Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Populārākās Valentīna dienas mārketinga idejas lielākam pārdošanas apjomam un reklāmguvumiem

Valentīna diena – lieliska iespēja uzsākt ar klientiem sarunu!

14. februāris ir zināms kā Svētā Valentīna diena jeb Visu mīlētāju diena, un zīmoli visā pasaulē šo dienu izmanto kā iespēju palielināt savus pārdošanas radītājus.

Lūk, dažas iedarbīgas akcijas, kuras var ilgt arī visu februāri:

Valentīna dienas izpārdošana

Ideja par izpārdošanu, iespējams, ir pirmā lieta, kas ienāk prātā, domājot par Valentīna dienas mārketingu. Un nenoliedzami – izpārdošana varētu būt jūsu labākā iespēja iegūt vairāk klientu un lielākus pārdošanas apjomus. Bet tas, vai vēlaties veikt “izpārdošanu”, ir atkarīgs no jūsu biznesa modeļa.

Turklāt parastās “izpārdošanas” vietā varat rīkot “Valentīna dienas izpārdošanu”, bet varbūt šoreiz jums vajadzētu tam piešķirt unikālu nosaukumu (piemēram, Valentīna dienas drudzis).

Izveidojiet kupona uznirstošo logu

Atlaižu piešķiršana klientiem var palīdzēt palielināt pārdošanas apjomu. Tomēr šķiet, ka daudzi cilvēki to joprojām dara vecmodīgi, liekot saviem klientiem veikt visu darbu, meklējot kuponu un izdomājot, kā to izmantot. Varat atvieglot savu klientu dzīvi, izveidojot kupona uznirstošo animācijas efektus.

Uznirstošie kuponi ir lielisks veids, kā reklamēt savus produktus un pakalpojumus. Varat arī izmantot kupona uznirstošo rīku savā grozā, lai kopīgotu kuponu, ko viņi var pieprasīt!

Reklamējiet atbilstošus produktus

Atkāpjoties no izpārdošanas akcijām, vēl viena lieliska lieta, ko varat darīt ar Valentīna dienu, ir reklamēt šai dienai atbilstošas ​​preces un produktus. Ja runa ir par mīlestību un attiecībām, tad atbilstošu priekšmetu, piemēram, attiecību grāmatu, reklamēšana arī palīdzēs jūsu klientiem gūt vairāk no Valentīna dienas.

Jūs pat varat piedāvāt atlaides šīm precēm. Varat arī piešķirt atlaides citām saistītām precēm (piemēram, apģērbam, aksesuāriem utt.), lai radītu lielāku vērtību tikai saviem pircējiem.

Izveidojiet ikdienas piedāvājumus un ierobežota laika piedāvājumus

Īpašu piedāvājumu izveide neatkarīgi no tā, vai tiem ir “ierobežots laiks”, var būt vēl viena lieliska ideja, lai reklamētu savu biznesu un palielinātu pārdošanas apjomus.

Piedāvājiet bezmaksas dāvanu iesaiņošanu un dāvanu piegādi

Jūs varētu piedāvāt saviem klientiem iespēju iesaiņot un piegādāt preces bez maksas Valentīna dienā. Tas sniegtu klientiem lieliskas ērtības, lai iegādātos preces saviem mīļajiem.

Varat arī piedāvāt bezmaksas piegādi, bet tikai tad, ja klients iegādājas vairāk nekā vienu produktu. Tas paaugstinās jūsu pārdošanas apjomus. Jums vajadzētu noteikt, ka piegādei ir nepieciešams minimālais pasūtījuma apjoms, jo jūs nevarat likt klientiem vienkārši paņemt viņiem nepieciešamos produktus un aiziet bez samaksas.

Izmantojiet pircēja radītu saturu, lai palielinātu iesaisti

Piedāvājot saviem klientiem iespēju sociālajos tīklos izveidot saturu, kas saistīts ar viņu komentāriem vai iecienītākajiem produktiem, varētu būt lieliska ideja, lai palielinātu iesaisti.

Pat ja jūs viņiem nesniedzat visu informāciju vai neprasāt daudz darba, tas varētu būt viens no efektīvākajiem veidiem, kā pārdot vairāk produktu. Turklāt tas pat var likt klientiem, kuri ir ieinteresēti iegādāties tikai vienu modeli, iegādāties vairākus modeļus, zīmolus un dizainus.

Piedāvājiet ierobežotas tirāžas produktus

Ieteicams apsvērt iespēju piedāvāt ierobežotas tirāžas produktu, kas ir pieejams tikai īsu laiku Valentīna dienā vai pēc tam. Tas var būt kaut kas unikāls vai kaut kas jau populārs, bet tiek pārdots tikai īpašos gadījumos (piemēram, Valentīna dienā, Ziemassvētkos, Jaungada dienā).

Šīs ierobežotā izdevuma produkta idejā ir tas, ka jūs varētu dot pircējiem iespēju jūsu veikalā iegādāties kaut ko tādu, ko viņi nevar iegūt nekur citur. Tas varētu palielināt pārdošanas apjomu jūsu uzņēmumam!