Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Kā zīmoli veicina lojalitāti, izmantojot tehnoloģijas?

Mārketinga speciālistiem ir nepieciešams pilnīgs priekšstats par klientu mijiedarbību ar zīmolu!

Lai ietu kopsolī ar patērētājiem un pārvērstu tos par lojāliem klientiem pēc pandēmijas, mārketinga speciālistiem ir nepieciešams pilnīgs priekšstats par visu viņu mijiedarbību ar zīmolu. Pandēmijas ietekmē radušās izmaiņas to uzvedība ir acīmredzamas – ir pieauguši pirkumi tiešsaistē un lielāka uzmanība pievērsta tam, kā uzņēmumi izmanto mūsu personas datus.

Pateicoties pieaugošajiem izsekošanas rīkiem, piemēram, trešo pušu sīkfailiem, mārketinga speciālisti saskaras ar “datu nolietošanos”. Šādos apstākļos uzņēmumi cīnās par to, kā turpināt piedāvāt vērtību patērētājiem.

Ja klienti nekad neienāk jūsu veikalos, kā ar viņiem sadarboties ilgtermiņā? Zīmola lojalitāte noteikti ir jāizstrādā vismaz nākamajiem sešiem līdz deviņiem mēnešiem, jo ​​cilvēki sāk pielāgoties jaunajam pirkšanas veidam un kļūst par patērētājiem. Mums ir jāatgādina sev, ka, lai gan cilvēki, iespējams, vispirms patērē digitālo saturu, realitāte ir tāda, ka cilvēku saiknes ietekme joprojām ir ļoti pozitīva tiem, kas sazinās ar zīmoliem.

Lai pārvērstu datu sarunas par īstām sarunām, zīmoliem ir jāizmanto tas, ko klienti jau koplieto ar viņiem visās mijiedarbībās. Tagad runa nav tik daudz par to, vai tas būs piemērots maniem iekšējiem procesiem, bet gan par to, kā tas man palīdzēs saglabāt elastību ilgtermiņā, lai pareizi atbalstītu manas mārketinga un biznesa iniciatīvas ar saviem klientiem?

Galu galā klienti sagaida, ka zīmoli atcerēsies un zinās visu par pagātnē notikušo komunikāciju. Viņi sagaida, ka mēs uzzināsim, kas viņiem patīk un kas nepatīk. Viņi sagaida, ka mēs varēsim iesaistīties un reaģēt, pārslēdzot kanālus.

Stingra izpratne par klientu dzīves ciklu un stratēģija tajā kopīgoto datu izmantošanai un rīcībai ir svarīgāka nekā jebkad agrāk. Klients uzzina par uzņēmumu un apmeklē vietni. Tas palīdz saprast, ko klients dara, pirmajā brīdī, kad viņš nonāk vietnē, lai jūs varētu sākt attīstīt šo izpratni.

Nākamais solis ir pirkšana. Un tad ir pienācis laiks domāt par klientu saglabāšanu – un, ja klients iegādājās tikai vienu reizi, jums jāsāk rūpēties par viņu. Un visbeidzot, tas, kas jums jādara, lai šis klients atgrieztos, ir atkārtota iesaistīšanās un aizstāvēšana, klienta ieinteresētība par jauniem produktiem vai pakalpojumiem vai produktu atpirkšana.