektus.

Alberts

Alberta Uzņēmumu grupa, 2023.

Skip navigation Menu
  • Kontakti
Back to Top