Laikā, kad uzņēmumu darbību lielā mērā ietekmē Covid-19 un ar to saistītā krīze, arvien skaidrāk izgaismojas nepieciešamība sekot līdzi tirgus situācijai, tai skaitā patērētāju paradumu maiņai un konkurentu risinājumiem. Kā norāda Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centra (SDTIC) vadītājs Alberts Jodis, uzņēmējiem ir ļoti svarīgi pielāgoties esošajiem apstākļiem un, ja nepieciešams, mainīt savu uzvedības modeli. […]
mārketings
-
-
by informacija Comments are off
Ņemot vērā to, ka piegādes ķēdes traucējumi turpina ietekmēt uzņēmumus visā pasaulē, eksperti prognozē, ka patērētājiem šogad varētu rasties grūtības iepirkties svētku brīvdienās — gan krājumu trūkuma, gan augstāku cenu, gan vēl citu iemeslu dēļ. Turklāt jāņem vērā arī tas, ka gandrīz divus gadus visā pasaulē pastāv pandēmija, kas atturējusi daudzus no lieliem tēriņiem un […]
-
Posted in:
Mārketinga speciālistiem ir jānodrošina, lai viņu tiešsaistes klientu pieredze būtu līdzvērtīga
by informacija Comments are off
Pēdējo mēnešu laikā pāreja uz tiešsaistes mazumtirdzniecību ir sasniegusi ievērojamu tempu. Lai arī šobrīd Latvijā vienai sabiedrības daļai ir atvērti veikali, iepirkšanās internetā joprojām ir ievērojami augstāka kā iepriekš. Vienlaikus uzņēmējiem jāņem vērā, ka atrašanās tiešsaistē negarantē pārdošanas rezultātus un tai nepieciešama unikāla stratēģija. Pandēmija visā pasaulē ir parādījusi, ka efektīva tiešsaistes klientu pieredzes stratēģija […]
-
by informacija Comments are off
Neraugoties uz to, ka influenceru jeb ietekmētāju mārketings turpina dominēt gan tiešsaistes, gan arvien vairāk bezsaistes kanālos, tikai 6% patērētājus visā pasaulē ietekmē ietekmētāju vai slavenību ieteikumi, izvēloties mazumtirdzniecības kanālu pirkuma veikšanai. Saskaņā ar jaunāko OpSec Security Consumer Barometer uzticības indeksu, pat starp 18 līdz 24 gadus veciem jauniešiem tā saukto “digitālo paaudzi” ietekmētāji atstāj […]
-
by informacija Comments are off
Katru gadu sezonas maiņa no Helovīniem uz Ziemassvētkiem notiek teju vienas nakts laikā, jo lielveikali no raganām pāriet uz vizuļiem un gaismiņām, kas nozīmē, ka Ziemassvētki beidzot oficiāli ir pie mums. Kurš gan 90. gadu bērns var aizmirst Coca-Cola reklāmu ar jautro “svētki tuvojas” singlu, kas nozīmē arī svētku reklāmu sākumu? Pēdējās desmitgades laikā arī […]
-
by informacija Comments are off
Lai ietu kopsolī ar patērētājiem un pārvērstu tos par lojāliem klientiem pēc pandēmijas, mārketinga speciālistiem ir nepieciešams pilnīgs priekšstats par visu viņu mijiedarbību ar zīmolu. Pandēmijas ietekmē radušās izmaiņas to uzvedība ir acīmredzamas – ir pieauguši pirkumi tiešsaistē un lielāka uzmanība pievērsta tam, kā uzņēmumi izmanto mūsu personas datus. Pateicoties pieaugošajiem izsekošanas rīkiem, piemēram, trešo […]
-
by informacija Comments are off
Novembris ir laiks, kad visā pasaulē pamazām ienāk Ziemassvētku reklāmas. Arī šis gads tam nav izņēmums un pasaules zīmoli jau laiduši klajā savas svētku reklāmas – vienu par otru radošāku. Lūk, dažas no reklāmām, kuras jau iemantojušas lielu uzmanību. M&S M&S savā reklāmā apvieno simpātisku duetu – franču feju un britu jauko sivēnu Persiju. Reklāma […]
-
Posted in:
Influenceru mārketings. Kas ir svarīgāk – izvēlēties ietekmīgāko influenceri vai atbilstošāko?
by informacija Comments are off
“Mēs meklējam godīgu influenceri, lai popularizētu mūsu zīmolu,” – tā ir viena no frāzēm, kuru mūsdienās saka daudzi uzņēmumu vadītāji, kas cer atrast ietekmētājus, kuriem patiktu būt neatņemamai zīmola reklāmas plānošanas sastāvdaļai, sākot no radošo ideju izstrādei līdz saturam. Kāpēc ietekmētāju mārketings kļūst arvien populārāks un kas ir tās priekšrocības, kas padara tos par neatņemamu […]
-
by informacija Comments are off
Daļa ekspertu uzskatu, ka tirgus izpēte šobrīd atrodas krustcelēs – izpratne par patērētāju vajadzībām ir svarīgāka nekā jebkad iepriekš, jo to uzvedība, it īpaši pēc Covid-19 notikumiem, ir mainījusies. Vienlaikus izmaksu spiediens veicina budžeta samazināšanu pētniecības jomā. Tajā pašā laikā tas nenozīmē, ka ekspertiem un tirgotājiem nav iespēja iegūt kvalitatīvu ieskatu patērētāju vajadzībās pat tad, […]