iepirkšanās

Random entry RSS

  • Posted in:

    Mārketings 2022. gadā. Kam pievērsīs uzmanību klienti?

    2021. gads daudz ko mainīja veidā, kā komunicējām ar klientiem – patērētāji pērn vairāk skatījās digitālo saturu un izmantoja viedierīces saziņā ar zīmoliem, bet attālinātā pieredze kļuva noteicošā. Jau pāris nedēļas esam iekāpuši 2022. gadā, un mārketinga speciālistiem ir būtiski saprast, kā 2021. gads mainījis komunikāciju un kā būt gataviem mainīt savu mārketinga stratēģiju, lai […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Padomi uzņēmuma mārketingam vietnē “Instagram”

    Sociālie tīkli mūsdienās veicina saikni ne tikai starp cilvēkiem, bet arī zīmoliem un klientiem. Tie dod uzņēmumiem iespēju būt relatīviem – saskaņā ar “Instagram” datiem, vismaz 90% cilvēku “Instagram” seko kādam uzņēmumam. “Instagram” ir lielisks rīks, lai tiešsaistē attīstītu savu mazo biznesu, un, lai to veiksmīgi izmantotu, uzņēmumiem pat nebūs jāiekļaujas ietekmētāju ažiotāžā. Lai palīdzētu […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Mārketinga un PR konsultācijas pie atzītiem ekspertiem kļūst dārgākas

    Vairums uzņēmumu apzinās, ka efektīvs mārketings sākas ar pārdomātu mārketinga stratēģiju, kas palīdz definēt skaidrus, reālistiskus un izmērāmus mārketinga mērķus. Taču, lai izveidotu visaptverošu kampaņu un rastu atbildes uz daudziem citiem aktuāliem jautājumiem saistībā ar mārketingu, reklāmu un PR, nereti vien uzņēmumi vēršas pie atzītiem mārketinga ekspertiem, tostarp pie klientu atzinības izpelnījušās Alberta Uzņēmumu grupas. […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Populārākie veidi, kā iesaistīt klientus SMS mārketingā

    Mūsdienās patērētāji no zīmoliem sagaida vairāk – viņi vēlas ekskluzīvu, personalizētu iepirkšanās pieredzi, viņi vēlas būt pirmie, kas uzzina visu, ko zīmols var piedāvāt, neatkarīgi no tā, vai tas ir jaunākais un izcilākais produkts, vai arī gaidāma milzīga izpārdošana. Šīs cerības, kā arī viņu vēlme iepirkties mobilajās ierīcēs un mobilā saziņa, ir virzījusi pircējus uz […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Ko 2022. gads nesīs digitālajam mārketingam?

    Ja digitālajā mārketingā ir viena lieta, kas ir nemainīga, tā ir, ka digitālais mārketings nekad nebeidz attīstīties. Tas palīdzēja mums uzturēt sakarus ar klientiem Covid-19 pandēmijas laikā un aizvien sniedz iespēju uzņēmumiem sasniegt savus klientus, izmantojot sociālos medijus. Kas mainīsies 2022. gadā? Lūk, piecas digitālā mārketinga tendences, kas uzņēmumu vadītājiem šogad būtu jāņem vērā: Klientu […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Tendences, kas noteiks mārketingu 2022. gadā

    Mēģinot darīt visu, lai sasniegtu savu B2B un B2C auditoriju digitālajā pasaulē ar saistošu saturu, mārketinga speciālisti arvien vairāk sliecas uz automatizāciju un uz mākslīgo intelektu balstītiem risinājumiem. Turklāt viņi dara visu iespējamo, lai saviem klientiem un potenciālajiem klientiem radītu uz vērtību orientētu daudzkanālu pieredzi. Bet, ja mēs runājam par 2022. gadu, tad neapšaubāmi, ka […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Vīruss, kas ietekmēja paradumu maiņu… vai iepirkšanās ir mainījusies uz visiem laikiem?

    Pēc gandrīz divu gadu pārtraukuma Covid-19 krīze ir uz visiem laikiem mainījusi veidu, kā mēs iepērkamies. Pandēmija ir mainījusi ne tikai to, ko mēs pērkam, bet arī to, kā mēs to pērkam. Lieli pirkumi šodien ir saistīti ar klikšķiem, nevis fizisku došanos uz veikaliem, un attālinātais darbs ir pārvērtis mājas interjera tirgu par ātro modi. […]

    Lasīt tālāk

  • Posted in:

    Noderīgi mārketinga padomi, lai šī Valentīna diena būtu neaizmirstama

    Vairumam cilvēku visā pasaulē Valentīna diena asociējas ar visu mīlētāju svētkiem, tomēr… kamēr vieniem tas ir īstais laiks, lai atzītos savās jūtās un pavadītu romantisku laiku divatā, uzņēmumiem tas ir piemērotākais laiks mārketinga aktivitātēm un ienākumu palielināšanai, jo, līdzīgi kā citos svētkos, arī šajā laikā cilvēkiem ir tendence tērēt vairāk. Ja jūsu uzņēmums vēl nav […]

    Lasīt tālāk