Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Noderīgi mārketinga padomi, lai šī Valentīna diena būtu neaizmirstama

Kā plānot mārketinga kampaņas Valentīndienai?

Vairumam cilvēku visā pasaulē Valentīna diena asociējas ar visu mīlētāju svētkiem, tomēr… kamēr vieniem tas ir īstais laiks, lai atzītos savās jūtās un pavadītu romantisku laiku divatā, uzņēmumiem tas ir piemērotākais laiks mārketinga aktivitātēm un ienākumu palielināšanai, jo, līdzīgi kā citos svētkos, arī šajā laikā cilvēkiem ir tendence tērēt vairāk.

Ja jūsu uzņēmums vēl nav mēģinājis izmantot Valentīna dienu savā labā, tad jums aizvien ir iespēja, kā ne tikai iepriecināt savus patērētājus ar lieliskiem pārsteigumiem vai jauniem piedāvājumiem, bet arīdzan uzlabot savas mārketinga prasmes.

Lūk, pāris padomi, ar ko sākt:

Izveidojiet pievilcīgus piedāvājumus

Cilvēkiem parasti ir tendence pievērst uzmanību produktiem, kas tiek piedāvāti ar vilinošām atlaidēm. Tieši tāpēc vieglākais un ātrākais veids, kā vērst klientu uzmanību, ir norādīt atbilstošu piedāvājumu pircējiem. Kad e-tirgus kļūst arvien konkurētspējīgāks, ir svarīgi sevi izcelt starp daudziem konkurentiem.

Viena no visefektīvākajām stratēģijām, ko joprojām izmanto uzņēmumi, ir atlaides. Piemēram, jūs varat palielināt potenciālo klientu interesi par iepirkšanos, pievienojot atlaidi līdz 70% visām preču kategorijām. Grupējot savus produktus dažādās kategorijās pārdošanai, tā ir iespēja arī atbrīvoties no vecajām precēm.

Laicīgi sākt ar stratēģisko plānu

Veikala īpašniekiem ir ļoti svarīgi pēc iespējas ātrāk sākt savu mārketinga stratēģiju, neatliekot to uz pēdējo brīdi. Tātad uzņēmuma īpašniekiem nevajadzētu gaidīt līdz precīzai Valentīna dienai, lai sāktu savus mārketinga plānus vai veicināšanas pasākumus, jo tā viņi palaidīs garām iespēju pārdot preces pircējiem.

Tā kā cilvēki vēlas, lai viņi būtu īpaši sagatavoti šim īpašajam gadījumam, viņi, visticamāk, meklēs produktus un iespēju iepirkties ātrāk. Neapšaubāmi, tieši sestdienās un svētdienās tiek uzskatītas par vispiemērotāko laiku dāvānu meklējumiem. Tāpēc izmantojiet šo iespēju, lai palielinātu savu pārdošanas apjomu laicīgi.

Izmantojiet e-pasta mārketinga priekšrocības

Tiklīdz jums būs detalizēts mārketinga plāns ar pievilcīgiem piedāvājumiem, kas tiek piedāvāti jūsu klientiem, mēģiniet tos izplatīt pēc iespējas vairāk patērētājiem.

Ir vairāki veidi, kā sasniegt klientus, tomēr pēdējā laikā labvēlīgākais ir e-pasta mārketings, kas piedāvā veikalu īpašniekiem iespēju sasniegt savus potenciālos klientus individuāli un atgādināt par gaidāmo iepirkšanās sezonu.

Izmantojiet sociālo tīklu vietnes

Kā zināms, sociālie tīkli kļūst arvien populārāki, tāpēc veikalu administratori var izmantot šīs sociālo tīklu vietnes, ieguldot reklāmās šajās vietnēs, lai sasniegtu lielu skaitu potenciālo klientu.

Piemēram, 2017. gadā ar vairāk nekā 1,37 miljardiem aktīvo lietotāju, “Facebook” ir viens no lielākajiem un efektīvākajiem kanāliem, lai izplatītu mārketinga aktivitātes.

Bez tam, gandrīz katram tiešsaistes pircējam ir vismaz viens sociālais konts, kas samazina klientu pierakstīšanās laiku.

Dāvanu kartes uzmanības piesaistīšanai

Varētu jau šķist, ka mēs visi zinām, ko otrajai pusītei uzdāvināt Valentīna diena, tomēr nereti tas ir ļoti sarežģīts jautājums, tāpēc vienmēr šajā dienā piedāvājat iespēju iegādāties dāvanu karti. Vēl labāk – ja tai ir iespēja būt noformētai ar īpašu svētku dizainu.