Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Mārketings 2022. gadā. Kam pievērsīs uzmanību klienti?

Kam pievērst uzmanību šogad?

2021. gads daudz ko mainīja veidā, kā komunicējām ar klientiem – patērētāji pērn vairāk skatījās digitālo saturu un izmantoja viedierīces saziņā ar zīmoliem, bet attālinātā pieredze kļuva noteicošā.

Jau pāris nedēļas esam iekāpuši 2022. gadā, un mārketinga speciālistiem ir būtiski saprast, kā 2021. gads mainījis komunikāciju un kā būt gataviem mainīt savu mārketinga stratēģiju, lai risinātu klientiem šobrīd aktuālos jautājumus.

Lūk, četri nozīmīgi faktori, kas jāņem vērā:

Esiet mērķtiecīgs zīmols

Uzņēmumi arvien vairāk saskaras ar spiedienu paplašināt savus darbības virzienus un pievērst savu uzmanību tādiem aktuāliem jautājumiem kā klimats, labdarība u.tml. Neatkarīgi no tā, vai tā ir piegādes ķēžu ietekme uz vidi vai protests pret kažokādām, digitālā ekosistēma pieaug, lai atbalstītu nozīmīgus centienus.

Zīmola reputācija kļūst arvien svarīgāka. Zīmoliem ir jābūt mērķim, kas pārsniedz to, ko tas piedāvā. Ņemiet vērā – jūsu biznesa mērķis ir jūsu uzņēmuma galvenais iemesls. Tas ir vērsts uz jūsu iemeslu — kāpēc jūsu uzņēmums pastāv, kāpēc tas dara to, ko tas dara un kāpēc tas, ko tas dara, ir svarīgs.

Nodrošiniet, lai mārketings būtu iekļaujošs

Daudzi zīmoli joprojām atpaliek no līknes, kad runa ir par klientu bāzes daudzveidības atspoguļošanu mārketingā. Tā kā patērētāju populācija atšķiras, piemēram, pēc etniskās piederības, dzimuma, attiecību statusa vai spēju atšķirībām, zīmoliem obligāti ir autentiski jāatspoguļo dažādas pieredzes un pieredzes savos ziņojumos, lai viņi varētu efektīvi sazināties ar nākamajiem klientiem.

Sasniedziet klientus pasaulē bez sīkfailiem

Ir pagājuši vairāki gadi, taču pārlūkprogrammas sīkfaili beidzot tiek pārtraukti, un 2022. gads, visticamāk, būs viens no pēdējiem gadiem, kad mārketinga speciālisti varēs uz tiem paļauties, lai gūtu ieskatu par rīcību un veicinātu personalizāciju. Tiek izstrādātas vairākas alternatīvas. Šīs gads būs labākais laiks, lai pārbaudītu šīs alternatīvas un noteiktu, kuras ir visefektīvākās.

Izmantojiet datus, tehnoloģijas, lai turpinātu personalizāciju

Personalizācija ir bijusi svarīga, kamēr pastāv digitālais mārketings, taču jaunās tehnoloģijas paceļ iespējas jaunā līmenī. Piemēram, globālais uzkodu zīmols “Mondelez” izmantoja mākslīgo intelektu, lai Indijā izveidotu personalizētu videoreklāmas kampaņu, kurā piedalījās Bolivudas aktieris Šahs Rukhs Khans. Saskaņā ar Business Insider India zīmols, izmantojot tehnoloģiju vietējo mazumtirgotāju nosaukumu iegulšanai reklāmā, spēja palielināt šo mazumtirgotāju zīmolu kapitālu, vienlaikus sasniedzot klientus unikālā veidā.

Tā kā cilvēki pēdējo divu gadu laikā izmantoja tehnoloģijas un digitālos rīkus, viņi arī palielināja savas cerības uz tiešsaistes pieredzi. Jums jābūt gatavam. lai izpildītu šīs cerības šogad un nākotnē.